نمایش پست تنها
قدیمی 11-21-2015, 08:49 AM   #134
.AMIR.
Member
 
آواتار .AMIR.
 
تاریخ عضویت: Jul 2012
پستها: 47
سپاس: 964
در 49 پست 683 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer  
پیش فرض پاسخ : تحلیل، تبادل نظر و گفت و گو پیرامون ATP World Tour Finals فینال تور تنیس 2015 آقایان

استن و راجـر؛ همان طور که پیشبینی هم می شد، ..در روزی که ماری مثله دو بازی قبلی کلا آشفته و داغون بود.

یه زمانی جان مک انرو،درباره اندی ماری با کوچ میلس مکلاگان می گفت، کسی که بتونه راجـر رو به این شکل به چالش بکشونه، آینده تنیس در دست اوست، یه همچین مضمونی. همون زمانی که ماری تعداد بردهای h2h اش از راجـر پیش بود. این راه به نظر پر افتخار طی شد و طی شد که رسیدیم به اینجا . اندی مـاری ورژن آملی مورسمو و یوناس بیورکمن شاید تنها دستاوردش 9 شکست ننگین بار از 10 دیدار اخیرش با Djoker باشه .

مقایسه مـاری ایوان لندل با اون نتایجی که ثبت شده از جمله بردن المپیک و گرند با این ماری سنخیتی باهم نداره. مـاری کنونی که نامبر 2 ـش گره خورده به دستان سایرین ... شاید شکستن راکت مرهمی باشه به پایان فصل و احتمالا فتح دیویس کاپ .

در مورد بازی امـروز، رسم این چند سالِ بر این بوده که؛ برنده سر گروه A بازیش در سمی زودتر از گروه B برگزار بشه. مضحکه که بازی نوله و رافا زودتر از بازی راجـر استن انداخته شده. اون چند ساعت بیشتر ریکاوری تو این سن و سال می تونست برای بازیابی بهتر خیلی به کمک راجـر بیاد.

استن هیچوقت راجـر رو روی هـارد نبرده؛ اگه راجـر، راجرِ بازی با نواک باشه امروز هم نمی بره، هرچند امیدوارم استن باز گاو نشه و بازی 2 سته تموم بشه.

به امید قهرمانی Swiss Maestro

ویرایش توسط .AMIR. : 11-21-2015 در ساعت 11:29 AM
.AMIR. آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
14 کاربر زیر از شما کاربر گرامی .AMIR. به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: