نمایش پست تنها
قدیمی 08-25-2015, 11:37 PM   #4
king of spin
Senior Member
 
آواتار king of spin
 
تاریخ عضویت: Apr 2013
محل سکونت: 65Days Of Static
پستها: 277
سپاس: 2,789
در 246 پست 1,074 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: رافائل نادال دلپوترو ،سونگا، رادیک
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون تورنمنت مسترز سینسیناتی 2015

نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mehdiii نمایش پست ها
میشه به ما هم بگین این جمله ایشون مشکلش چیه؟ شما که سطحتون خیلی بالاتر از متوسطه هست چرا خودتون تحلیلاتونو در مورد تنیس اینجا نمی نویسید که همه مستفیض بشوند .استاد دانشگاه ،شما نبودید که می گفتید همه افتخاراتشو فدرر به خاطر سرویسش برده؟ اصلا اینارو بی خیال ، این جمله ای که روژین استفاده میکنه مشکلش دقیقاً چیه؟ اینکه شما همچین حسی رو نسبت به کسی ندارید پس هر کی همچین حسی رو داشته باشه و با تمام وجود تنیسور مورد علاقشو دوست داشته باشه کارش اشتباهه؟؟؟ شما اصلاً میدونید طرفداربودن یعنی چی؟تا حالا واژه die-hard fan شنیدید؟
اصلاً وقتی عاشقانه طرفدار کسی میشی دیگه بحث از منطق و حرف های شاعرانه و گنده گنده زدن جایگاهی نداره چون این یک مسئله قلبیه نه عقلی .
من هیچ وقت مدعی تحلیل در تنیس نبودم، یعنی به بیانی دیگر خودمو در اون سطح نمیدونستم که در حضور افرادی در این فروم که به اندازه عمر کره زمین تنیس دیدن و همچنین عاشقانه و به مدت مدیدی( تقریبا به اندازه عمر بشر) طرفدار راجر فدرر کبیر هستن، اقدام به تفسیر و تحلیل تنیس کنم.
اما در مورد سرویس؛
فدرر توی بازی های نزدیک( بازی با نواک، ماری و ....) سلاح و مزیت رقابتیش در مقابل رقبای اصلیش سرویسش هست و بس، درک این داستان خیلی ساده هست، کافیه به نتایج و تعداد برک پوینتی که رقباش در سطوح کند و تند در مقابلش دارن توجه کنید، پست افشین رو هم بخونی بد نیست، شما چشمتو به روی حقایق بستی، نواک و اندی با اون سطح از ریترن حتی یه دونه فرصت برک هم تو سینسی به دست نیاوردن دوست عزیز، نکنه فکر کردی دلیلش چیز دیگه ای بوده؟
بنده میدونم طرفدار بودن یعنی چی، مطمئن باش انقدر رافا برام مهم بوده و هست که این مسئله رو درک کردم.
اما در مورد ایشون؛
عشق ورزیدن و بیان اون تا یه حدی و در یه تولرانس محدود هیچ مشکلی نداره ولی زمانی که این عبارات مکررا تکرار میشن به راحتی جذابیت خودشون رو از دست میدن، حالا شما فکرشو بکن که هر روز و هر ساعت مدام این جمله چیپ و سطح پایینو ببینی! مگر حتما باید بیان شه که نمود پیدا کنه؟
تنها چیزی که ایشون رو متمایز میکنه همین جملش هست بقیه جملات تقریبا برگرفته از سایر اشخاص هست!
کلا تعصب کورکورانه رو کنار بذارید و کمی واقع بین باشید!
پ.ن 1: بحث بنده در مورد دوران متوسطه مربوط به نوع رفتار و برخورد ایشون بود، نه دانش فنی و قدرت تحلیل تنیس!
پ.ن 2: از نظر من چیزی بین 80 تا 90 درصد از تنیسورای حرفه ای سیاه لشکر هستن و اصلا نمیتونن به عنوان زنگ خطری دائمی واسه مدعی های قهرمانی باشن، پس در مورد اون داستان سرویس، این دسته رو متمایز کنید.
پ.ن 3: فدرر تو سینسیناتی عالی بود و شایسته ترین بازیکن واسه قهرمانی بود و واقعا با ریترناش حال کردم و به نظرم ریترناش خیلی خوب بود

ویرایش توسط king of spin : 08-26-2015 در ساعت 12:12 AM
king of spin آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از شما کاربر گرامی king of spin به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: