PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پخش زنده ویدیویی آیین قرعه کشی مسابقات مسترز کاپ ATP World Tour Finals پایان فصل 2016 لندن


PowerVu
11-07-2016, 08:12 AM
پخش زنده ویدیویی آیین قرعه کشی مسابقات مسترز کاپ
Barclays ATP World Tour Finals پایان فصل 2016 لندن



[/URL]http://www.tennis-image.com/images/16075327686531306319.jpg (http://www.tennis-image.com/)



شش روز پیش از آغاز آخرین تورنمنت ATP، بنا بر اعلام وب‌سایت رسمی مسابقات پایان فصل برترین آقایان تنیس‌باز جهان (barclaysatpworldtourfinals.com) آیین قرعه کشی این تورنمنت به صورت زنده از مسیر اینترنت پخش خواهد شد.

در این قرعه کشی هشت تنیس‌باز برتر جهان در رده انفرادی و هشت تیم برتر دوبل تنیس جهان قرار است در دو گروه چهار ردیفه قرعه کشی شوند و همچنین ترتیب مسابقات آن‌ها با یکدیگر مشخص شود.

آقایان اندی ماری (بریتانیا)، نوواک جوکوویچ (صربستان)، استنیسلاس واورینکا (سوییس)، میلوش رائونیچ (کانادا/صربستان)، کِی نیشیکوری (ژاپن)، گِیل مونفیس (فرانسه)، مارین چیلیچ (کروواسی) و دومینیک تیم (اتریش) با کسب امتیازات لازم در طول فصل جاری مسابقات، جواز حضور در این تورنمنت را کسب کرده اند.

همچنین آقایان توماس بردیچ (جمهوری چک) و دیوید گوفن (بلژیک) به عنوان دو بازیکن جایگزین (Alternate) تا پایان مرحله گروهی در این تورنمنت حضور خواهند داشت تا در صورت انصراف شرکت کنندگان اصلی، جای آن‌ها را در جدول پر کنند.

لازم به توضیح است که آقای رافائل نادال اسپانیایی به رغم کسب امتیازات لازم و داشتن مجوز برای حضور، به دلیل مصدومیت و آسیب دیدگی بدنی، از شرکت در این مسابقات انصراف داده است.

از دیگر غایب بزرگ این مسابقات می‌توان همچنین به آقای راجر فدرر سوییسی اشاره نمود که به دلیل گذراندن دوران نقاهت و بازیابی سلامتی، از جمع هشت مرد برتر تنیس جهان خارج شده و دست ِکم، تا سال 2017 به مسابقات رسمی باز نخواهد گشت.

پخش زنده اینترنتی آیین قرعه کشی مسابقات مسترز کاپ ATP World Tour Finals پایان فصل 2016 لندن از وب‌سایت بالا در زمان زیر میسر خواهد بود:


دوشنبه هفتم نوامبر 2016 میلادی
برابر با هفدهم آبان ماه سال 1395
از ساعت [U]6:30 شام‌گاه به زمان ایران



مسابقات تنیس ATP World Tour Finals از روز یک‌شنبه آتی مورخ 23 آبان ماه 1395 در طی مدت یک هفته، به میزبانی سالن باشکوه O2 لندن برگزار خواهد شد.


تنیس تاکرز