نمایش پست تنها
قدیمی 07-12-2015, 02:03 PM   #231
King Rojer Federer
Senior Member
 
آواتار King Rojer Federer
 
تاریخ عضویت: Aug 2014
پستها: 243
سپاس: 2,455
در 213 پست 1,323 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: آخه این شد سوال.معلومه پادشاه روجر فدرر
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون سومین گرند اسلم فصل Wimbledon 2015

در آستانه فینال دیدنی ویمبلدون؛
راجر فدرر و هوادارانش پشت درهای بهشت


همین 2 سال پیش بود که بسیاری از کارشناسان مشهور دنیای تنیس رای به خداحافظی راجر فدرر داده بودند.


به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 یکی از سیاه ترین سال های دوران حرفه ای فدرر بود. وقتی پس از شکست ناباورانه در برابر تامی روبردو در یو اس اوپن، فدرر از دور رقابت ها کنار رفت یکی از گزارشگران مشهور شبکه یورو اسپورت با اطمینان منحصر به فردی پایان دوران پر افتخار راجر فدرر را اعلام کرده بود. با این حال اما دنیا همیشه مطابق آنچه شما تصور می کنید، پیش نمی رود.
2 سالی از آن روز می گذرد و راجر فدرر برای دومین سال پیاپی راهی فینال مهم ترین رقابت تنیسی دنیا شده است. تمام مسئله اما نتیجه نیست. فراتر از نتیجه عملکرد خیره کننده فردی است که همه عاشقان تنیس را به دوران گذشته اش برده است. دورانی که موسوم به «رقص فدرر» در کورت است. نمایش حیرت انگیز فدرر مقابل اندی ماری در برابر هزاران تماشاگر متعصب بریتانیایی بار دیگر حجت را برای تمامی علاقه مندان به رشته ورزشی تنیس تمام کرد: فدرر زیباترین بازیکن تمام دوران است.



برای آن هایی که از گذشته تا به حال راجر فدرر را دنبال کرده اند روی کاغذ شاید پیروز شدن یا نشدن فدرر در بازی امروز نوبرانه نباشد چرا که پیش از این یکی پس از دیگری حماسه های اسطوره را تماشا کرده اند. با این حال همه چیز روی کاغذ خلاصه نمی شود. فینال امروز مسئله ای فراتر برای فدرر و هوادارانش است. قهرمانی شماره 18 برای فدرر و هوادرانش می تواند تبدیل به شیرین ترین قهرمانی تمام دوران شود. قهرمانی که معانی زیادی را خواهد داشت.
کمتر از 7 ساعت دیگر راجر فدرر، یکی از پر هوادار ترین شخصیت های ورزشی دنیا(شاید حتی پر هوادار ترین) راهی سنتر کورت ویمبلدون خواهد شد تا انتقام شکست دراماتیک سال گذشته اش را از قصاب بلگراد بگیرد. برای هواداران بی مشارش در سراسر دنیا، نبرد امروز چیزی فراتر از یک نبرد ساده خواهدبود. فدرر و هوادارانش پشت درهای بهشت قرار گرفته اند
King Rojer Federer آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از شما کاربر گرامی King Rojer Federer به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: