نمایش پست تنها
قدیمی 07-05-2016, 02:21 PM   #77
omidd
Senior Member
 
آواتار omidd
 
تاریخ عضویت: Jun 2013
پستها: 148
سپاس: 2,356
در 146 پست 1,594 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: استاد راجر
پیش فرض پاسخ : دیدگاه‌ها پیرامون مسابقات تنیس Wimbledon 2016 سومین گرند اسلم سال

دور چهارم هم حدودا تموم شدش برد چیلیچ و تسونگا که براحتی بدست اومد و یبازی برتر دیگه از اندی ماری ،مدیریت بازی همیشگی راجر خصوصا در چمن ، پیروزی سخت رائونیچ و راحت کوئری و البته پویل که سطح بازیشو نمیدونم با 22سال عملکرد خوبی داشته هرچند قرعه هم یاریش کرد.

راجر همچون 3بازی قبل بازی شروع کرد و حدودا از وسطای ست اول کم کم بازیش بهبود پیدا کرد بهترین عملکرد در سرو و نت داشت فورهند بهتر بودش اما نیاز به قدرت و خصوصا زاویه بیشتر داره راجر تا تلاش کنه برای وینر زدن و در با برگشت براحتی والی کنه.
با راجر با چیلیچ که برای من همیشه یادآور اپن امریکا 2014 که بدونین شاید جالب باشه من اول خدمتم بود بعد اموزشی افتادم جاسک برای ادامه خدمت خیلی دوره بدی بودش شهریوز دما نزدیک 45.50 بود ولی عشق به راجر و نتایج خوبی که گرفت باعث انگیزه میشد برام گوشی بزور برده بودم داخل با نت فاجعه ای که بود گوشی معلق زیر پتو میچرخوندم تا نتایجو لایو ببینم یادش بخیر که فکر کنم بازی 1 بامداد بود حدودا که بازی نواک تموم شد و کپ کردم از شکست نواک و خیلی شاد اماده بازی راجر بودم که خوابم بردش صبح بلند شدم اول صبح دیدم باخت راجر چقدر حس بدی بود خیلی خیلی بد بود اون حس شکست تلخی بود برام هرچنر بعد راجر در سینسیناتی و باقی مسترزا عالی بود تا بالاخره تموم شد هر چی بود.
چیلیچ سرو خیلی خوب و تنیسور هجومی و خیلی خطرناکی اگه اگه بازیش بگیره و راجر شدیدا باید رو سرو خودش متمرکز باشه اسلایس و دراپ شات میتونه کار ساز باشه خصوصا اسلایس.به شخصه با اینکه بازی چیلیچو ندیدم با این حال انگیزه راجر در حدی هست که این بازی ببره توی مصاحبه هاش انگیزه و البته فشار کاملا درک کرده ،امیدوارم این اتفاق بیفته و راجر برای 11بار به نیمه نهایی ویمبلدون برسه.
با دوستان موافقم که بازی سختی اما بنظرم ثابت شده راجر باید در لحظه ای که بازی شروع میشه حس کرد نشون داده میتونه بازی شگفت آور از خودش نشون بده همچون فصل گذشته.
اندی ماریم که خیلی خوب کیریوس عصبی برد ولی بازی با تسونگا بنظرم سخت ترین بازیش تا قبل فینال تسونگا استراحت خوبی داشته امار نشون دهنده برد اندی باید دید چی پیش میاد اندی خیلی رو فرم بوده تسونگا هم اگه رو فرم باشه بدجور خطری.
بازی کوئری با رائونیچم که بنظر تای بریک مهم باشه کوئری چون رالی بهتر میکنه امید بیشتر به بردش میره بنظرم رائونیچ در استانه شکست بود مقابل جوفین اما برگشت هر دو سرو عالی دارن که شاید باعث بشه کل بازی بیشتر نمایشگاه سرو باش.

امیدوارم بیشتر راجر در کورت ببینیم و حتما در سنتر کورت.
omidd آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
11 کاربر زیر از شما کاربر گرامی omidd به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: