نمایش پست تنها
قدیمی 07-12-2015, 11:20 PM   #267
behsen
Senior Member
 
آواتار behsen
 
تاریخ عضویت: May 2015
پستها: 153
سپاس: 257
در 153 پست 1,035 بار سپاسگزاری شده
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون سومین گرند اسلم فصل Wimbledon 2015

پیروزی بر اسطوره، آغاز راه اسطوره شدن جوکوویچه. فتح ویمبلدون شیرین ترین طعم دنیای تنیس برای هر تنیسور و هواداریه. تبریک میگم به هواداران جوکو و همچنین هواداران بهترین تنیسور تاریخ به خاطر اینکه هنوز تو این سن هم نیمی از بار دنیای تنیس رو به دوش میکشه و نمیذاره تنیس جذابیتش رو از دست بده.

حقیقتا با اینکه من بازی ماری-فدرر رو کامل دیدم و نمایش فوق العاده ی فدرر تحت تاثیر قرارم داد اما میدونستم جوکو تو 3 یا حداکثر 4 ست فینال رو میبره، اون داغی که فینال رولند گاروس به دل جوکو گذاشت اینقد سنگین بود که فک میکنم بهترین نیرو محرکه ی جوکوویچ تا رولند گاروس 2016 باشه و از این به بعد تو فینالای گرند هر کاری میکنه که پیروز بشه.

درباره بازی امروز هم شیب موفقیت سرویس های دو تنیسور دقیقا برعکس هم بود، فدرر اول بازی عالی سرویس زد، ست دوم خوب بود و بعد رفته رفته متوسط و ضعیف سرویس زد، برعکس جوکو متوسط شروع کرد، رفته رفته خوب شد و در نهایت عالی سرویس زد و ریترن های فدرر رو شدیدا با مشکل مواجه کرد و همین موضوع به نظرم از نظر ذهنی اونو بهم ریخت و باعث شد ارور های فدرر به شکل وحشتناکی بالا بره یک ساعت آخر بازی.

جوکو تو 2 3 سال گذشته فینال های زیادی رو باخت و همه ترسم این بود که بشه عین ایوان لندل که از 19 فینال 11 تاشو باخته، اما خوشبختانه تو 1 سال اخیر خودشو از نظر ذهنی تقویت کرده و تو فینالا نمایش قابل قبولی داره، از 4 فینال آخر 3 تاشو برده و اون یکی هم که باخته به نظرم بیشتر به قرعه و برنامه ریزی مسابقات باخت.

انتظار فضایی و بیجا ندارم از جوکوویچ ندارم که هر سال 3 4 گرند بگیره، اما امیدوارم تا پایان دوران بازیگریش 4 یا 5 گرند دیگه ببره، ینی این حداقل چیزیه که منو راضی میکنه و فک میکنم لیاقتش رو هم داره، واقعا این چند ساله چند تا گرند رو خیلی بد و مفت از دست داده. اگه بیش از این هم تونست گرنداسلم ببره که به نظرم رویایی کار کرده و نوش جونش.

با احترام به فدرر یه پیشبینی دارم، اونم اینکه در نهایت جوکو رکورد 302 هفته رنک یکی فدرر رو میشکنه
behsen آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
3 کاربر زیر از شما کاربر گرامی behsen به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: