نمایش پست تنها
قدیمی 06-03-2015, 02:19 PM   #112
.AMIR.
Member
 
آواتار .AMIR.
 
تاریخ عضویت: Jul 2012
پستها: 47
سپاس: 964
در 49 پست 683 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: Roger Federer  
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون دومین گرند اسلم سال Roland garros 2015

حـرفی نیست جزء تاسف.
زمین فلیپ چاتریر بهترین زمین ممکن برای راجــر بود. حقش هم بود، فارغ از نامش، خیلی تمسخر آمیزه رنــک شماره 2 گرند باید بره کورت لنگلن بازی کنه، تا تنیسور کشور میزبان بیاد کورت اصلی ...

البته احتمالا سختهِ بعد از آنری لکونته، اونا بعد 27 سال هنوز یه فینالیست تو کشورِ خودشون نداشته باشند. به خصوص که دیویس کاپ رو هم تو کشور خودت ، اونم جلوی تیم سویس از دست بدی. احتمالا برای خودشون قابل درک و طبیعی باشه که به خود اجازه بدن دست به هر کاری بزنن.

از طرفی با بی برنامگی، اگر راجــر یک روز استراحت می کرد، که حق طبیعی اش هم بود. استن تو این کورت هم به این راحتی نمی تونست راجـر رو شکست بده. راجـر با اون حرکت، همون گیم اول ابتدایی بازی هم مشخص بود تمرکز لازم رو نداره. تای بریک داور یه پوینت خنده دار به استن هدیه کرد، تا همه دست به دست هم بده فصل رس برای راجر تموم بشه. در هر حال اگه این مسابقه شرایط طبیعی خودش را طی می کرد، راجــر به این استن باخت بده نبود.

در هر حال امیدوارم استن یه پای فینال باشه . استن آخرین مرتبه اینکار رو تو لیل انجام داده، اگه خودش باشه می تونه بازم شایستگی هاش رو نشون بده . این پسر همینجاش هم نسبت به گذشته با تلاش خودش خیلی پیشرفت داشه، اگه به فینال دومین گرندش برسه، نشون میده فتح استرالیا اوپن سال گذشته اتفاقی نبوده.

بازی امروز نادال و جوکوویچ احتمالا یکی از زیباترین بازیهای 2015 خواهد شد. درسته نادال، نادالِ پر فروغ سالهای گذشته نبوده؛ اما بردن 3 ست و پائین کشیدن از تاج و تخت، پادشاه فرنچ اوپن، مشقت ها می طلبد.

ویرایش توسط .AMIR. : 06-03-2015 در ساعت 09:37 PM
.AMIR. آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
10 کاربر زیر از شما کاربر گرامی .AMIR. به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: