نمایش پست تنها
قدیمی 01-30-2015, 04:43 PM   #3
omidd
Senior Member
 
آواتار omidd
 
تاریخ عضویت: Jun 2013
پستها: 148
سپاس: 2,356
در 146 پست 1,594 بار سپاسگزاری شده
بازیکن (های) مورد علاقه: استاد راجر
پیش فرض پاسخ : بحث و تبادل نظر پیرامون اولین گرنداسلم سال، استرالیا 2015

سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستداران تنیس.
بعد از مدتی دلم نیومد راجبع اپن استرالیا حرف نزنم از اول تورنمنت تا فینال.
از ابتدای بازایا پیش بینی میشد نوله راجر استن واندی شرایط خوبی دارن برای رسیدن به فینال نادالم که بخاطر بازیای کمی که انجام داده بود کسی انتظار قهرمانی نداشت ازش مگر اینکه میخواست در حین تورنمنت پیشرفت کنه که نشد.
من به شخصه اصلا انتظار نداشتم راجر تا قبل کوارتر حذف بشه اونم توی استرالیا که امارش عالی ولی اتفاقی که در 3گرند دیگه در این اواخر برای راجر افتاد اینبار در استرالیا یقه راجرو گرفت و در روزی که بسیار ضعیف بازی کردش و همچنین در روزی که سپی بسیار عالی کار کرد بازی رو باخت تا نشون بده تنیس چرا اینقدر جذاب و اصلا نمیشه رو نتایجش حساب باز کرد.
راجر اگه میبرد بازی رو بنظرم میتونست الان در فینال باشه راجر نشون داده نیاز به تلنگر داره در تورنمنت تا بخودش بیاد مثل ویمبی 2012 مقابل بنتو یا همین مسترز 2014 شانگهای بود یا سینسی دقیق یادم نیست که اومد در نهایت قهرمانم شد اما سرنوشت این بازی چیزی جز شکست نبود سر مچ پوینت سپی بطرز معجزه اسایی توپش داخل نشست تا بدون شک شیرین ترین برد تاریخ زندگیشو بدست بیاره.
بریم سر نادال نچندان اماده که خودشو هرجور شده خوب رسوند به کوارتر اما در عین ناباوری اتفاقی که بر سر راجر اومد اینبار واس نادال افتاد و براحتی مغلوب کسی شد که نزدیک به 8سال در ارزوی برد نادال بود و از این ناامادگی نهایت استفاده رو بردش تا نادال هم به جمع راجر اضافه بشه اتفاقی که بیشتر از همه اندی رو خوشحال کرد و اندی نهایت استفاده رو بردش و با شایستگی تمام به فینال استرالیا اومد حالا باید دید بالاخره اندی میتونه اپن استرالیا رو کسب کنه یا برای چهارمین بار شکست میخوره.
بالاخره یروزی اندی این تایتلو کسب میکنه و در حال حاضر بهترین شرایطو برای قهرمانی داره.
بالای جدولم که بهترین خبر حضور خوان بودش که متاسفانه مچ دستش اجازه ورود دوباره این تنیسور رو نمیده امیدوارم بزودی با قدرت برگرده تنیسور بسیار دوس داشتنی با اینکه راجرو در فینال ی گرند برده اما بدلیل سبک بازیش ازش خوشم میاد.
بالای جدول نوله براحتی با صرف کمترین انرژی به سمی اومد تا مقابل استن یا نیشیکوری بازی کنه که استن با بازی خوبش براحتی به سمی رسید تا برای سومین بار پیاپی نوله و استن در استرالیا به مصاف هم برن.
خودم پیش بینی میکردم بازی نزدیکی باشه که استن با توجه به بازی که با نیشیکوری داشت میتونست باز از پس نوله بربیاد.
راجبع بازی استن با نوله حرف زیادی نمیشه زد ی بازی بسیار ضعیف از هر دو تنیسور که برای من خیلی عجیب بود هر دو نفر خیلی ضعیفو پراشتباه بودن حتی اینقدر نوله از خودش و بازیش ناراحت بود که با اینکه ست 5 جلو بود با کلی دادو بیداد نارضایتی خودشو از بازیش نشون داد.فقط اگر یکمی یکی از این دو در شرایط مطلوبی بودن بازی رو نهایتا تو 4ست میبردن که در نهایت تجربه و تمرکز بالای نوله نشون داد چرا درحال حاضر بهترین و باثبات ترین تنیسور در بدترین شرایط و پیروز شد.
این بازی رو که دیدم یاد بازی فینال ویمبی 2014 با راجر افتادم که نوله وحشتناک بازی خوبی از خودش نشون داد اونم از شانس راجر بنده خدا بود که نوله یکی از بهترین بازیای عمرشو جلو راجر انجام داد و با شایستگی قهرمان شد.
و اما فینال:
پیش بینی بازی تنیس واقعا سخته چون ثبات و تمرکز در بازی و بدست اوردن ریتم خیلی مهم اتفاقی که برای راجر در بازی با سپی افتاد و نتونست ریتم بازیشو بدست بیاره و باخت توی بازی فینال اما بعید میدونم مثل بازی استن با نوله پراشتباه باشه بازی نزدیکی خواهد بود و فکر میکنم اینبار اندی براحتی گذشته که فینالو واگذار میکرد ول کن این تایتل نباشه و فکر میکنم اندی قهرمان بشه شایستگیشو داشته اگه مثل قبل بازی کن البته.
اومدن اندی به بیگ فور میتونه دوباره جذابیتو افزایش بده نوله راجر رافا اندی هر 4تنیسور فوق العادن درسته که راجر سنش زیاد و انتظار نمیره ثبات داشته باشه و در همه تورنمنتا بیادو همرو ببره ولی میشه روی راجر رو بعضی از تورنمنتا که اوج میگیره حساب باز کرد امیدوارم رافا هم اینقدر مصدوم نشه و در ادامه فصل شاهد رافای همیشگی باشیم و البته امیدوارم سمت راجر نیفته حداقل توی فصل خاک جون مادرت
راجبع همه چیز حرف زدم بحث خانوما جا موند سرنا درسته خوب ماریا رو برده اما نباید یادمون بره امار هدتوهد راجر سپی و رافا بردیچ رو پس هر نتیجه ای ممکن و امیدوارم قهرمان خانوما سرنا باشه.
ضمنا اونایی که میگن راجر افت کرده ال شده بل شده یادشون نره راجر 33 سالشه نه 25 سال.
بقول یکی از دوستان حرف قشنگی میزنه وفتی داریم راجبع تاکتیکای فوتبال والیبال یا هر رشته دیگه مثلا راجبه تاکتیک کیروش حرف میزنیم میگه ما که بیشتر از کیروش نمیفهمیم منم همچین اعتقادی رو راجبع تنیس دارم و اعتقاد دارم ما که بیشتر از راجر نمیدونیم حتما یچیزی میدونه همچنان بازی میکنه خودم بشخصه همچنان با توجه به حرفای که راجر زده بود که تا 2016 هستش بنطرم این شانسو داره یکی دو گرند دیگه به کلکسیون افتخاراتش اضافه کنه هم اعتماد دارم بهش و هم شدیدا اعتقاد دارم چرا که نه.
یا علی...

omidd آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول
16 کاربر زیر از شما کاربر گرامی omidd به خاطر این پست سپاسگزاری کرده اند: