PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پرسشی در مورد دراو مسابقات سائوپائولو


delpotro
02-15-2015, 05:30 PM
درود

در مسابقات سائوپائولو، لوکا وانی بازیکن ۲۹ ساله ایتالیایی بعد از صعود از مرحله کوالیفیکیشن،یه راست به مرحله یک هشتم رفت و در Round of 32 یا همون دور اول بازی نکرد.

دلیلش چی بوده؟

بازیکنی که نه ساله تنیس بازی میکنه و تو این ۹ سال حرفه ای نشده و هیچ بردی در تور جهانی ای تی پی نداشته ، ناگهان با خلق چند نتیجه شگفت آور به فینال یه تورنمنت ۲۵۰ امتیازی رسیده.

مشکوک نیست؟

سئوال اصلیم اینه که چرا از کوالیفیکیشن یک راست به دور دوم رفته؟ بدون انجام مسابقه در دور اول.

تا حالا همچین چیزی ندیده بودم!

A-Rod
02-15-2015, 11:14 PM
یه چیز باحالی هم که داره اینه که یه توپ برای سرویس بیشتر بر نمی داره.بقیه تنیسورها کم کمش یه توپ برای سرو دوم ته جیبشون می ذارند

The Rock
02-15-2015, 11:37 PM
گویا جای لوپز که سید 1 بوده و انصراف داده تو جدول قرار گرفته واسه همین مرحله اول BYE خورد

delpotro
02-16-2015, 01:06 AM
گویا جای لوپز که سید 1 بوده و انصراف داده تو جدول قرار گرفته واسه همین مرحله اول BYE خورد

در این صورت هم باید الخاندرو گونزالز که در ببن کوالیفایرها بالاترین رنک رو داشت جای لوپز میرفت نه لوکا وانی.

مثل قانون انتخاب لاکی لوزر که بالاترین رنک در بین بازنده های دور آخر کوالیفیکیشن به عنوان لاکی لوزر انتخاب میشه.

.AMIR.
02-19-2015, 01:37 PM
در این صورت هم باید الخاندرو گونزالز که در ببن کوالیفایرها بالاترین رنک رو داشت جای لوپز میرفت نه لوکا وانی.

مثل قانون انتخاب لاکی لوزر که بالاترین رنک در بین بازنده های دور آخر کوالیفیکیشن به عنوان لاکی لوزر انتخاب میشه. به صورت قرعه مشخص شد که وانی از میان برنده های مرحله Qualifying که گونزالس، دِ باکر و گایدو پلا بودند، باید به جای فلیسیانو لوپزی که انصراف داد دیدار کنه.

در ضمن در قانون لاکی لوزر، بالاترین رنک در بین بازنده ها در دور آخر Qualifying به عنوان لاکی لوزر انتخاب نمیشه، بلکه از میان تنیسور شکست خورده در مرحله پایانی مقدماتی، یکی رندوم وار به مرحله بعدی صعود می کنه. به طور مثال در این تورنمنت، در رنک شکست خورد ها، رنکینگ گیمنو تراور اسپانیایی بهتر از بانیس آرژانتینی بود. اما بانیس آرژانتینی به عنوان لاکی لوزر به جدول اصلی رقابت های سائوپائولو راه یافت.


در رابطه با سوالتون، این اتفاق تازه ای نیست، مثال مشابه اش در مسابقات امسال اوکلند نیوزلند، بعد از مشخص شدن جایگاه ها در جدول اصلی، داوید فرر رنک یکی، آخرین روز بدلیل قهرمانی در مسابقات دوحه، انصراف داد. طبعا اگر زودتر انصراف میداد باید سید های 1 و 2 سرگروههای جدول میشدند. که با انصراف فرر، گولبیس با رنک 2 و روبرتو باوتیستا با رنک 3 سرگروهها میشدن. اما انصراف در آخرین روز، به این دلیل که جایگاهها مشخص شده بودن. گوبلیس رو به Section اول و روبرتو باوتیستا را به Section دوم نبرد.گولبیس در مرحله دوم در Section دوم موند. روبرتو باوتیستا با اینکه رنک دوم تورنمنت محسوب میشد، در مرحله اول بازی کرد. به جای داوید فرر که انصراف داده بود، لوکاس پویل فرانسوی که در مرحله Qualifying بازنده شده بود، بعنوان لاکی لوزر مستقیما بدون اینکه در مرحله اول شرکت کنه، به مرحله دوم رفت. همچین اتفاقات در تنیس بر حسب شانس گهگداری رخ میده و طبیعیه.