نمایش پست تنها
قدیمی 07-10-2016, 07:56 AM   #165
mspayam
Moderator
 
آواتار mspayam
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
محل سکونت: Karaj
پستها: 1,137
سپاس: 2,347
در 1,048 پست 7,309 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Federer, Nadal, Sharapova, Azarenka
پیش فرض پاسخ : دیدگاه‌ها پیرامون مسابقات تنیس Wimbledon 2016 سومین گرند اسلم سال

نقل قول:
نوشته اصلی توسط behsen نمایش پست ها
سرنا ویلیامز اگه تو ایران یا بقیه کشورهای اسلامی به دنیا میومد، 16 سالگی شوهرش میدادن، از 18 سالگی شروع به زاییدن میکرد و الان هم تو 34 سالگی مشغول تر و خشک کردن بچه ها و رُفت و روب آشپزخونه بود. ولی دست تقدیر باعث شد به صورت نامشروع(!) تو آمریکا به دنیا بیاد تا امروز با قهرمانی در مسابقات ویمبلدون به پر افتخار ترین زن تاریخ تنیس تبدیل بشه و کل دنیا براش دست بزنن، 2 میلیون پوندم بزنه به جیب که از شیر مادر حلال تره براش. سرنا های ما هم هنوز درگیر ورود به استادیوم های ورزشی ان.
تنیس زنان خاله بازیه؟ باز خوبه دکتر بازی نیست
دوست عزیز
راستش امروز دیگه مشروع بودن و نامشروع بود تولد یه نفر در جوامع پیشرفته نکته ی منفی یا مثتبی تلقی نمی شه و خوشبختانه از اون حد فراتر رفتن که فردی رو که هیچ نقشی در انتخاب پدر یا مادرش نداشته به خاطر اینکه پدر و مادرش با هم رسماً ازدواج نکردن مقصر بدونه و تعجب می کنم که اصلاً چه لزومی داشت اون مشروع بودن یا نبودن سرنا مطرح بشه.
با این وجود، چیزی که گفتین اشتباهه، و بعد از تولد ونوس ویلیامز، پدر و مادرش (ریچارد و اوراسین) در سال 1980 با هم ازدواج می کنن و پس از 22 سال در سال 2002 طلاق می گیرن. به همین خاطر سرنا که در سال 1981 به دنیا اومده فرزند نامشروع به حساب نمیاد.
باز هم تاکید می کنم که مشروع بودن یا نامشروع بودن نه امتیازه و نه عیب ولی اگه چیزی می گین لطفاً قبلش تحقیق کنین که اطلاعات غلط ندین.

از طرف دیگه چیزی که مورد مقایسه ی سرنا و دخترهای ایرانی گفتین تا حد زیادی می تونه درست باشه ولی استعداد سرنا ممکن بود توی همون آمریکا هم هدر بره و شاید اگه علاقه ی پدرشون به تنیس و همچنین تماشای اون پیروزی ویرجینا روزیچی نبود الان سرنا هم به همون شغل معادل ایرانیش مشغول بود.
ماجرای اون پیروزی ویرجینیا روزیچی هم اینه که یه روز ریچارد به گفته ی خودش در حال تماشای تنیس بوده و می بینه که برنده ی اون فینال ویرجینیا روزیچی یه چک به مبلغ 40 هزار دلار می گیره، در حالیکه درآمد یک سال ریچارد حدود 50 هزارتا بوده. اون هم وقتی می بینه که در عرض یه هفته می شه همچین پولی رو درآورد تصمیم می گیره که بچه هاش رو تنیس باز کنه. اون موقع توی یه محله ی فقیر نشین لس آنجلس به نام کامپتون زندگی می کردن و ریچارد و ااوراسین به بچه ها توی زمین تنیس های همگانی تنیس یاد می دادن تا اینکه ریک مسی که یه مربی معروف تنیسه بهشون پیشنهاد می ده که بیان فلوریدا تا به طور رایگان به سرنا و ونوس آموزش بده.
همه ی این ها رو گفتم تا به اون شبکه ای از روابط و حمایت هایی که باعث شده ونوس و سرنا به جایگاه فعلیشون برسن اشاره کنم. ولی قدم اول رو پدر سرنا برداشت و اگه این کار رو نمی کرد دختراش الان این جایگاه و ثروت رو نداشتن.

mspayam آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
7 کاربر زیر از شما کاربر گرامی mspayam به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: