نمایش پست تنها
قدیمی 09-03-2015, 10:03 PM   #101
King Rojer Federer
Senior Member
 
آواتار King Rojer Federer
 
تاریخ عضویت: Aug 2014
پستها: 243
سپاس: 2,455
در 213 پست 1,323 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: آخه این شد سوال.معلومه پادشاه روجر فدرر
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین گرنداسلم سال US OPEN)نیویورک- 2015)

نقل قول:
نوشته اصلی توسط behsen نمایش پست ها
از مصاحبه نادال ناراحت شدم، ناراحت بود و گفته من بازیکن هشتم دنیام اما شما جوری رفتار میکنید که انگار من رتبه 100 یا 200اَم. به نظرم حق داره تا حدودی، درسته حالا افت کرده، تو ورزش اصلا عجیب نیست این افت و خیزا، بارسلونا هم یه سال 7 تا از بایرن مونیخ خورد، اما 2 سال بعدش 3 گانه گرفت و همون بایرن مونیخو راحت شکست داد. حداقلش اینه که بعد از هر برد نباید اینقد زیر سوالش ببرن. هر چند نادال فاصله داره با نادال چند سال پیش و این 3-0 ای هم که دیشب برد نشون دهنده فاصله دو بازیکن نبود، نادال بازی نسبتا سخت و نفس گیری داشت.

جوکو هم همونطور که انتظار داشتم خیلی مسلط و با برنامه داره پیش میره، دیشبم اومد که با کمترین فشار و خستگی ممکن بازی رو تموم کنه، ولی وقتی با سرویسای فوق العاده و رالی های خوب هایدر تو ست اول مواجه شد کمی جدی تر گرفت و در نهایت مثل دور اول بدون دادن برک پوینت این بازی رو هم برد. هایدر یه جا با سرویس دوم بالای 200 کیلومتر برک پوینت سیو کرد!

بازی سرنا رو هم دیدم، بازی خوب و جالبی بود، اینقدی هم که الان تو سر تنیس زنان میزنن بخش زنان بد نیست، جدا از قدرت بدنی بالایی که سرنا داره و سرویسای فوق العاده ای که میزنه، خوبم بازی میکنه، اینجوری نیست که بگیم فقط به خاطر زور بازوشه که همه رو میبره! 30 برد متوالی تو گرند اسلم، فوق العادست.
با سلام خدمت شما دوست عزیز.شما یکی از معدود طرفداران نواک توی این سایت هستید که خیلی صحبتهاتون دلنشینه.و تمام صحبتها و نظرهاتون بدون غرض ورزیه.من تاحالا ندیدم که به هیچ تنیسوری بی احترامی کنید.خلاصه که خیلی گلی.امیدوارم جوکو به خاطر شما هم که شده بازیهاشو ببره.ای کاش دیگر دوستداران نواک هم کمی از شما درس بگیرند.و بی غرض از راجر صحبت کنند.امیدوارم همیشه تو زندگی شخصیتون موفق و پیروز باشید.
King Rojer Federer آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
5 کاربر زیر از شما کاربر گرامی King Rojer Federer به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: