PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بحث و تبادل نظر پیرامون مسابقات تنیس ATP Masters 1000 تورنمنت مسترز پاریس 2014 فرانسه


lordmani
10-29-2014, 07:55 PM
به نقل از خبرگزاری فرانسه رقابت های تنیس مسترز پاریس از امروز - دوشنبه - آغاز می شود.

فدرر سوئیسی که تاکنون 17 بار در رقابت های گرند اسلم به پیروزی رسیده است روز یکشنبه هشتاد و دومین قهرمانی دوران حرفه ای و ششمین عنوان قهرمانی خود را در رقابت های بازل سوئیس به دست آورد. بدین ترتیب، او امسال 66 پیروزی و 10 شکست داشته است. این در حالی است که نوواک جوکویچ در پی متولد شدن نخستین فرزندش در هفته های اخیر از حضور در رقابت های تنیس غایب بوده است.

این در حالی است که فدرر 33 ساله می تواند با حضور در رقابت های دیویس کاپ امتیازات خود را در مقابل جوکوویچ افزایش دهد، رقابت های که در روز 21 ماه نوامبر در لیل فرانسه آغاز خواهد شد.

فدرر اعلام کرد:« باز پس گیری عنوان شماره یکمی تنیس جهان بسیار عالی خواهد بود.» او همچنین گفت:« عنوان شماره یکمی همان چیزی است که در ذهن دارم و امسال با رقابت هایی که انجام دادم فکر می کنم می توانم بار دیگر به دست آورم.»

او افزود:« مطمئن هستم که نوواک جوکوویچ نیز با انگیز های بالایی در رقابت ها حاضر می شود زیرا او به تازگی پدر شده است. هفته های هیجان انگیزی را در پیش رو خواهیم داشت.»

رافائل نادال بازیکن شماره سه جهان به سبب انجام عمل آپاندیس در رقابت های تنیس حضور ندارد . این در حالی است که استان واورینکا سوئیسی که در رقابت های لندن قهرمان شد و مارین سیلیچ کروات - که در رده هفتم رده بندی تنیس چهان قرار دارد - به عنوان قهرمان رقابت های تنیس آزاد آمریکا به رقابت های مسترز پاریس راه یافته اند.

اندی ماری انگلیسی - قهرمان دو گرند اسلم - نیز در رقابت های پاریس حضور دارد.

فدرر درباره احتمال قهرمانی در رقابت های مسترز پاریس گفت:« کار آسانی نخواهد بود.از بازی کردن در این تورنمنت لذت می برم. سال گذشته نیز در این رقابت ها حضور داشتم اما باید ببینیم امسال اوضاع چگونه خواهد بود. با اعتماد به نفس بازی خواهم کرد .»

lordmani
10-29-2014, 08:00 PM
به نقل از یاهو اسپرت، نواک جوکوویچ هفت روز پیش صاحب اولین فرزند خود شد و از این بابت بسیار خوشحال است. مسابقات مسترز پاریس که هفته آینده برگزار می‌شود برای وی و راجر فدرر سوئیسی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر فدرر در این مسابقات به قهرمانی برسد و جوکوویچ نتواند در فینال حضور داشته باشد، این فدرر سوئیسی است که بار دیگر مرد شماره یک تنیس جهان خواهد شد و جوکوویچ به جایگاه دوم سقوط می‌کند.

تنیسور صربستانی تظاهر می‌کند بابت این ماجرا هیچ نگرانی ندارد زیرا وی از باقی ماندن در صدر جدول برترین تنیسور‌های جهان اطمینان دارد.
جوکوویچ گفت: من هنوز مرد شماره یک تنیس هستم و قصد ندارم با فکر کردن به احتمالات خود را نگران سازم. پدر شدن من موجب شد خود را مرد اول جهان بدانم.

*اصول فرزند داری را از فدرر فرا می‌گیرم

جوکوویچ خارج از مسائل حرفه‌ای مایل است از راجر فدرر به عنوان پدر 4 فرزند دختر و پسر در مورد نکات ریز پدرانه سوال بپرسد.

جوکوویچ گفت: دوست دارم هر روز از عمرم را در کنار فرزند و همسرم بگذرانم اما بسیاری از مواقع این خواسته محقق نمی‌شود. به عنوان مثال در پاریس نمی‌توانم خانواده‌ام را همراه خود ببرم زیرا فرزندم بسیار کوچک است. باید از فدرر و دیگر بازیکنان سطح حرفه‌ای در مورد رمز موفقیتشان و چگونگی ایجاد توازن میان کار حرفه‌ای و زندگی خانوادگی سوالاتی بپرسم.

Dariush.roger
10-29-2014, 08:00 PM
خدمت تمام دوستان سلام عرض ميكنم الان دارم بازي فدرر با شاردي نگاه ميكنم فدرر چرا هميشه مقابل شاردي به مشكل ميخوره دوستان؟؟

YOSEF
10-29-2014, 08:45 PM
سلام دوستان نتیجه بازی راجر چی شد ماهواره ام قطع شد باسپاس

farhad10
10-29-2014, 08:52 PM
بازی دو بر یک به سود فدرر تمام شد.
کلا شاردی همیشه جلو فدرر شاخ میشه و فکر میکنم فدرر با این نوع بازیکنا مثل مثلا بردیچ از لحاظ روحی یک پیش زمینه منفی قبلی داره که اینطور به مشکل بر میخوره.

masa
10-29-2014, 10:37 PM
سلام. کسی آمار بازی رو نداره؟

King Rojer Federer
10-29-2014, 10:51 PM
با سلام خدمت دوستان عزیز راهیابی راجر به دور سوم رقابتهای پاریس را به همه طرفداران این اسطوره تبریک عرض می کنم.ولی چیزی که من رو مقداری نگران کرد این بود که راجر اون بازیکن دو تورنمنت قبل نبود و خیلی پر اشتباه بازی می کرد.فکر میکنم 8 یا 9 بار برک شد که آمار جالبی نیست و چندین بار هم بکهنداش به سمت تماشاچیان رفت.و بر خلاف تورنمنتهای قبلی زیاد لب تورنمی اومدودر کل خسته و بی طراوت نشون می داد. البته می تونه چند تا دلیل هم داشته باشه.یکی این که راجر در این چند وقت در همه تورنمنتها شرکت داشته و در اکثر آنها هم به فینال رسیده که این می تونه باعث خستگی اون (به خصوص در این سن) باشه.و دومی اینکه راجر العان فشار زیادی رو داره تحمل می کنه چون با بازیهای خوبی که تا به العان از خودش نمایش داده انتظارات رو از خودش بالا برده خصوصاً که العان باید برای نامبر وان شدن هم تلاش کنه.در هر صورت امیدوارم که راجر عزیز همونطور که در سالهای قبل نشون داده باز هم بتونه این موانع رو با افتخار پشت سر بذاره و دوباره بر قله تنیس جهان قرار بگیره.به امید روزهای خوب برای اسطوره عزیزمون.:583::583::583: :443:I LOVE KING ROJER:443:

Farid
10-29-2014, 11:25 PM
خدمت تمام دوستان سلام عرض ميكنم الان دارم بازي فدرر با شاردي نگاه ميكنم فدرر چرا هميشه مقابل شاردي به مشكل ميخوره دوستان؟؟
با سلام
Federer always starts the tournament slowly
فکر کنم ۲۰۰۸ بود که اولین بازیش توی زم خیلی بد بازی کرد و بعدش توی مصاحبش گفت حتی اگه سطح و نوع توپ هم یکسان باشه نسبت به مسابقات قبلی که توش شرکت کرده همواره یه مقدار زمان می بره تا با حال و حس استادیوم اشنا بشه
بسا که این سطح نسبت به مسابقات بازل خیلی کندتره
ضمنا در دیدار قبلیشون توی مسترز رم باد میومد که گزارشگر هم امروز به این قضیه ( فکر کنم نیک لستر ) اشاره کرد و همه دنیا می دونند فدرر در شرایط بادی بد بازی می کنه
همچنین باز به قول گزارشگر تلویزیونی وقتی شما یکبار از یک بازیکن Great مانند فدرر می برید خیلی از لحاظ ذهنی بهتون کمک می کنه و در دیدارهای بعد شما دیگه اون Aura یی که اطراف اون بازیکن بزرگ وجود داره رو نمی بینید.
در کل به نظر من فدرر بعد از ست اول خوب بازی کرد و نکته منفی که من توی بازیش دیدم یکی convert نکردن break point ها بود و دیگری هنگامی که Chardy وی رو از سمت فرهند تحت فشار می ذاشت یه جورایی Off Balance بود که این هم امری طبیعیه
راستی من فکر می کردم خاک رس سبز فقط توی امریکا استفاده میشه گویا فرانسوی ها هم در این مسابقات از حاک رس سبز اون هم در شرایط داخل سالن استفاده کردند.
متن مصاحبشو پیدا کردم ببخشید مال ۲۰۰۷ بود:
"I find the adjustment is quite difficult to do actually, even though it's the same surface

Farid
10-29-2014, 11:33 PM
فکر میکنم 8 یا 9 بار برک شد که آمار جالبی نیست و چندین بار هم بکهنداش به سمت تماشاچیان رفت.و بر خلاف تورنمنتهای قبلی زیاد لب تورنمی اومد
فدرر دو بار بریک شد در طول بازی و امار هجومش به روی تور هم بسیار بالا بود.

farzin123
10-30-2014, 12:28 AM
چرا Marin Cilic (http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Marin-Cilic.aspx) با 4150 برای لندن کوالیفای شده ولی ماری و بردیچ و نیشکوری با امتیاز بالا نشده اند؟

Farid
10-30-2014, 12:34 AM
چرا Marin Cilic (http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Marin-Cilic.aspx) با 4150 برای لندن کوالیفای شده ولی ماری و بردیچ و نیشکوری با امتیاز بالا نشده اند؟
چون بازیکن بین ۸ تا ۲۰ ه که Grand slam برده
کلا سناریوهای این هفته به این صورته
Murray باید به QF برسه تا صرفنظر از هر گونه نتیجه ای صعود کنه
Berdych باید به SF برسه تا صرفنظر از هر گونه نتیجه ای صعود کنه
Nishikori باید به SF برسه تا صرفنظر از هر گونه نتیجه ای صعود کنه
Ferrer باید به فینال برسه تا صرفنظر از هر گونه نتیجه ای صعود کنه
Dimitrov و Raonic هم باید قهرمان بشوند تا بدون در نظر گرفتن سایر نتیجه ها صعود کنند.

SIINAA
10-30-2014, 12:49 AM
من واقعا تعجب میکنم،چرا مسئولین ATP و ITF اینقدر خودشونو اذیت میکنن،خوب بابا جان چند کامیون خاک رس(گل رس باشه که دیگه بهتر !!) جور کنین از کورت های استرالیا گرفته تا ویمبلدون همین طور تا تور آخرسال بریزین،تا تماشگرا ار رالی های طولانییییی نهایت لذت رو ببرن دیگه ...
یعنی واقعا تماشگرا تو تاریخ یک قرن و اندی که ار تنیس میگذره،حروم شدن با اون کورت های سریع و غیر جذاب !!!

Farid
10-30-2014, 02:57 AM
من سالیان پیش هم به بچه ها مخصوصا افشین می گفتم که این کند کردن سطوح به این خاطر بود که فدرر کمتر title بگیره
علتشم اینه که ورزش به زدن رکوردها زندست اگر سطوح کند نمی شدند فدرر الان بالای ۲۵ تا گرند اسلم داشت و ایا شما فکر می کنید کسی می تونست دیگه رکوردشو بزنه؟
کلی وقت بود همه دنبال زدن رکورد ۱۴ گرند اسلم سمپراس بودند که بالاخره این رکورد رو فدرر زد و حالا هم همه دنبال زدن رکورد فدرر و این ورزش رو جذاب می کنه
این طولانی تر شدن رالی ها که من و دوستام اسمشو میزاریم اره کشی از عقب زمین به هیچ وجه زیبا نیست یعنی شما به هر کسی که بو ای از تنیس برده باشه بگید خندش می گیره که اره کشی از عقب زمین جذابه
اون سبکی که زدن داغونش کردند که بازیکن هجوم میاورد رو تور قشنگ بود یا اره کشی از عقب زمین؟
همین سونگا ۲۰۰۷ توی لندن به حدی زیبا بازی می کرد و یک Serve and volleyer به تمام معنا بود
بعد دید با این سطوح که توی تنیس حرفه ای وجود داره این ره به ترکستان است دیگه به ندرت میاد روی تور اونوقت این بازیکن که سرویس و والی و فرهندش بی نظیره باید مثلا رنکش باشه ۱۵ ماری که به غیر از بکهند هیچی نداره باید رنکش باشه مثلا ۳ و دو تاگرند اسلم هم برده باشه
واقعا ناجوانمردانست
تکنیک و تاکتیک جاشو داده به جیم
من که خودم فکر می کنم تمامی دونده ها اگه چند سال تنیس بازی کنند در حد اینکه بتونند توپ رو منار کنند میاند تو Top 10

Mahdi Naji
10-30-2014, 01:58 PM
دوستان اگه امشب مونفیلس جوکو رو بزنه تکلیف چی میشه
بازم باید راج قهرمان شه تا بیاد اول؟
ممنون میشم اگه پاسخ بدین

Dariush.roger
10-30-2014, 02:15 PM
اگه امشب نواك ببازه راجر برسه فينال اونوقت راجر نامبر وان ميشه

rojhin
10-30-2014, 05:58 PM
اگه جوکر امشب ببازه و راجر بیاد فینال راجر با 20 امتیاز اختلاف میاد صدر ( 9120 به 9100 ) ولی به هر حال بارکلیز تعیین کننده نامبر وانی خواهد بود که امیدوارم راجر باشه به شرط اینکه مسئولین وسط کورت لندن به قول مهران جان سرعت گیر کار نذارن :434:

king of spin
10-30-2014, 06:52 PM
در عجبم از بعضی از دوستان طرفدار راجر. خب دوستان گرامی راجر تو همین سطوح کند بود که 3تا از 4 تا اسلمو میبرد. تو همین سطوح کند بود که 302 هفته نامبروان بود؛ تو همین سطوح کند بود که امثال بلیک و سودرلینگ و گنزالس و داویدنکو رو بیچاره کرده بود؛ همین سطوح کند بود که توپ با اختلاف دو میلی متر از تور راجرو قهرمان شانگهای کرد. تو همین سطوح کند بود که دیشب همین جور چپ و راست اسمش و والی اسمشای شاردی رو بر میگردوند، بعدشم بعضی دوستان میان و عنوان میکنن که نادال همین جور داره دنبال توپ میدوه. دوستان عزیز اگه سطوح سریعتر بودند هیچ بعید نبود که راجر گرند اسلمای کمتری رو میبرد و شاهد قرار گرفتن جام در دستای تنیسورای دیگه ای به غیر از بیگ 4 بودیم. اگه اینجور بگیم خیلی بهتره که اگه رافایی وجود نداشت اون وقت راجر شاید بیش از 30 گرند و مسترز برده بود. نکته جالب توجه دیگه اینکه از وقتی قرعه بازل بیرون اومد یه سری از دوستان همین جور به این مورد که چه قدر قرعه رافا راحت و اسون اشاره می کردن ولی الان یک نفر از اونا نمیگه که چرا قرعه پاریس ان قدر به طرف راجر غش کرده!!!!!!! همه تنیسورای اماده افتادن سمت نواک و با حذف استن که امسال دور اول و دوم اکثر تورنمتا را اباد کرده شاید فقط بردیچ بتونه در مقابل راجر کاری انجام بده! ولی اون نتیجه ای که من خودم طی این سال ها از تنیس گرفتم این بود که اگه رافایی وجود نداشت تنیس توی ده سال اخیر تک بعدی میشد و بس.

Dariush.roger
10-31-2014, 12:29 AM
مونفيلس تو ست اول خيلي داره ضعيف كار ميكنه بنظر نوله كاره سختي امشب نداره

Sorou$h
10-31-2014, 12:22 PM
در عجبم از بعضی از دوستان طرفدار راجر. خب دوستان گرامی راجر تو همین سطوح کند بود که 3تا از 4 تا اسلمو میبرد. تو همین سطوح کند بود که 302 هفته نامبروان بود؛ تو همین سطوح کند بود که امثال بلیک و سودرلینگ و گنزالس و داویدنکو رو بیچاره کرده بود؛ همین سطوح کند بود که توپ با اختلاف دو میلی متر از تور راجرو قهرمان شانگهای کرد. تو همین سطوح کند بود که دیشب همین جور چپ و راست اسمش و والی اسمشای شاردی رو بر میگردوند، بعدشم بعضی دوستان میان و عنوان میکنن که نادال همین جور داره دنبال توپ میدوه. دوستان عزیز اگه سطوح سریعتر بودند هیچ بعید نبود که راجر گرند اسلمای کمتری رو میبرد و شاهد قرار گرفتن جام در دستای تنیسورای دیگه ای به غیر از بیگ 4 بودیم. اگه اینجور بگیم خیلی بهتره که اگه رافایی وجود نداشت اون وقت راجر شاید بیش از 30 گرند و مسترز برده بود. نکته جالب توجه دیگه اینکه از وقتی قرعه بازل بیرون اومد یه سری از دوستان همین جور به این مورد که چه قدر قرعه رافا راحت و اسون اشاره می کردن ولی الان یک نفر از اونا نمیگه که چرا قرعه پاریس ان قدر به طرف راجر غش کرده!!!!!!! همه تنیسورای اماده افتادن سمت نواک و با حذف استن که امسال دور اول و دوم اکثر تورنمتا را اباد کرده شاید فقط بردیچ بتونه در مقابل راجر کاری انجام بده! ولی اون نتیجه ای که من خودم طی این سال ها از تنیس گرفتم این بود که اگه رافایی وجود نداشت تنیس توی ده سال اخیر تک بعدی میشد و بس.

داداش این چه حرفیه میزنی؟؟ راجر و قرعه آسون؟ زبونتو گاز بگیر قرعه آسون فقط مال نواک و رافا. به نظرت اگه این قرعه که الان نصیب نواک شده نصیب راجر میشد کی از مهران و روژین ردمون میکرد؟ در مورد اون حرفات در مورد کند کردن زمین ها هم کاملا باهات موافقم ولی کو گوش شنوا؟ وقتی تنیسورشون نمیتونه ویمبلدون و یو اس ا اپن رو ببره که سطحشون تنده میان الکی بهونه میارن دیگه. البته فرید جان اصلا منظورم شما نیستی دوست عزیز. شما یک طرفدار منتطقی فدرر هستی و از روی تعصب نظر نمیدی.:583:

Farid
10-31-2014, 01:42 PM
در مورد گرند اسلم ها:
Australian Open سال ۲۰۰۸ سطح برگزاری خود رو از Rebound Ace به Plexicushion تغییر داد که علارغم Low Bounce شدن خیلی کند شد
خب خودتون حسالب کنید تو این ۶ سال اگه سطح تغییر نکرده بود فدرر چند تا استرالین اپن گرفته بود
Wimbledon که خیلی وقته نوع چمن رو به Rye Grass تغییر داد چمنی که در لیگ برتر انگلیس هم استفاده میشه و گفته میشه که دوامش بیشتره و دیرتر طرف Baseline خاک میشه ( که ما چنین چیزی رو حداقل این چند ساله در هفته دوم ندیدیم ) که به یکباره پس از این تغییرات سطح برگزاری مسابقات High Bounce شد و خیلی کندتر از چمن معمولی
US open هم سه چهار سالی هست که سطح برگزاریش ( چون هر ساله سطح رو resurface می کنند ) خیلی کندتر شده
من واقعا نظر خودم رو گفتم که هر جا مطرح شه بهم می خندند و می گند این هیچی حالیش نیست اما بدون تعارف من می گم به نظر من این امر به خاطر این بوده که فدرر کمتر گرند اسلم بگیره نه اینکه رالی های طولانی تر باعث زیباتر شدن تنیس میشه

king of spin
10-31-2014, 02:25 PM
فرید جان نظر شما محترم ولی راجر از 98 تا 2003 توی اون سطوح سریع چند تا گرنداسلم برده؟ راجر توی گرند اسلم استرالیا از سال 2000 تا 2007 دو بار به کلمنت و یک بار به نلبندیان و سافین باخته؛ سال 2006 هم توی یک بازی نزدیک تامی هاسو برده. در مورد یو اس اپن از 2000 تا 2003 فررو، نلبندیان، مکس میرنی و اگسی راجرو شکست دادن. در مورد ویمبلدون از 99 تا 2002 راجر سه بار در دور اول و یه بارشم یک چهارم بازی رو واگذار کرده. من که اون زمان تنیس نمیدیدم ولی امار و ارقام حکایت از این دارن که راجر با کند شدن سطوح سازگاری بیشتری داشته و به نظر من در نهایت به نفعش شده؛ هر چند من نمیدونم که دلیل کند شدن سطوح چی بوده. شایدم من اشتباه کنم ولی خب نظرمو گفتم. بقیه دوستانم در صورت تمایل می تونن اظهار نظر کنن.
پ.ن: سونگا تو همون استرالیای 2008 نمایشی بینظیر و فراموش نشدنی از والی های بینقصو ارائه کرد. دوستان نگن که چرا. اینو به عمد گفتم چون تو سمی واقعا رافا رو خلع سلاح کرده بود.

rojhin
10-31-2014, 02:28 PM
یه دوره کلاس فشرده مغلطه و دیگر هیچ چون دیگه جای بحثی نمیمونه

king of spin
10-31-2014, 02:30 PM
یه دوره کلاس فشرده مغلطه و دیگر هیچ چون دیگه جای بحثی نمیمونه

باشه مشکلی نداره.

rojhin
10-31-2014, 02:42 PM
وقتی صحبت از فیلد بود آقایون میگفتن آمار رافا رو باید از 2010 به بعد که All Court شد مورد بررسی قرار داد ولی الان چون جواب منطقی در مقابل کند شدن سطوح ندارن از دوران جونیوری راجر مثال میارن . این اگه به قول رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسمش مغالطه نیست پس چیه بزرگوار ؟؟؟

king of spin
10-31-2014, 02:54 PM
اگه شما یه سری به دوران جونیری رافا تو کلی کورت بزنی تفاوتو متوجه میشی. کسی که نابغه یا نخبه تو سطوح سریع باشه از همون اول باید درش نمود پیدا کنه.

rojhin
10-31-2014, 03:14 PM
به نظر میاد شما برای فرار از جواب دادن در حال اختراع بحثهای جدیدی هستید . بحث سر اینه که راجر نابغه یا به زعم شما نخبه سطوح سریعه ؟ صحبت اینه که سطوح روز به روز کند تر میشن و این موضوع اظهر من الشمسه که به نفع چه کسایی خواهد بود دقت کنید نگفتم چه کسی عرض کردم چه کسایی و اینکه تصمیم گیرنده ها با چه هدفی این کار رو انجام میدن نظرات متفاوته . شما اگه با اصل کند شدن سطوح موافق نیسید خیلی روشن دلایلتون رو بیان میکنید همونجور که آقا فرید دلایل موافق بودنشون رو فرمودن . دیگه بحث رو چرا منحرف میکنید برادر ؟ شاید دوست دارید به نتیجه مطلوب خودتون برسید ؟

king of spin
10-31-2014, 03:27 PM
بنده با کند شدن سطوح موافقم چون خیلی از تنیسورای بزرگ تایید کردن ولی همونطور که قبلا هم گفتم دلیلشو نمیدونم و نمیشه با قاطعیت گفت که به خاطر راجر بوده . حرف من اینه که اگه سطوح سریع میموندن هیچ گونه تضمینی وا3 بردن گرند اسلمای بیشتر از جانب راجر نبود و حتی شاید قضیه برعکس میشد. از نظر من دلیل اصلی که راجرو از بردن گرند اسلمای بیشتر محروم کرده وجود تنیسوری مث رافا بوده. از 2004 تا 2007 که بنا به زعم اکثریت دوران اوج راجر بوده راجر به غیر از استرالیای 2005 و رولند 2004 بقیه گرندا رو برده و رولندا روهم به کسی جز رافا نباخته.
یه سوال؛ میامی در سال 2005 و دوبی در سال 2006 چگونه سطوحی بودن؟ چی میشه که رافا فینال میامی 2005 رو با اون شرایط به راجر واگذار میکنه؟

Ahoura
10-31-2014, 03:30 PM
فرید جان نظر شما محترم ولی راجر از 98 تا 2003 توی اون سطوح سریع چند تا گرنداسلم برده؟ راجر توی گرند اسلم استرالیا از سال 2000 تا 2007 دو بار به کلمنت و یک بار به نلبندیان و سافین باخته؛ سال 2006 هم توی یک بازی نزدیک تامی هاسو برده. در مورد یو اس اپن از 2000 تا 2003 فررو، نلبندیان، مکس میرنی و اگسی راجرو شکست دادن. در مورد ویمبلدون از 99 تا 2002 راجر سه بار در دور اول و یه بارشم یک چهارم بازی رو واگذار کرده.

جدی میگی اینا رو یا شوخی میکنی ؟! :434:
سال 1998 فدرر فقط 17 -18 سالش بوده ! نکنه انتظار داری یه بچه 17 18 ساله بیاد یهو از 4 تا گرند 3 تاشو ببره ! :350: فیلم هندیه ؟!
خیلی خوبید شما :434:

این وضعیت راجر که از ویکیپدیا اسکرین شات گرفتم :


[/URL]http://www.tennis-image.com/images/86007391092212740089.jpg (http://www.tennis-image.com/images/86007391092212740089.jpg)

http://www.tennis-image.com/images/25799028219988233320.jpg (http://www.tennis-image.com/images/25799028219988233320.jpg)

اگه شما یه سری به دوران جونیری رافا تو کلی کورت بزنی تفاوتو متوجه میشی. کسی که نابغه یا نخبه تو سطوح سریع باشه از همون اول باید درش نمود پیدا کنه.

ما که تفاوتی متوجه نشدیم !
اینم امار رافا هست که میدم خدمتتون ، سال 2001 Pro شده و اولین گرند خاکیش رو 2005 برده ، اونقدرا هم همون موقع نبوغ پیدا نکرده ها ، یه 5 سالی طول کشیده ! :

http://www.tennis-image.com/images/07940870039184781650.jpg (http://www.tennis-image.com/images/07940870039184781650.jpg)
[URL="http://www.tennis-image.com/images/96566871348222246498.jpg"]http://www.tennis-image.com/images/96566871348222246498.jpg (http://www.tennis-image.com/images/96566871348222246498.jpg)

البته خیلی طبیعیه ، فکر نکم کسی باشه به محض اینکه وارد حرفه ایا شد همه رو بزنه و بیاد قهرمان بشه ولی خب شما برای کوبیدن راجـر دست به هر استدلالی میزنید که اکثرا هم خنده داره :434:

king of spin
10-31-2014, 03:41 PM
جدی میگی اینا رو یا شوخی میکنی ؟! :434:
سال 1998 فدرر فقط 17 -18 سالش بوده ! نکنه انتظار داری یه بچه 17 18 ساله بیاد یهو از 4 تا گرند 3 تاشو ببره ! :350: فیلم هندیه ؟!
خیلی خوبید شما :434:

این وضعیت راجر که از ویکیپدیا اسکرین شات گرفتم :


[/URL]http://www.tennis-image.com/images/86007391092212740089.jpg (http://www.tennis-image.com/images/86007391092212740089.jpg)

http://www.tennis-image.com/images/25799028219988233320.jpg (http://www.tennis-image.com/images/25799028219988233320.jpg)



ما که تفاوتی متوجه نشدیم !
اینم امار رافا هست که میدم خدمتتون ، سال 2001 Pro شده و اولین گرند خاکیش رو 2005 برده ، اونقدرا هم همون موقع نبوغ پیدا نکرده ها ، یه 5 سالی طول کشیده ! :

http://www.tennis-image.com/images/07940870039184781650.jpg (http://www.tennis-image.com/images/07940870039184781650.jpg)
[URL="http://www.tennis-image.com/images/96566871348222246498.jpg"]http://www.tennis-image.com/images/96566871348222246498.jpg (http://www.tennis-image.com/images/96566871348222246498.jpg)

البته خیلی طبیعیه ، فکر نکم کسی باشه به محض اینکه وارد حرفه ایا شد همه رو بزنه و بیاد قهرمان بشه ولی خب شما برای کوبیدن راجـر دست به هر استدلالی میزنید که اکثرا هم خنده داره :434:


رافا در اولین حضورش در رولند در سن 19 سالگی قهرمان رولند شده، راجر در چندمین حضور و چه سنی قهرمان ویمبلدون؟؟؟ بنده بحث خاک و سطوح سریعو مطرح کردم. همون جور که برای راجر اصلا امار رولندو نیاوردم. شما هر جور دوست داری فکر کن. من دیگه نه اون ادم قبلم نه تعصب خاصی دارم. نظرمو گفتم دوست داری بخند و مسخره کن.

rojhin
10-31-2014, 03:42 PM
بنده با کند شدن سطوح موافقم چون خیلی از تنیسورای بزرگ تایید کردن ولی همونطور که قبلا هم گفتم دلیلشو نمیدونم و نمیشه با قاطعیت گفت که به خاطر راجر بوده . حرف من اینه که اگه سطوح سریع میموندن هیچ گونه تضمینی وا3 بردن گرند اسلمای بیشتر از جانب راجر نبود و حتی شاید قضیه برعکس میشد. از نظر من دلیل اصلی که راجرو از بردن گرند اسلمای بیشتر محروم کرده وجود تنیسوری مث رافا بوده. از 2004 تا 2007 که بنا به زعم اکثریت دوران اوج راجر بوده راجر به غیر از استرالیای 2005 و رولند 2004 بقیه گرندا رو برده و رولندا روهم به کسی جز رافا نباخته.
یه سوال؛ میامی در سال 2005 و دوبی در سال 2006 چگونه سطوحی بودن؟ چی میشه که رافا فینال میامی 2005 رو با اون شرایط به راجر واگذار میکنه؟

به همون دلیلی که راجر رافا رو تو سطحی که میفرمائید توش نخبه است و البته منم با شما همنظرم بیگل کرد . به قول اهورای عزیز شما برای کوبیدن راجر به هر استدلال خنده داری متوسل میشید وگرنه این موضوع تو امضای منم بود اگه کمی دقت کرده بودید نمیگفتید چرا راجر سال 2006 تو دبی به رافا باخته ؟

king of spin
10-31-2014, 03:43 PM
هر وقت بحثی از این قبیل تو این فروم مطرح میشه بی نتیجه میمونه. من نظرمو گفتم حالا بقیه هر جور دوست دارن در مورد من فکر کنن.
پ.ن: مهم نیست که تو چه میگویی، دیگران آن چه که دوست دارند میشنوند.

Ahoura
10-31-2014, 03:48 PM
رافا در اولین حضورش در رولند در سن 19 سالگی قهرمان رولند شده، راجر در چندمین حضور و چه سنی قهرمان ویمبلدون؟؟؟ بنده بحث خاک و سطوح سریعو مطرح کردم. همون جور که برای راجر اصلا امار رولندو نیاوردم. شما هر جور دوست داری فکر کن. من دیگه نه اون ادم قبلم نه تعصب خاصی دارم. نظرمو گفتم دوست داری بخند و مسخره کن.
تمام تنیسور ها که قرار نیست توی یک سن به اوج برسن ! حالا رافا زود تر رسیده دستش درد نکنه .
بحث سر این بود که شما فرمودید راجر چرا بین سال های 98 تا 2002 گرند نبرد که خب عرض کردم خدمتت هر تنیسوری به محض Pro شدن نمیتونه گرند ببره ! آمار نادال هم برای مثال این حرفم واسه شما قرار دادم که فاصله Pro شدنش با بردن اولین اسلمش چند سال بوده .
رافا توی 19 سالگی اولین گرندشو برده ؟ افرین ، دستش هم درد نکنه ولی این هیچ ربطی نداره که فدرر هم توی همون سال pro شدنش بیاد اسلم ها رو درو کنه .
اینکه دیگه تعصب نداری هم خیلی خوبه ، موفق باشی :583::434:

roger 4 ever
10-31-2014, 04:25 PM
الله اکبر...فدرر خودش رو با سطح کند تونسته بهتر وفق بده؟! فدرر از سال 98 تا 2002 راند 1 ویمبی 3 بار باخته و این یعنی فدرر سطح سریع اون قدرام خوب نبوده؟! آر یو کیدینگ می؟!!!! 98 تا 2003 کم اسلم برده و این یعنی سطح سریعش تعریفی نداره اون قدرام؟! دوربین مخفیه آیا؟ جدا واقعا انصافا اینا تسته یا می خواین قدرت بچه ها رو در درک شوخی بسنجین؟!...

خیلی خوب وضعیت کند شدن زمین ها و روند کند شدنش توضیح داده شد، دیگه دلیلی برا توضیح اضافه در این مورد وجود نداره...بارها و بارها در بزرگ ترین رسانه های دنیا از زبان و قلم بزرگ ترین ورزشی نویسان و تنیس نویسان دنیا هم شنیدیم که این روند اغراق آمیز کند شدن زمین ها به علت جلوگیری از آنچه " ridiculous " خواندن قهرمانی های پیاپی فدرر در دنیای تنیس عنوان می شه، صورت گرفته...دیگه چی و می خوای انکار کنی شما؟! خورشید سیاهه؟ دریا نارنجیه؟! چی و می خواین انکار کنید مثلا؟! اینکه مثلا راجر 98 تا 2002 می باخته ویمبی دورهای ابتدایی یعنی چی؟ این دلیله الان؟...زمین های اسلم رفته رفته کند تر شدن و این امر برابر شد با بالا رفتن سن راجر فدرر که در نتیجه همین 2 عامل دست به دست هم دادن تا رفته رفته دوستان به هدفشون برسن و تنیس این قدر ridiculous نشه...دنیا این مسئله رو می دونه و بهش بارها و بارها اشاره کرده، حالا خورشید چه رنگیه؟! بنفشه یا خاکستری؟!...


یک مسئله دیگه هم اشاره شد، بد ندیدم در موردش بگم...و اون هم مسئله «هنر تنیس» هستش...مسئله ای که این کند شدن زمین ها رفته رفته اون رو هم داره از بین می بره...تنیس یک ورزشیه که در گذشته بارها و بارها از اون تحت عنوان هنر نام برده شده و افراد زیادی از جمله راجر فدرر تونستن این هنر رو تبلیغ کنن...اما با این روند تاکید اغراق آمیز سال های اخیر روی رالی و طولانی شدن امتیازها تنیس اون جنبه هنری خودش رو از دست داده...آدم اگه رالی بخواد می ره بدمینتون می بینه، تنیس و زیبایی ورزش تنیس روی جادو با راکت نهفته هستش، روی سرعت مثل برق و باد و هجوم های شاعرانه روی تور و بازی استادانه با راکت نهفته هستش...برا من اصن مهم نیست فدرر چند تا اسلم دیگه می برد یا نه، فدرر جایگاهش به عنوان هنرمند تاریخ تنیس، به عنوان شاعر تاریخ تنیس، به عنوان بهترین تاریخ تنیس نهفته هستش و دنیا بارها و بارها سرش و خم کرده، تعظیم کرده و بهش اشاره کرده...حالا 4 تا اسلم این ور اون ور فرقی نمی کنه، اما این روندی که در تنیس مدتیه شکل گرفته، مطمئنا به زیبایی تنیس در آینده ضربه می زنه و در آینده به خوبی این مساله رو خواهید دید...این موردی هم که گفتم اتفاقا بارها و بارها در بزرگ ترین رسانه های دنیا در موردش بحث شده...

خورشید هم رنگش مشخصه، فراموش نکنید...

289
10-31-2014, 05:19 PM
واقعا چه قرعه ای!
اون از مونفیس که جلوی چشم پاریسیها شاخ شده بود
این هم از ماری که داره به اوج نزدیک میشه
از اون طرف جناب راجر بعد از اون ناشناس ! قبلی
باید با زنگ تفریح همیشگیش رائونیچ بیخاصیت و از پیش باخته بازی کنه
من فکر کنم راجر توی 100 نفر اول رنکینگ در هر شرایطی دوست داره با رائونیچ بازی کنه!

Maani
10-31-2014, 07:25 PM
در مورد گرند اسلم ها:
Australian Open سال ۲۰۰۸ سطح برگزاری خود رو از Rebound Ace به Plexicushion تغییر داد که علارغم Low Bounce شدن خیلی کند شد
خب خودتون حسالب کنید تو این ۶ سال اگه سطح تغییر نکرده بود فدرر چند تا استرالین اپن گرفته بود
Wimbledon که خیلی وقته نوع چمن رو به Rye Grass تغییر داد چمنی که در لیگ برتر انگلیس هم استفاده میشه و گفته میشه که دوامش بیشتره و دیرتر طرف Baseline خاک میشه ( که ما چنین چیزی رو حداقل این چند ساله در هفته دوم ندیدیم ) که به یکباره پس از این تغییرات سطح برگزاری مسابقات High Bounce شد و خیلی کندتر از چمن معمولی
US open هم سه چهار سالی هست که سطح برگزاریش ( چون هر ساله سطح رو resurface می کنند ) خیلی کندتر شده
من واقعا نظر خودم رو گفتم که هر جا مطرح شه بهم می خندند و می گند این هیچی حالیش نیست اما بدون تعارف من می گم به نظر من این امر به خاطر این بوده که فدرر کمتر گرند اسلم بگیره نه اینکه رالی های طولانی تر باعث زیباتر شدن تنیس میشه



بعضی ها ناله میکنن که ویمبلدون به طرز وحشتناکی کند شده ؛ و خیلی هم متعجب شدن که نادال تونست 2008 قهرمان بشه.
به هر حال سال بعد وقتی راجر فدرر و اندی رادیک تو فینال بودن آمار ایس به شدت بالا بود ولی سال بعدش یعنی 2010 نادال باز هم قهرمان شد. خب چی بر سر سطح کند 2008 اومد ؟ 2009 سریع شد و دوباره 2010 کند ؟ ؟؟؟؟

masa
10-31-2014, 07:37 PM
واقعا چه قرعه ای!
اون از مونفیس که جلوی چشم پاریسیها شاخ شده بود
این هم از ماری که داره به اوج نزدیک میشه
از اون طرف جناب راجر بعد از اون ناشناس ! قبلی
باید با زنگ تفریح همیشگیش رائونیچ بیخاصیت و از پیش باخته بازی کنه
من فکر کنم راجر توی 100 نفر اول رنکینگ در هر شرایطی دوست داره با رائونیچ بازی کنه!
من فکر کنم این بار واسه راجر دردسر ایجاد کنه. حرفتونم صحیح نیست "من فکر کنم راجر توی 100 نفر اول رنکینگ در هر شرایطی دوست داره با رائونیچ بازی کنه!" مثل اینه که بگی راجر دوس داره با فرر بازی کنه. خودت دفعه قبلی گفتی یعنی فدرر ترجیح میده با رنک زیر 10 بازی کنه یا 30-40

masa
10-31-2014, 07:57 PM
رائونیچ 3 تا ست پوینت داره

Dariush.roger
10-31-2014, 08:15 PM
فدرر اصلا خوب بازي نميكنه راونيك فقط سرويس ميزنه

Dariush.roger
10-31-2014, 08:25 PM
تو اين سه تا بازي اصلا خوب نبوده بنظر ميرسه او نشاط هميشگيو نداره بي انگيزه و خسته هستش اميدوارم اين بازيو ببره ولي فك نميكنم بتونه بتونه نامبر وان بشه نواك هم امادس هم با انگيزه انصاف قرعه نواك سخته ولي شانسش واسه قهرماني از بقيه بيشتره

masa
10-31-2014, 08:40 PM
تو اين سه تا بازي اصلا خوب نبوده بنظر ميرسه او نشاط هميشگيو نداره بي انگيزه و خسته هستش اميدوارم اين بازيو ببره ولي فك نميكنم بتونه بتونه نامبر وان بشه نواك هم امادس هم با انگيزه انصاف قرعه نواك سخته ولي شانسش واسه قهرماني از بقيه بيشتره
فدرر داره می بازه!

davidbeckham
10-31-2014, 08:47 PM
درود به شرف رانوئیچ:866:
یکی باید جلوی فدرر در میومد

masa
10-31-2014, 08:49 PM
خوب برخلاف نظر دوست عزیز 289 اینبار این کانادایی ازپیش باخته درمقابل فدرر در یک بازی نزدیک و خوب تونست فدرر رو ببره. خوب سبک بازیش اینه دیگه، "سرویس" نمیشه بهش ایراد گرفت.

289
10-31-2014, 08:49 PM
واقعا چه قرعه ای!
اون از مونفیس که جلوی چشم پاریسیها شاخ شده بود
این هم از ماری که داره به اوج نزدیک میشه
از اون طرف جناب راجر بعد از اون ناشناس ! قبلی
باید با زنگ تفریح همیشگیش رائونیچ بیخاصیت و از پیش باخته بازی کنه
من فکر کنم راجر توی 100 نفر اول رنکینگ در هر شرایطی دوست داره با رائونیچ بازی کنه!

دمت گرم میلوش
بعد از دو سه بازی مهوع با راجر که داشتی بالاخره یه تکونی به خودت دادی
من متاسفانه فقط ست اول را کامل دیدم و ست دوم را به علت همزمانی با
برنامه در تبعید سید محمد حسینی که خیلی هم عالی بود از دست دادم
دوستان در گیم چندم فدرر برک شد؟
ویژگی خوب امشب میلوش که در ست اول دیدم این بود که با راجر رالی هم میکرد
هرچند 80 درصد ست اول هر دو سرویس بود

roger 4 ever
10-31-2014, 08:49 PM
بعضی ها ناله میکنن که ویمبلدون به طرز وحشتناکی کند شده ؛ و خیلی هم متعجب شدن که نادال تونست 2008 قهرمان بشه.
به هر حال سال بعد وقتی راجر فدرر و اندی رادیک تو فینال بودن آمار ایس به شدت بالا بود ولی سال بعدش یعنی 2010 نادال باز هم قهرمان شد. خب چی بر سر سطح کند 2008 اومد ؟ 2009 سریع شد و دوباره 2010 کند ؟ ؟؟؟؟

دوست عزیزم مانی جان، اولا تعداد ایس به هیچ عنوان تنها فاکتور لازم برای قضاوت پیرامون کند شدن یا نشدن کورت تنیس نیستش و فاکتورهای مهم دیگه ای هم وجود داره...ببینید مانی جان من چند مطلب معتبر از رسانه های معتبر در رابطه با کند شدن اغراق آمیز کورت ها براتون قرار می دم، از اون جا که بعضی از این مطالب بسیار طولانی هستن من سعی می کنم خلاصه و جملات کلیدی اون مطالب رو هم قرار بدم اینجا...ببین دوست عزیزم، در دنیا بر هیچ فردی کند شدن اغراق آمیز کورت ها طی چند سال اخیر پوشیده نیست و مسئله ای پر نور تر از خورشید هست، این قدر سعی نکنید حقایقی به این واضحی رو که دنیا هر روز در موردش می نویسه و می خونه رو انکار کنید...

این مطلب از نیویورک تایمز هست مانی جان در سال 2010 به رشته تحریر در اومده...عنوان مطلب هست: Wimbledon Grass Is Green but Slower... تو این مطلب سعی شده کند شدن سطح ویمبلدون مورد بررسی قرار بگیره و با افراد زیادی هم در این مورد صحبت شده و مصاحبه های گوناگونی هم در اون وجود داره...به عنوان مثال جناب آقای Eddie Seaward که به مدت 20 سال head groundskeeper تشریف دارن به صراحت فرمودن که زمین کند شده و این کند شدن اتفاقا به نفع ورزش تنیس هستش چرا که افراد مختلفی می تونن شانس برنده شدن در ویمبی رو داشته باشن!!! به همین صراحتی که الان بنده گفتم، در مطلب نیویورک تایمز شما می تونید گفته های ایشون رو ببینید که همین یک جمله می تونه بحث رو خیلی ساده تموم کنه...و یا مصاحبه ای از نواک جوکوویچ نقل شده و ایشون فرمودن زمانی که برا اولین بار در ویمبی بازی کردم، اعتقاد داشتم که این کورت سریع ترین کورت دنیا هست اما در حال حاضر چنین احساسی رو ندارم وقتی وارد کورت می شم!!

http://www.nytimes.com/2010/07/04/sports/tennis/04grass.html?_r=0

مطلب دوم مانی جان از نشنال پست هست که اتفاقا مال همین امساله...تو این مطلب به کند شدن گرند ها اشاره شده و نگارنده به صراحت فرموده که با این وضع کند شدن سطوح مختلف، دیگه در واقع نمی شه فرق چندانی میان بازی در خاک، چمن و یا هارد کورت قائل شد...

http://sports.nationalpost.com/2014/06/30/surface-changes-at-wimbledon-other-grand-slams-have-all-but-eliminated-place-for-specialty-players/

مطلب بعدی از یاهو اسپورت هستش...این مطلب بررسی کرده که کند شدن زمین ها چگونه باعث رشد بعضی بازیکنان خاص از جمله رافائل نادال شده...در این مطلب به صراحت تاکید شده که کند شدن زمین ها به هیچ عنوان نمی تونه به نفع تنیس باشه...

http://sports.yahoo.com/tennis/blog/busted_racquet/post/Slower-courts-have-helped-Nadal-become-a-grass-c?urn=ten-wp2135

یه مطلب خیلی معروف دیگه هم در بلیچرریپورت خونده بودم در رابطه با کند شدن سرعت کورت های ویمبی و یو اس تحت عنوان " need for speed " که متاسفانه اون و نتونستم لینکش و پیدا کنم...اون مطلب هم خیلی مفید بود که به خوبی به بررسی این موضوع پرداخته بود اما فکر می کنم به اندازه کافی این 3 مطلب از 3 رسانه معتبر به خوبی شرایط رو وصف کرده باشه... رنگ خورشید خیلی واضحه...موفق باشید...

nemanaldin
10-31-2014, 08:56 PM
خوب برخلاف نظر دوست عزیز 289 اینبار این کانادایی ازپیش باخته درمقابل فدرر در یک بازی نزدیک و خوب تونست فدرر رو ببره. خوب سبک بازیش اینه دیگه، "سرویس" نمیشه بهش ایراد گرفت.

ایشون زیاد از این پیش بینی ها می کنن
هرچی گفتن شما بر عکسشو فرض کنید

289
10-31-2014, 09:00 PM
رائونیچ 3 تا ست پوینت داره

فدرر اصلا خوب بازي نميكنه راونيك فقط سرويس ميزنه

فدرر داره می بازه!

دوستان عزیز این یک سایت تحلیلیه و نه چت روم و محل گزارش لحظه به لحظه.

لطفا شأن سایت را رعایت کنید


ایشون زیاد از این پیش بینی ها می کنن
هرچی گفتن شما بر عکسشو فرض کنید

چه جالب اگر اینطوره چطور پیشبینی کنم راجر قهرمان تورنمنت آخرفصل و سال 2015 هم 4 تا گرند و 7تا مسترز می بره:434:

nima.a
10-31-2014, 09:06 PM
289 عزیز ست دوم 7-5 شده. به نظر خودتون کدوم گیم بریک کرده؟

sina1993
10-31-2014, 09:13 PM
برد رائونیک رو به طرفداراش تبریک میگم :583:علاوه بر سرویسهاش به خوبی با اینساید اوت فورهنداش تونست بازی رو کنترل کنه و خلاصه راجر رو outplay کنه(ضایع شدیم:434:) ولی از یه جهت خوب شد که راجر فرصت کافی رو داره تا خودش رو برای بارکلیز آماده کنه به هر حال توی 33 سالگی از لحاظ بدنی توانایی بردن این همه تورنمنت رو به صورت متوالی نداره
واقعا چه قرعه ای!
اون از مونفیس که جلوی چشم پاریسیها شاخ شده بود
این هم از ماری که داره به اوج نزدیک میشه
از اون طرف جناب راجر بعد از اون ناشناس ! قبلی
باید با زنگ تفریح همیشگیش رائونیچ بیخاصیت و از پیش باخته بازی کنه
من فکر کنم راجر توی 100 نفر اول رنکینگ در هر شرایطی دوست داره با رائونیچ بازی کنه!
این که بهترین تنیسورها از فرر و دلپوترو گرفته تا رائونیک و بقیه برای راجر زنگ تفریح هستن فکر کنم به تواناییهای راجر برمیگرده(یا نکنه اینم به فیلد مربوطه:254:)

289
10-31-2014, 09:14 PM
289 عزیز ست دوم 7-5 شده. به نظر خودتون کدوم گیم بریک کرده؟

ممنون درسته اگر فقط یک برک بوده باشه میشه گیم 11
پس همین یک برک بوده!؟ دمش گرم. چه خوش موقع. وقتی که دیگه فرصت زیادی هم برای جبرانش نبوده

برد رائونیک رو به طرفداراش تبریک میگم :583:علاوه بر سرویسهاش به خوبی با اینساید اوت فورهنداش تونست بازی رو کنترل کنه و خلاصه راجر رو outplay کنه(ضایع شدیم:434:) ولی از یه جهت خوب شد که راجر فرصت کافی رو داره تا خودش رو برای بارکلیز آماده کنه به هر حال توی 33 سالگی از لحاظ بدنی توانایی بردن این همه تورنمنت رو به صورت متوالی نداره

این که بهترین تنیسورها از فرر و دلپوترو گرفته تا رائونیک و بقیه برای راجر زنگ تفریح هستن فکر کنم به تواناییهای راجر برمیگرده(یا نکنه اینم به فیلد مربوطه:254:)


کی گفته فرر و دلپو برای فدرر زنگ تفریحن!؟
اما انصافا 2014 دویا سه بار با فدرر بازی کرد مثل آماتورها
درخشش امسال راجر را که اوج و شاهکارش سمی شانگهای مقابل نوله بود را بگذارید به حساب
درخشش و شعله کشیدن قبل از خاموشی!
سال 2015 از این خبرها نیست فوقش بتونه یک بازل دیگه ببره
امسال هم چند نوبت واقعا شانسی حذف نشد و کشید بالا مثل بازیش تو شانگهای
مقابل مه یر که 6تا مچ پوینت را سیو کرد یا بازیش مقابل مونفیس تو نیویورک و ...

Mahdi Naji
10-31-2014, 09:26 PM
خوشحال نیستم ولی واقعا اگر واقع بین باشیم.این باخت شاید به راجر کمک کنه که استراحت کنه و وارد ی تور واقعا مهم بشه.....2 تا جام رو پشت سر هم گرفت.
27 ساله هاش نمیکشن چه برسه به 33 ساله

nemanaldin
10-31-2014, 09:55 PM
ممنون درسته اگر فقط یک برک بوده باشه میشه گیم 11
پس همین یک برک بوده!؟ دمش گرم. چه خوش موقع. وقتی که دیگه فرصت زیادی هم برای جبرانش نبوده



کی گفته فرر و دلپو برای فدرر زنگ تفریحن!؟
اما انصافا 2014 دویا سه بار با فدرر بازی کرد مثل آماتورها
درخشش امسال راجر را که اوج و شاهکارش سمی شانگهای مقابل نوله بود را بگذارید به حساب
درخشش و شعله کشیدن قبل از خاموشی!
سال 2015 از این خبرها نیست فوقش بتونه یک بازل دیگه ببره
امسال هم چند نوبت واقعا شانسی حذف نشد و کشید بالا مثل بازیش تو شانگهای
مقابل مه یر که 6تا مچ پوینت را سیو کرد یا بازیش مقابل مونفیس تو نیویورک و ...
بازم یه پیش بینی از نوستراداموس سایت
حتما این پستت رو سال دیگه برات کوت میکنم

Dariush.roger
10-31-2014, 11:00 PM
اين ٢٨٩ باز اومد راجر راجره همه تنسيورا ازش ميترسن با اين سن بعد از رولندگاروس به تمام فينالا بجز اپن امريكا اونم اگه خسته نبود قهرمان ميشد نواك با اين كه اوج تنيسشه فقط يه ويمبلدونو اونم بنظرم خوش شانسي بود گرفت نوله تنيسوره خوبي ولي لطف كن به راجر بي احترامي نكن راجر واقعا هر كاري لازم بود كرد بازم لذت ميبرم از اينكه طرفدارشم

289
10-31-2014, 11:40 PM
نواک تقریبا راحت از ماری هم گذشت خیلی راحت تر از مونفیس دیشب
ماری طی یک ماه گذشته نتایج خوبی گرفته بود و توی والنسیا هم قهرمان شد
جدال احتمالی نواک با نیشی میتونه جذاب باشه بعد از سمی نیویورک البته فرر هم حریف جذابیه

دوستان قرعه کشی لندن کی انجام میشه؟
روال خاصی داره؟ مثلا سید 2و3 در یک گروهند و 1و4 در یک گروه یا فقط سرگروهها سید 1 و 2 هستند و بقیه قرعه

289
11-01-2014, 12:18 AM
من از الان در هیجان و التهاب مسابقات مهیج پایان فصلم:434:


http://tennis-image.com/images/21564879404514314626.jpg (http://tennis-image.com/images/21564879404514314626.jpg)

saeedshl
11-01-2014, 12:45 AM
سلام
دوستان در چه صورتی راجر نامبر وان می شه ؟؟؟؟؟
امکانش هست ؟؟؟؟؟

king of swiss
11-01-2014, 09:39 AM
این اقای 289 عزیزمثل اینکه روشون خیلی زیاده....................ببین اگه فکرکردی که نوله میبری این مسترزوسخت دراشتباهی.............به احتمال صددرصدیا نیشیکوری یا رانیچ میبرن حالا ببین کی گفتن این حرفو......بچه پرررررررررررررررررررو

masa
11-01-2014, 10:59 AM
دمت گرم میلوش
بعد از دو سه بازی مهوع با راجر که داشتی بالاخره یه تکونی به خودت دادی
من متاسفانه فقط ست اول را کامل دیدم و ست دوم را به علت همزمانی با
برنامه در تبعید سید محمد حسینی که خیلی هم عالی بود از دست دادم
دوستان در گیم چندم فدرر برک شد؟
ویژگی خوب امشب میلوش که در ست اول دیدم این بود که با راجر رالی هم میکرد
هرچند 80 درصد ست اول هر دو سرویس بود

متاسفانه در گیم 11 بریک شد :(

Sorou$h
11-01-2014, 11:17 AM
این اقای 289 عزیزمثل اینکه روشون خیلی زیاده....................ببین اگه فکرکردی که نوله میبری این مسترزوسخت دراشتباهی.............به احتمال صددرصدیا نیشیکوری یا رانیچ میبرن حالا ببین کی گفتن این حرفو......بچه پرررررررررررررررررررو


با بازی که من از نواک مقابل مونفیس و ماری دیدم امکانش نیست به نیشیکوری ببازه. نواک تو یو اس اپ افتضاح بود مقابل نیشی. اون نواکی که همیشه مثل یوزپلنگ واسه همه توپا میرفت نبود. الان نواک دیگه دقدقه فکری به دنیا اومدن بچش رو نداره. به نظر من نواک فینالیست اگه همینطوری که با ماری و مونفیس بازی کرد بازی کنه. در مورد باخت راجر هم طبیعی بود که راجر کم بیاره. چون اصلا از اولش هم تو این تورنمنت آماده نبود. وقتی کسی طمع میکنه و میره بازل شرکت میکنه نتیجش همین میشه دیگه. و اگر نه رائونیچ آدم بردن راجر نیست. در مورد اینکه راجر سال 2015 عملکردش چطور خواهد بود به نظر من فقط در یک صورت گرند اسلم خواهد برد که مثل بازی با نواک تو شانگهای بازی کنه. چون واقعا عالی بازی کرد اون بازی رو. البته در صورتی که با رافا بازی نکنه :443:

Sorou$h
11-01-2014, 11:19 AM
نواک تقریبا راحت از ماری هم گذشت خیلی راحت تر از مونفیس دیشب
ماری طی یک ماه گذشته نتایج خوبی گرفته بود و توی والنسیا هم قهرمان شد
جدال احتمالی نواک با نیشی میتونه جذاب باشه بعد از سمی نیویورک البته فرر هم حریف جذابیه

دوستان قرعه کشی لندن کی انجام میشه؟
روال خاصی داره؟ مثلا سید 2و3 در یک گروهند و 1و4 در یک گروه یا فقط سرگروهها سید 1 و 2 هستند و بقیه قرعه


تا اونجا که من میدونم سر گروه ها سید 1 و 2 (راجر و نواک) هستند و بقیش قرعه کشی میشه.

swiss express
11-01-2014, 04:08 PM
تا اونجا که من میدونم سر گروه ها سید 1 و 2 (راجر و نواک) هستند و بقیش قرعه کشی میشه.

سید 1 جوکوویچ سید 2 فدرر و به ترتیب سید های 3 و 4 با هم 5 و 6 و همچنین 7 و 8 به صورت جفت قرعه کشی میشن.انقدر هردمبیل نشده ای تی پی هنوز! که سید 1 و 2 رو مشخص کنند و بقیه بازیکن ها رو به صورت فله ای بریزن تو دو تا گروه!!!

masa
11-01-2014, 08:09 PM
من از الان در هیجان و التهاب مسابقات مهیج پایان فصلم:434:

منم همینطور! بنظرم شانس نوله واسه قهرمانی بیشتره :(
شما کجای گیلان هستی، درسته هم نظر نیستیم ولی هم استانی هستیم :)

davidbeckham
11-01-2014, 08:27 PM
نواک خوب درسی به نیشیکوری داد:443:

king of swiss
11-01-2014, 08:45 PM
اقااااااااااااااااا من یه سوال دارم اگرنوله تواین مسترزقهرمان نشه وراجرتولندن قهرمان شه میتونه راجررراول شه؟

king of swiss
11-01-2014, 08:47 PM
دیگه وقتششششششششششش رسیده که نوله هم طعم سرویس های رانیچ روبکشه.....مثه موشک میمونه سرویساش....وای به حال نواااک

Maani
11-01-2014, 10:25 PM
نواک خوب درسی به نیشیکوری داد:443:

میشه بفرمایید چه درسی ؟؟ بردن نیشی که از خستگی بازی دیشب نا نداشت هنره؟؟

Sorou$h
11-01-2014, 10:44 PM
اقااااااااااااااااا من یه سوال دارم اگرنوله تواین مسترزقهرمان نشه وراجرتولندن قهرمان شه میتونه راجررراول شه؟

دوست عزیز نواک اگه فردا قهرمان نشه اختلافش با راجر میشه 910 امتیاز و در لندن نواک اگه 2تا بازی از گروهش رو ببره و صعود کنه و در نیمه نهایی ببازه و راجر هر 3تا بازی گروهش رو ببره و قهرمان بشه راجر شماره 1 میشه. اگه فردا نواک قهرمان بشه اختلاف میشه 1310 امتیاز و در لندن نواک فقط یک بازی ببره و بقیه بازیهاشو ببازه و راجر همه بازیهاشو ببره و قهرمان بشه باز نواک شماره 1 خواهد ماند.

Sorou$h
11-02-2014, 12:34 AM
مرد شماره یک تنیس دنیا، نواک جوکوویچ در نیمه نهائی مسترز پاریس 2.0 نیشیکوری از ژاپن را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.کمتر از دو ماه پیش در نیمه نهائی یو اس اوپن ، نیشیکوری موفق شده بود نواک را 3.1 شکست دهد.
" بازی خیلی خوبی بود.من حتی یک ست را هم تا فینال نباختم.کاملا سرحالم و انگیزه فوق العاده ای برای بازی فینال دارم.میتونستیم ببینیم که کی (نیشیکوری) سرویسهای خوبی نمی زد . شاید بخاطر بازی در آخرین ساعات دیشب خسته بود .در هر صورت من خیلی خوب بازی کردم و تمرکز لازم را در مواقع لزوم داشتم.سرویسهای خوبی در لحظات مهم زدم و این موضوعیکه مرا برای بازی فینال بیشتر از قبل امیدوار میکنه."
نواک باید در فینال مقابل رائونیک کانادائی قرار بگیرد.
" من خیلی تحت تاثیر عملکرد میلوس قرار گرفتم.او یکی از بهترین سرویس زنهاست.سرویسهای زیادی رو از دست نمیده و سرویسهای دومش هم خیلی قدرتمنده.خیلی خوب باتوجه به قد و قامتش توی زمین حرکت میکنه.بازیش در بیس لاین پیشرفت کرده و الان میشه گفت بازیکن کاملیه.داره بهترین تنیس دورانش را تجربه میکنه و پس از برد مقابل راجر فدرر و بردیچ به فینال مسابقات پا میذاره.با توجه به آنچه درباره سرویسهاش گفتم ، یکی از مهمترین کلیدهای بازی فینال اینکه سعی کنم تا جائیکه ممکنه ریترنهای خوبی انجام بدم و بازی رو به رالی بکشونم."
http://tennis-image.com/images/35956013415034109498.jpg

آمار 2 تنیسور فینالیست
http://tennis-image.com/images/08683824896055900663.jpg

(بر گرفته از پیج کلوپ طرفداران نواک جوکوویچ در فیسبوک برای اون دسته از دوستانی که به فیسبوک دسترسی ندارن)

davidbeckham
11-02-2014, 08:40 AM
میشه بفرمایید چه درسی ؟؟ بردن نیشی که از خستگی بازی دیشب نا نداشت هنره؟؟

نا نداشت که نداشت میخواد درست بدنسازی کنه خسته نشه
همش کم میاره از لحاظ بدنی

rezaomo
11-02-2014, 09:17 AM
نا نداشت که نداست میخواد درست بدنسازی کنه خسته نشه
همش کم میاره از لحاظ بدنی


شما برو یادش بده . :251:

rezaomo
11-02-2014, 09:20 AM
دوست عزیز نواک اگه فردا قهرمان نشه اختلافش با راجر میشه 910 امتیاز و در لندن نواک اگه 2تا بازی از گروهش رو ببره و صعود کنه و در نیمه نهایی ببازه و راجر هر 3تا بازی گروهش رو ببره و قهرمان بشه راجر شماره 1 میشه. اگه فردا نواک قهرمان بشه اختلاف میشه 1310 امتیاز و در لندن نواک فقط یک بازی ببره و بقیه بازیهاشو ببازه و راجر همه بازیهاشو ببره و قهرمان بشه باز نواک شماره 1 خواهد ماند.



دوست عزیر ممنون از توضیحاتتون ,با توجه به اینکه راجر باید در فینال دیویس کاپ بازی کنه و اگر سوئیس قهرمان بشه طبق امتیازات سایت ATP بایستی 625 امتیاز هم اونجا به دست بیاره. این امتیاز در رنکینک محاسبه میشه یا خیر ؟:379:

rezaomo
11-02-2014, 09:23 AM
منم همینطور! بنظرم شانس نوله واسه قهرمانی بیشتره :(
شما کجای گیلان هستی، درسته هم نظر نیستیم ولی هم استانی هستیم :)


خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه , شمالی ها جمع بشن توی سایت چه شود . :443:

Maani
11-02-2014, 09:44 AM
نا نداشت که نداست میخواد درست بدنسازی کنه خسته نشه
همش کم میاره از لحاظ بدنی


به هر حال اگه قرار به درسه که سامورایی به صربی تو us open درسی داد در حد پرفسوری !!!
در ضمن از بعضی دوستان گه عاشق و شیفته این صربی هستن خواهشمندم درباره رافا و تونی نظر ندن ؛ برن درباره اون نظر بدن . با تشکر و احترام

289
11-02-2014, 10:20 AM
منم همینطور! بنظرم شانس نوله واسه قهرمانی بیشتره :(
شما کجای گیلان هستی، درسته هم نظر نیستیم ولی هم استانی هستیم :)

خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه , شمالی ها جمع بشن توی سایت چه شود . :443:


من متولد و بزرگ شده تهرانم حتی دانشگاه هم تهران بودم
الان چند ساله بخاطر چندتا پروژه از تهران دورم و فعلا هم ساکن گیلانم
باید بگم واقعا از سکونت در گیلان لذت می برم و برای کاری اگر مجبور به رفتن به تهران بشم عزا میگیرم!
دیگه اصلا حوصله شلوغی آلودگی و ترافیک تهران و طیف وسیع آدمهاش را ندارم

حالا برگردیم به تنیس: با توجه به رنک 8 ماری و اینکه چیلیچ کوالیفای شده ماری به لندن نمی رسه؟

289
11-02-2014, 10:29 AM
بهترین سرویس هایی که امسال دیدم کارلویچ بود تو بازی با فدرر بازل و چیلیچ باز هم با فدرر توی نیویورک
بعید میدونم نواک مشگل چندانی داشته باشه آخرین بازیشون هم فکر کنم تو رولند امسال بود که نواک ۳-۱ برد

Sorou$h
11-02-2014, 10:50 AM
دوست عزیر ممنون از توضیحاتتون ,با توجه به اینکه راجر باید در فینال دیویس کاپ بازی کنه و اگر سوئیس قهرمان بشه طبق امتیازات سایت ATP بایستی 625 امتیاز هم اونجا به دست بیاره. این امتیاز در رنکینک محاسبه میشه یا خیر ؟:379:

بله محاسبه میشه. اجازه بده فینال امروز برگزار بشه ببینیم کی میبره . بعد یک پست میخوام برای پیجم بزارم تو فیسبوک در مورد رنکینگ راجر و نواک اینجا هم میزارم واسه شما دوستان.

Mehdiii
11-02-2014, 11:07 AM
مرد شماره یک تنیس دنیا، نواک جوکوویچ در نیمه نهائی مسترز پاریس 2.0 نیشیکوری از ژاپن را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.کمتر از دو ماه پیش در نیمه نهائی یو اس اوپن ، نیشیکوری موفق شده بود نواک را 3.1 شکست دهد.
" بازی خیلی خوبی بود.من حتی یک ست را هم تا فینال نباختم.کاملا سرحالم و انگیزه فوق العاده ای برای بازی فینال دارم.میتونستیم ببینیم که کی (نیشیکوری) سرویسهای خوبی نمی زد . شاید بخاطر بازی در آخرین ساعات دیشب خسته بود .در هر صورت من خیلی خوب بازی کردم و تمرکز لازم را در مواقع لزوم داشتم.سرویسهای خوبی در لحظات مهم زدم و این موضوعیکه مرا برای بازی فینال بیشتر از قبل امیدوار میکنه."
نواک باید در فینال مقابل رائونیک کانادائی قرار بگیرد.
" من خیلی تحت تاثیر عملکرد میلوس قرار گرفتم.او یکی از بهترین سرویس زنهاست.سرویسهای زیادی رو از دست نمیده و سرویسهای دومش هم خیلی قدرتمنده.خیلی خوب باتوجه به قد و قامتش توی زمین حرکت میکنه.بازیش در بیس لاین پیشرفت کرده و الان میشه گفت بازیکن کاملیه.داره بهترین تنیس دورانش را تجربه میکنه و پس از برد مقابل راجر فدرر و بردیچ به فینال مسابقات پا میذاره.با توجه به آنچه درباره سرویسهاش گفتم ، یکی از مهمترین کلیدهای بازی فینال اینکه سعی کنم تا جائیکه ممکنه ریترنهای خوبی انجام بدم و بازی رو به رالی بکشونم."



خیلی ممنون از ترجمه شما . فکر کنم در مورد سرویس های دوم میلوش ، نواک گفته که خیلی high bounce هستش نه خیلی قدرتمند . البته همین ویژگی باعث شد که ریترن های راجر روی سرویس دوم میلوش خیلی پسیو باشه چون راجر به هر شکل ممکن میخواست توپو تو جریان بازی نگه داره . البته این کار راجر منطقی بود چون اولاً به ندرت پیش میومد رو پوینت های حساس میلوش سرویس اولشو از دست بده و دوماً راجر کلاً تو این کورت رو همچنین توپهای high bounce توان ریترن اگرسیو نداشت و یا حداقل ریسک خیلی بالایی داشت .
اگه میلوش به همون شکل که جلوی راجر سرویس زد دوباره سرویس بزنه کار نواک خیلی سخت میشه گرچه در نهایت خیلی بعید میدونم رائونیک همچین عرضه ای داشته و بتونه در نهایت برنده بازی بشه.

Mehdiii
11-02-2014, 11:11 AM
حالا برگردیم به تنیس: با توجه به رنک 8 ماری و اینکه چیلیچ کوالیفای شده ماری به لندن نمی رسه؟

بعضی وقتها به سایت atp یه سری بزن جای دوری نمیره.
http://www.atpworldtour.com/

289
11-02-2014, 11:35 AM
بعضی وقتها به سایت atp یه سری بزن جای دوری نمیره.
http://www.atpworldtour.com/

ممنون راستش من به رنکینگ صفحه اول همین سایت اعتماد کردم! عجیبه که به روز نیست!

جلوی اسم نادال نوشته بودwithdrew
و بقیه کوالیفای جریان چیه؟

...متوجه شدم ظاهرا نادال احتیاج به جراحی داره و شرکت نمیکنه حیف، متاسفانه فرر هم نیست.

davidbeckham
11-02-2014, 12:53 PM
شما برو یادش بده . :251:

شما هم فعلا بسوز تا فدرر گرنداسلم بگیره :254::254:

davidbeckham
11-02-2014, 02:32 PM
به هر حال اگه قرار به درسه که سامورایی به صربی تو us open درسی داد در حد پرفسوری !!!
در ضمن از بعضی دوستان گه عاشق و شیفته این صربی هستن خواهشمندم درباره رافا و تونی نظر ندن ؛ برن درباره اون نظر بدن . با تشکر و احترام

من درباره هرکی دلم بخواد نطر میدم

rezaomo
11-02-2014, 02:54 PM
شما هم فعلا بسوز تا فدرر گرنداسلم بگیره :254::254:


امیدوارم فدرر گرند بگیره , حسابی خاک مالت کنه . :251::251:

masa
11-02-2014, 02:58 PM
من متولد و بزرگ شده تهرانم حتی دانشگاه هم تهران بودم
الان چند ساله بخاطر چندتا پروژه از تهران دورم و فعلا هم ساکن گیلانم
باید بگم واقعا از سکونت در گیلان لذت می برم و برای کاری اگر مجبور به رفتن به تهران بشم عزا میگیرم!
دیگه اصلا حوصله شلوغی آلودگی و ترافیک تهران و طیف وسیع آدمهاش را ندارم

حالا برگردیم به تنیس: با توجه به رنک 8 ماری و اینکه چیلیچ کوالیفای شده ماری به لندن نمی رسه؟

خوب من برعکس شما بزرگ شده گیلانم ولی ساکن تهرانم و باید بگم از سکونت در تهران اصلاً لذت نمی برم و اگر برای کاری مجبور باشم از تهران خارج شم، عروسی می گیرم!

حالا برگردیم به تنیس: ماری که کوآلیفای شده و احتمالاً منظور شما فرر هست که متاسفانه کوآلیفای نشده و نمیشه.

masa
11-02-2014, 03:01 PM
بهترین سرویس هایی که امسال دیدم کارلویچ بود تو بازی با فدرر بازل و چیلیچ باز هم با فدرر توی نیویورک
بعید میدونم نواک مشگل چندانی داشته باشه آخرین بازیشون هم فکر کنم تو رولند امسال بود که نواک ۳-۱ برد

نواک ممکنه یک ست رو بده ولی می بره. تو رولند هم 3-0 بردش (البته بازی نزدیک بود). درمورد بهترین سرویسها: خود فدرر که گفته بود تا آخر بازی نمی فهمیده سرویس چیلیچ از کجا میاد!

289
11-02-2014, 03:49 PM
نواک ممکنه یک ست رو بده ولی می بره. تو رولند هم 3-0 بردش (البته بازی نزدیک بود). درمورد بهترین سرویسها: خود فدرر که گفته بود تا آخر بازی نمی فهمیده سرویس چیلیچ از کجا میاد!
3-0 را مطمئنی؟ من 3-1 یادم میاد

درسته 3-0

جوکوویچ و گولبیس در نیمه‌نهایی اوپن فرانسه


بانک ورزش - نواک جوکوویچ مرد شماره دو جهان و ارنست گولبیس شگفتی‌ساز تورنمنت به مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد فرانسه راه یافتند. در دیدارهای دور یک چهارم نهایی، جوکوویچ بخت دوم کسب عنوان در سه ست متوالی و با نتایج 5-7 (5)6-7 4-6 بر میلوش رائونیچ سید نهم رقابتها فائق آمد. رائونیچ کانادایی که از سروهای پرقدرتی برخوردار است، در این مسابقه 21 امتیاز سرویس داشت اما به مانند مسترز رم نتواست به پیروزی نزدیک شود.
در دیدار دوم این مرحله، ارنست گولبیس مرد شماره 17 جهان، پس از پیروزی بزرگ برابر راجر فدرر به پیشتازی خود ادامه داد و با حساب 0-3 و با نتایج 3-6 2-6 4-6 توماس بردیچ بخت ششم مسابقات از جمهوری چک را مغلوب کرد و حریف جوکوویج در نیمه‌نهایی پاریس شد. این برای نخستین‌بار است که گولبیس 25 ساله و اهل لتونی به مرحله نیمه‌پایانی یک گرنداسلم صعود می‌کند. در دور یک چهارم نهایی شش سال قبل رولند گاروس، جوکوویچ موفق شد ارنست گولبیس را در دیداری سخت و سه سته شکست دهد و مانع از پیشروی او شود.

emilsedgh
11-02-2014, 05:23 PM
سلام.
دوستان عزیز من سرویسی برای پخش زنده مسابقات ورزشی از داخل ایران راه‌اندازی کردم که با سرعت اینترنت ایران بشه بازی‌ها رو با کیفیت خوب دید.
بازی فینال رو الان در این آدرس دارم پخش می‌کنم
http://xulu.ir
(سرویس رایگان هست)

MRF
11-02-2014, 06:08 PM
سلام.
دوستان عزیز من سرویسی برای پخش زنده مسابقات ورزشی از داخل ایران راه‌اندازی کردم که با سرعت اینترنت ایران بشه بازی‌ها رو با کیفیت خوب دید.
بازی فینال رو الان در این آدرس دارم پخش می‌کنم
http://xulu.ir
(سرویس رایگان هست)



دوست عزیز ممنون از محبتت
اما فقط صداش پخش میشه

emilsedgh
11-02-2014, 06:19 PM
اگر فقط صدا دارید معنیش اینه که فلش پلیرتون قدیمیه. یا مرورگرتون رو آپدیت کنید یا از یه مرورگر دیگه استفاده کنید.
تشکر.

Najmeh5576
11-02-2014, 06:29 PM
سلام من ست اول را نديدم
رائونيچ خودش سرويساش را خراب كرده يا نواك مهارشون كرده؟

novak djokovich
11-02-2014, 06:39 PM
مرسی پسر

davidbeckham
11-02-2014, 06:46 PM
come on nole
تبریک:583:
http://www.shiaupload.ir/images/30037282989742624638.jpg

289
11-02-2014, 06:49 PM
مرسی نواک...هت تریک در مسترز پاریس
به این میگن قهرمانی شسته رفته تروتمیز و مستحقانه توی یک مسترز
بدون دادن ست و از سخت ترین قرعه و مسیر ممکن
نه اینکه طرف با التماس و شانسی با نذر و نیاز هواداراش بیاد فینال
چیزی که در نواک امروز خیلی پسندیدم همون جنگندگی همیشگیش و نگذشتن
از هیچ توپ مرده ای بود اوج کارش هم در ست اول بود که سه تا برک پوینت متوالی را سیو کرد
به هرحال نامبر وان سال ۲۰۱۴ بود و می ماند

با این آمادگی و روحیه فقط بدشانسی و حادثه میتونه مانع از قهرمانیش توی لندن بشه

king of swiss
11-02-2014, 06:55 PM
این اقای 289 دیگه داره شوره شودرررمیاره ها....اخه بدبخت اون هرچی پول ومقامم بگیره که یه پاپاسیشم تونمیده.که ...به زندگیت بچسب وواقع بیبانه باش..............please...............

saeedshl
11-02-2014, 06:56 PM
سلام.
دوستان عزیز من سرویسی برای پخش زنده مسابقات ورزشی از داخل ایران راه‌اندازی کردم که با سرعت اینترنت ایران بشه بازی‌ها رو با کیفیت خوب دید.
بازی فینال رو الان در این آدرس دارم پخش می‌کنم
http://xulu.ir
(سرویس رایگان هست)
خسته نباشید
واسه من فقط صدا داشت و تصویر نداشت

Najmeh5576
11-02-2014, 07:08 PM
سلام.
دوستان عزیز من سرویسی برای پخش زنده مسابقات ورزشی از داخل ایران راه‌اندازی کردم که با سرعت اینترنت ایران بشه بازی‌ها رو با کیفیت خوب دید.
بازی فینال رو الان در این آدرس دارم پخش می‌کنم
http://xulu.ir
(سرویس رایگان هست)

سلام مرسي براي من خوب بود چون سي چهل مگ بيشتر اينترنت نداشتم ولي تقريبا تونستم چهار پنج امتياز آخر بازي را ببينم.
براي بهبود دارم نظرم را ميگم تصويرش بدنبود صدا هم داشت فقط يه مقداري scramble ميشد از اسكاي اسپرت گرفته شده بود كه اگه گزارش به زبان انگليسي باشه كه خيلي بهتره.
بازم تشكر.

hooman3x
11-02-2014, 08:10 PM
از مدیرهای سایت خواهش دارم این پستها رو پاک کنند.
من اومدم به هوادارای نواک تبریک بگم یکدفعه جا خوردم
خواهشا حذف کنید

289
11-02-2014, 08:27 PM
مرسی نواک...هت تریک در مسترز پاریس
به این میگن قهرمانی شسته رفته تروتمیز و مستحقانه توی یک مسترز
بدون دادن ست و از سخت ترین قرعه و مسیر ممکن
نه اینکه طرف با التماس و شانسی با نذر و نیاز هواداراش بیاد فینال
چیزی که در نواک امروز خیلی پسندیدم همون جنگندگی همیشگیش و نگذشتن
از هیچ توپ مرده ای بود اوج کارش هم در ست اول بود که سه تا برک پوینت متوالی را سیو کرد
به هرحال نامبر وان سال ۲۰۱۴ بود و می ماند

با این آمادگی و روحیه فقط بدشانسی و حادثه میتونه مانع از قهرمانیش توی لندن بشه

امروز نواک توی سرویس هم خیلی خیلی عالی و کم اشتباه بود
اصلا هم در برگشت سرویسهای میلوش کم نیاورد طوریکه نه تنها دویا سه بار برکش کرد بلکه چندبار هم رائونیچ به زحمت برک پوینتش را سیو کرد

MRF
11-02-2014, 08:39 PM
همیشه نگاه جامعه و دنیا به یک ورزشی مثل تنیس این بود که طرفدارهای این ورزش با طرفدارهای فوتبال فرق دارند که توی استادیوم فحش های رکیک میدن اما ظاهرا
یا طرفدارهای تنیس ایران فوتبالی شدن
یا طرفدارهای فوتبال تنیسی
واقعا جای بسی تاسف هست
محیطی که میتونه به دانش و لذت بردن هر چه بیشتر ما ازین ورزش کمک کنه اینجور حرفها توش زده بشه
امیدوارم در اینده شاهد چنین بحثهایی نباشیم
و اگر دوستان قصد چنین بحثهای را دارن به همدیگه پیام خصوصی بدهند که دیگران شاهد نباشند

Dariush.roger
11-02-2014, 08:49 PM
289 چند تا قهرماني با نذرو نيازو دعاي هوادار ميشه قهرمان شد نه ٨٢ قهرماني فدرر اندازه سن جد بزرگ نواك قهرماني داره لطفا بي احترامي نكن فقط بحث فني بكن لطفا نواك واقعا تو اين تورنمنت عالي بود فدرر خسته بود تو باركليز ايشالا جبران ميكنه

dalamber
11-02-2014, 08:58 PM
شرم اوره به نظر می رسه اینجا صاحب نداره

289
11-02-2014, 09:00 PM
همیشه نگاه جامعه و دنیا به یک ورزشی مثل تنیس این بود که طرفدارهای این ورزش با طرفدارهای فوتبال فرق دارند که توی استادیوم فحش های رکیک میدن اما ظاهرا
یا طرفدارهای تنیس ایران فوتبالی شدن
یا طرفدارهای فوتبال تنیسی
واقعا جای بسی تاسف هست
محیطی که میتونه به دانش و لذت بردن هر چه بیشتر ما ازین ورزش کمک کنه اینجور حرفها توش زده بشه
امیدوارم در اینده شاهد چنین بحثهایی نباشیم
و اگر دوستان قصد چنین بحثهای را دارن به همدیگه پیام خصوصی بدهند که دیگران شاهد نباشند

دوست عزیز با محتوای پست شما صددرصد موافقم
تحمل انسان هم حد و مرزی داره وقتی پای ناموس به میان میاد
من جز اولین کسانی بودم که بعد از برد سزاوارانه راجر بر نواک در شانگهای
پست زدم تبریک گفتم و تعریف کردم
اما هرکسی شعور و چنین ظرفیتی نداره
باید قبول کرد فدرر معجزه کرد
نواک خیلی خوب بود و جنگید اما فدرر یکی از بهترین بازیهای 2 سال اخیرش را انجام داد و برد حقش بود

منهم باید به شیفتگان راجر خصوصا اونها که در روزهای بد هم عشق و ایمانشون به راجر
ذره ای کم نشد تبریک بگم
واقعا امروز راجر همه چی تموم بود و خیلی کم اشتباه
و البته تنها چیزی که به من به عنوان یک هوادار نواک تسکین میده اینه که نواک هم امروز
تقریبا عالی بود و برای جبران اشتباهات اندکش واقعا جنگید و کم نیاورد منتها امروز روز فدرر بود

289
11-02-2014, 09:08 PM
289 چند تا قهرماني با نذرو نيازو دعاي هوادار ميشه قهرمان شد نه ٨٢ قهرماني فدرر اندازه سن جد بزرگ نواك قهرماني داره لطفا بي احترامي نكن فقط بحث فني بكن لطفا نواك واقعا تو اين تورنمنت عالي بود فدرر خسته بود تو باركليز ايشالا جبران ميكنه

دوست عزیز
مگر کسی میتونه ادعا کنه ماست سیاهه!؟
95 درصد از قهرمانیهای راجر تا 2012 قطعا سزاوارانه و بحق بوده بر منکرش لعنت
صحبت من به دو فصل اخیر اشاره میکنه که ....

SOROOSH_RF
11-02-2014, 09:12 PM
آقا يه سوال. ميخواستم بدونم امتيازات ديويس كاپ تو نامبر وان شدن فدرر تاثيري داره؟

mamad
11-02-2014, 10:10 PM
با عرض سلام من ترجیح میدم درباره ی پست های مایوس کننده ی بالا صحبت نکنم و قهرمانی نواک رو به همه ی هوادارانش تبریک میگم مبارک باشه

hooman3x
11-02-2014, 11:41 PM
مدیران حالا که پستهای ذکر شده رو حذف نمیکنید جان عزیزتون اسم تاپیک رو تغییر بدین به
"فحش و تبادل ناسزا بین هواداران تنیس پیرامون مسترز 1000 امتیازی پاریس"

دوستان خواهشا تمومش کنید

emilsedgh
11-03-2014, 03:23 AM
سلام مرسي براي من خوب بود چون سي چهل مگ بيشتر اينترنت نداشتم ولي تقريبا تونستم چهار پنج امتياز آخر بازي را ببينم.
براي بهبود دارم نظرم را ميگم تصويرش بدنبود صدا هم داشت فقط يه مقداري scramble ميشد از اسكاي اسپرت گرفته شده بود كه اگه گزارش به زبان انگليسي باشه كه خيلي بهتره.
بازم تشكر.


سلام. بله در پی حل مشکل Scramble شدند هستم. ممنون. سعی می‌کنم تورنومنت‌های بعدی رو بهتر پوشش بودم.

mspayam
11-03-2014, 08:40 AM
من هم قهرمانی نواک در این تورنمنت رو به همه ی طرفداراش مخصوصاً سروش عزیز تبریک می گم. نواک توی این تورنمنت خیلی خوب ظاهر شد و بدون اینکه حتی یه ست ببازه تونست قهرمان بشه.

saeedshl
11-03-2014, 12:18 PM
سلام بچه ها
قرعه کشی امروز یا نه ؟؟؟؟؟؟
ساعت چنده ؟؟؟؟

Ahoura
11-03-2014, 12:51 PM
سلام بچه ها
قرعه کشی امروز یا نه ؟؟؟؟؟؟
ساعت چنده ؟؟؟؟

قرعه کشی چی ؟! :434:

آقا ظاهرا قرعه کشی انجام شد .
گروه A :
Djokovic/Wawrinka/Berdych/Cilic

گروه B :
Federer/Nishikori/Murray/Raonic

king of swiss
11-03-2014, 04:56 PM
دوستان من بابت حرف هایی که زدن معذرت میخوام ولی یکی بایدددجلوی اقای 289 درمیومددددددددد...دیگه بیش ازحدداشت به راجرررررربی احترامی میکردد..بازم معذرت.......

mjrs
11-03-2014, 06:33 PM
سلام بچه ها
قرعه کشی امروز یا نه ؟؟؟؟؟؟
ساعت چنده ؟؟؟؟

قرعه لندن:

P.S: من پست اهورا رو ندیده بودم، این پست رو حذف کنید!

king of swiss
11-03-2014, 06:53 PM
با توجه به این قرعه کاررررنواک خیلی خیلی سخت تره تا راجرررر.چون توگروه نوله دوتا top 5 هستند ولی گروه فدرراینجوری نیست........

289
11-03-2014, 06:57 PM
:434:

آقا ظاهرا قرعه کشی انجام شد .
گروه A :
Djokovic/Wawrinka/Berdych/Cilic

گروه B :
Federer/Nishikori/Murray/Raonic




بنظرم شرایط صعود برای نواک هموارتره.گروه راجر خیلی سخته براش
بردیچ واورینکا طی چندماه گذشته بسیار ضعیف عمل کرده اند چیلیچ هم بعد از یواس اپن چیزی ازش دیده نشده
در طرف دیگه سه بازیکن انرژیک و پرانگیزه مبارزات سختی را برای راجر رقم می زنند
بنظرم ضعیف ترین حریف راجر همان رائونیچه که با بردش در پاریس دیگه با ترس بازی نمیکنه

king of swiss
11-03-2014, 10:38 PM
اخه این چه وضعشه.................................چرااا ساعت بازی ها اینجوریه..همین جوری لندن با تهران 4 ساعت اختلاف داره..اینا بردارشتن بازی هاروشب انداختن.....بازی جوکوویج وفدررساعت 8 شب به وقت لندنه حالا حساب کن به وقت ما چند میشه...نصف شب بایدبلند شیم بازی اینا رونگاه کنیم.........

Farid
11-03-2014, 11:15 PM
با سلام
هر روز دو بازی Single هست یکی ساعت ۵:۳۰ یکی ساعت ۱۱:۳۰ شب
اتفاقا اخر شبهای پاییز با تنیس داخل سالن خیلی حال میده
یادش بخیر قبلا دو تا مسترز داخل سالن بود که باز مسوولین متفکر ATP بعد از بحث های زیاد راجع به اینکه چیکار کنیم فدرر کمتر مسترز بگیره به این نتیجه رسیدند کلا مسترز مادرید رو بر روی خاک رس برگزار کنند تا این بازیکن متبحر در بازیهای داخل سالن بیشتر از این مسترز نگیره
یادش بخیر مسترز مادرید داخل سالن و در ارتفاع ۶۰۰ متری از سطح دریا برگزار می شد
چقدر شرایط بازی سریع بود

Ahoura
11-03-2014, 11:22 PM
با سلام
هر روز دو بازی Single هست یکی ساعت ۵:۳۰ یکی ساعت ۱۱:۳۰ شب
اتفاقا اخر شبهای پاییز با تنیس داخل سالن خیلی حال میده
یادش بخیر قبلا دو تا مسترز داخل سالن بود که باز مسوولین متفکر ATP بعد از بحث های زیاد راجع به اینکه چیکار کنیم فدرر کمتر مسترز بگیره به این نتیجه رسیدند کلا مسترز مادرید رو بر روی خاک رس برگزار کنند تا این بازیکن متبحر در بازیهای داخل سالن بیشتر از این مسترز نگیره
یادش بخیر مسترز مادرید داخل سالن و در ارتفاع ۶۰۰ متری از سطح دریا برگزار می شد
چقدر شرایط بازی سریع بود



یکی 11:30 شب O2 آرنا
یکی هم نایت سشن آرتور آش ساعت 5 صبح
هیچی این دو تا نمیشه :434:

Farid
11-03-2014, 11:23 PM
بنظرم ضعیف ترین حریف راجر همان رائونیچه که با بردش در پاریس دیگه با ترس بازی نمیکنه
متاسفانه تاکتیک Return of serve فدرر که Slice می کشه در برابر راونیچ و چاردی در مسترز پاریس اصلا کارساز نبود چون نه Short Slice ی ما دیدیم و نه Slice ی که پایین حرکت کنه و اکثرا sit up می کرد و اماده و محیا برای حریفان
و هر وقت اینطوری ریترن کرد اونها Run around the backhand کردند و با یک فرهند وحشتناک کنترل رالی و در دست گرفتند به همین خاطر سعی می کرد کمتر sliced return کنه که این امر منجر به این میشد که خیلی از ریترن هایی که حتی بر روی سرویس دوم کشید توپ رو یا تو تور ریترن کرد و یا خارج از زمین بازی
در حالیکه به خاطر داشتن بکهند دو دست Djokovic و Berdych به هیچ وجه با زیترن سرو دوم راوونیچ که Kick up high می کرد مشکلی نداشتند.
مشکل دیگه اینکه همگان می دونند که راوونیچ و چاردی بال ضعیفترشون بکهندشونه که بی رو در وایسی هر وقت رالی ها به crosscourt backhand exchange می کشید این اول فدرر بود که خطا می داد که باعث تاسفه

Farid
11-03-2014, 11:30 PM
یکی 11:30 شب O2 آرنا
یکی هم نایت سشن آرتور آش ساعت 5 صبح
هیچی این دو تا نمیشه :434:
همچنین استرالین اپن که ۳:۳۰ شب شروع میشه و اینجا زمستانی سرد و اونجا تابستانی گرم و افتابیه
بعضی شبها که برفیه وقتی میرم ساعت ۳ شب برفها رو از روی بشقاب پارو می کنم یه حالی میده ها :-)

Behr@d
11-04-2014, 01:15 AM
یکی 11:30 شب O2 آرنا
یکی هم نایت سشن آرتور آش ساعت 5 صبح
هیچی این دو تا نمیشه :434:

گــــــــــــــــــــــــــــــــل گفتـــی اهـــــورا ....

به قول فرید جان 3:30 استرالیا هم خیلی خوبـــــه ... تو سرما ، زیر پتو ، با چشمای خواب آلود و هزار چیز دیگه ...

beeroz
11-04-2014, 10:25 AM
بروبچی که شرینگ دارن کدوم کانالا HD نشون ، میده بازیار وچون بین اسپورت رفته .

Farid
11-04-2014, 10:58 AM
بروبچی که شرینگ دارن کدوم کانالا HD نشون ، میده بازیار وچون بین اسپورت رفته .
البته پاور عزیز شبکه ها رو در زمانش اعلام می کنند اما اگر مانند فصل های پیش باشه این کانالهای HD بازیها رو پخش می کنند:
SRF Zwei HD
RTS Deux HD
RSI LA 2 HD
Polsat Sport HD
Polsat Sport Extra HD
Digisport 1 HD
Canal + Sport HD ( France Canal Sat in Astra 1M 19.2 E

Maani
11-04-2014, 01:01 PM
با سلام
هر روز دو بازی Single هست یکی ساعت ۵:۳۰ یکی ساعت ۱۱:۳۰ شب
اتفاقا اخر شبهای پاییز با تنیس داخل سالن خیلی حال میده
یادش بخیر قبلا دو تا مسترز داخل سالن بود که باز مسوولین متفکر ATP بعد از بحث های زیاد راجع به اینکه چیکار کنیم فدرر کمتر مسترز بگیره به این نتیجه رسیدند کلا مسترز مادرید رو بر روی خاک رس برگزار کنند تا این بازیکن متبحر در بازیهای داخل سالن بیشتر از این مسترز نگیره
یادش بخیر مسترز مادرید داخل سالن و در ارتفاع ۶۰۰ متری از سطح دریا برگزار می شد
چقدر شرایط بازی سریع بود



فرید جان قربونت برم ؛ باز توهمات دایی جان ناپلئونی ؟؟؟

king of spin
11-04-2014, 05:08 PM
راجر تا به امروز فقط یک بار قهرمان مسترز پاریس شده و تا اونجایی که من یادم میاد برای اولین بار در سال 2011 بود که به فینال این مسترز رسید و قهرمان شد؛ اون وقت چه جوریه که تو این مسترز ایندور و سریع توفیق چندانی نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسترز مادرید تا قبل از سال 2009 هارد ایندور بود و راجر فقط یه بار اونم سال 2006 موفق به قهرمانی در اون شده بود. خوب رافا هم سال 2005 فاتح این مسترز توی ایندور شده که اصلا سطح تخصصیش و به ویژه تو اون سن نبوده. الان اگه با توجه به تعداد تایتلای گرفته شده تو این مسترزا باشه که اصلا راجر توی مسترزای ایندور خوب نبوده. من منکر توانایی راجر توی ایندور نیستم ولی آمار و ارقام( تعداد تایتل) نشون دهنده برتری راجر توی مسترزای ایندور نیس. راجر 3 بار مسترز مادریدو فتح کرده که یکیش خاک رس و سال 2012 هم با اون داستانای خاک رس ابی و تبدیل کردن زمین به پیست اسکی این مهم براش به ارمغان اومد.

Fakhruddin
11-04-2014, 05:15 PM
درود
با تاخیر قهرمانی نواک جوکویچ رو تبریک میگم.

------------------------------------------------------------

فدرر اونقدر قدرتمند بود که بتونه 25 گرند اسلم رو بتنهایی کسب کنه و مسترزهای بیشتری رو بیاره
دلیل اینکه ارقام نجومی تر نشد حضور شخصی بنام رافائل ناداله ! نه بهانه ی کند شدن سطوح .


مصاف در گرند اسلم
9-2 به سود نادال

مصاف در مسترز
13-8 به سود نادال

جالب تر اینجاست که فدرر در غیاب نادال میتونست اختلافش رو در کسب گرنداسلمها بیشتر کنه با توجه به غیبت نادال در :

یواس اوپن 2014
استرالیا اوپن 2013
یواس اوپن 2012
نادال تو سالیان اخیر مسترزهای زیادی رو هم غایب بوده!
--------------------------------------

ایا این خبر درسته نادال استرالیا اوپن 2015 حضور نداره ؟

Farid
11-04-2014, 05:20 PM
فرید جان قربونت برم ؛ باز توهمات دایی جان ناپلئونی ؟؟؟
خب شما که توهم نداری بگو چرا Madrid که بر روی Indoors Hard ی سریع و در ارتفاع ۶۰۰ متری از سطح دریا برگزار می شد و توپها خیلی سریع در هوا حرکت می کردند رو بر روی خاک رس و Outdoors برگزار کردند؟
و اصلا چرا از 2 تا Masters ی که در Indoors برگزار میشد و فدرر استاد بازی در شرایط داخل سالنه یکیشو حذف کردند؟
و باز Masters هامبورگ رو که به خاطر هوای بارانی و شرجی هامبورگ سطحی Low Bounce داشت رو به ATP 500 تبدیل کردند؟ مسترزی که فدرر رکورد بسیار خوبی در اون داشت و یکبار یادمه حتی در فینال نادال رو شکست داد
توی مسترز پاریس هم رابی و اروین پالمر راجع به این بحث می کردند چرا هیچ مسترزی بر روی چمن برگزار نمیشه؟
جوابشو باز شما بگو
و اخر هم اینکه ایا شما فکر می کنی اگر چمن ویمبلدون به Rye Grass تغییر پیدا نمی کرد ایا اصلا نادال شانس اینو داشت که به فینال ویمبلدون برسه؟
و ایا اگر سطح Australian Open از Rebound Ace به سطح کند Plexicushion تغییر پیدا نمی کرد چه عملکردی نادال داشت و چه عملکردی فدرر از ۲۰۰۸ تا به حال؟
و همچنین US Open
و کلا اینکه از این کند شدن کلی سطوح چه کسی سود برده؟
منتظر جواب های قانع کننده و منطقی و فنی شما هستم که البته بعید می دونم جوابی داشته باشید چون مانند خیلی از کاربرها شما هم احتمالا جز سفسطه کردن چیزی در چنته ندارید

Farid
11-04-2014, 05:41 PM
راجر تا به امروز فقط یک بار قهرمان مسترز پاریس شده و تا اونجایی که من یادم میاد برای اولین بار در سال 2011 بود که به فینال این مسترز رسید و قهرمان شد؛ اون وقت چه جوریه که تو این مسترز ایندور و سریع توفیق چندانی نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسترز مادرید تا قبل از سال 2009 هارد ایندور بود و راجر فقط یه بار اونم سال 2006 موفق به قهرمانی در اون شده بود. خوب رافا هم سال 2005 فاتح این مسترز توی ایندور شده که اصلا سطح تخصصیش و به ویژه تو اون سن نبوده. الان اگه با توجه به تعداد تایتلای گرفته شده تو این مسترزا باشه که اصلا راجر توی مسترزای ایندور خوب نبوده. من منکر توانایی راجر توی ایندور نیستم ولی آمار و ارقام( تعداد تایتل) نشون دهنده برتری راجر توی مسترزای ایندور نیس. راجر 3 بار مسترز مادریدو فتح کرده که یکیش خاک رس و سال 2012 هم با اون داستانای خاک رس ابی و تبدیل کردن زمین به پیست اسکی این مهم براش به ارمغان اومد.
سطح مسترز پاریس سطحی بسیار کنده و فقط سال ۲۰۱۱ سریعش کردند که فدرر قهرمان شد همچنین به خاطر اینکه اخرین مسابقه اخر سال بود خیلی در گذشته محبوبیتی در بین بازیکنان نداشت ( اگر نگاهی به Field ی که سال ۲۰۰۵ که بردیچ در اون قهرمان شده بندازیم متوجه این موضوع می شیم ) بعد از فصلی که همه خسته اند و با برگزاریش در دو سه فصل اخیر ( منهای امسال ) یکهفته قبل از مسابقات پایان فصل لندن که طرف اگه بره فینال فرداش باید توی لندن بازی می کرد که دیگه اصلا بازیکنانی که به Masters cup راه پیدا کرده بودند فقط حواسشون به مصدوم نشدن و خسته نشدن بوده
در مورد مسترز مادرید از زمانی که فدرر به قول معروف فدرر شد و در این مسابقات شرکت کرده نتایجی که رقم زده اینها بوده:
۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ شرکت نکرده
۲۰۰۶ قهرمان شده
۲۰۰۷ در فینال به نعلبندیان ی باخت که هر دو مسترز مادرید و پاریس رو فتح کرد و اخر فصلی رویای رو رقم زد که تا سالیان سال همه گزارشگرا راجع به عملکردش که در مادرید نادال و دیوکوویچ و فدرر رو شکست داد صحبت می کردند.
۲۰۰۸ نیمه نهایی به ماری ای باخت که اگر بتونید یه بار دیگه اون بازی رو ببینید جدا از سرویس زدن بی نظیر ماری که در هر سرویس گیم متوسط ۱ Ace زد و یک سرویس Winner متوجه می شیم که خیلی عملکرد ضعیفی نداشته فدرر در اون بازی
این هم امار اون بازیه:
http://www.atpworldtour.com/Share/Match-Facts-Pop-Up.aspx?t=1536&y=2008&r=6&p=MC10
کلا علت عملکرد خوب فدرر در مسترز مادرید خاک رسی همین ارتفاع ۶۰۰ متری از سطح دریا بوده که نادال یادمه یکبار بازی دیویس کاپ اسپانیا رو که در برابر صربستان در مادرید برگزار کرده بودند خیلی از این قضیه شاکی بود

Fakhruddin
11-04-2014, 06:30 PM
اگر نادال ویمبلدون 2009 غایب نبود ....
اگر نادال استرالیا 2010 مصدوم نمیشد و بازی با ماری رو نیمه کاره رها نمیکرد ...
اگر نادال 7 فینال پی در پی که 3 تاش فینال گرند اسلم بود به نوله نمیباخت ...
اگر نادال یو اس 2012و2014 و استرالیا 2013 غایب نبود ...
نمیشه که با اگر و اگر اگر داستان ساخت ...
منم میتونم ادعا کنم اگر نادال تو این سالیان اخیر بدشانسی و مصدومیت های فراوان گریبانگیرش نبود میتونست آمار بسیار بهتر از اینی که هست داشته باشه و چه بسا تا الان رکورد اسلمها رو هم شکسته بود !
فقط نیمه خالی لیوان دیدن ...!
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید

Farid
11-04-2014, 06:36 PM
اگر نادال ویمبلدون 2009 غایب نبود ....
اگر نادال استرالیا 2010 مصدوم نمیشد و بازی با ماری رو نیمه کاره رها نمیکرد ...
اگر نادال 7 فینال پی در پی که 3 تاش فینال گرند اسلم بود به نوله نمیباخت ...
اگر نادال یو اس 2012و2014 و استرالیا 2013 غایب نبود ...
نمیشه که با اگر و اگر اگر داستان ساخت ...
منم میتونم ادعا کنم اگر نادال تو این سالیان اخیر بدشانسی و مصدومیت های فراوان گریبانگیرش نبود میتونست آمار بسیار بهتر از اینی که هست داشته باشه و چه بسا تا الان رکورد اسلمها رو هم شکسته بود !
فقط نیمه خالی لیوان دیدن ...!
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید


خواهشا موضوع بحث رو متوجه بشید بعد بنویسید
بحث سر کند شدن سطوحه

Dariush.roger
11-04-2014, 06:51 PM
اگر نادال ویمبلدون 2009 غایب نبود ....
اگر نادال استرالیا 2010 مصدوم نمیشد و بازی با ماری رو نیمه کاره رها نمیکرد ...
اگر نادال 7 فینال پی در پی که 3 تاش فینال گرند اسلم بود به نوله نمیباخت ...
اگر نادال یو اس 2012و2014 و استرالیا 2013 غایب نبود ...
نمیشه که با اگر و اگر اگر داستان ساخت ...
منم میتونم ادعا کنم اگر نادال تو این سالیان اخیر بدشانسی و مصدومیت های فراوان گریبانگیرش نبود میتونست آمار بسیار بهتر از اینی که هست داشته باشه و چه بسا تا الان رکورد اسلمها رو هم شکسته بود !
فقط نیمه خالی لیوان دیدن ...!
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دید

اين از ضعف نادال بود كه مصدوم ميشد چه بسا اگه به خودش فشار مياورد و مدام شركت ميكرد وانصراف نميداد الان حتي نميتونست راكت دستش بگيره نادل تنيسوره خوبي جز بهترينهاي تاريخه ولي اينو به عنوان يه طرفدار فدرر نميگم واقعيته تنيس بدون فدرر معنايي نداره هرموقع نادل نبود اتفاق خاصي نيوفتاده ولي اگه فدرر نباشه اعتبار تنيس مياد پايين چه تماشاگر چه اسپانسرا ولي بجز كند شدن سطح نادل هم تاثير زيادي روي راجر داشت كه باعث شد كمتر گرند بگيره ولي اسطوره تاريخ تنيس راجره تا اسم تنيس مياد همه ياد راجر ميفتن هر كيم نميدونه تنيس چيه ولي راجرو ميشناسه البته با احترام زياد به رافا

sina1993
11-04-2014, 07:00 PM
ببخشید دوستان از چه سالی سطح کارپت رو از تورنمنتها حذف کردن؟چرا دیگه از این نوع زمین استفاده نمیکنن؟

Farid
11-04-2014, 07:09 PM
ببخشید دوستان از چه سالی سطح کارپت رو از تورنمنتها حذف کردن؟چرا دیگه از این نوع زمین استفاده نمیکنن؟
سالشو دقیق نمی دونم فکر کنم اخرین فصلی که بازیها بر روی Carpet برگزار شد ۲۰۰۷ بود
علتشم اینطوری که گفتند به خاطر مصدوم نشدن بازیکنان بود

Fakhruddin
11-04-2014, 07:16 PM
قضیه کند شدن سطوح توسط مسئولین از 2008 به بعد برای اینکه فدرر بیشتر جام نبره بیشتر شبیه یه بهانه هست و سرپوش خوبیست برای نشان دادن عدم موفقیت فدرر در سالهای اخیر.

دلایل عمده اش ایناست :
1- نادال که فدرر رو از 2008 به بعد بارها شکست داد.در اسلمها اوپن فرانسه 2008و2011 - ویمبلدون 2008 - استرالیا 2009- 2012 - 2014 )
2 - پا به سن گذاشتن فدرر
3 - با تجربه تر شدن و ارتقا یافتن سطح بازی تنیسورای مثل جوکویچ بردیج و ...

Fakhruddin
11-04-2014, 07:46 PM
خواهشا موضوع بحث رو متوجه بشید بعد بنویسید
بحث سر کند شدن سطوحه

خواهشا دفاع از علایق باعث نشه از روی تعصب و افراط نظر بدیم و جایگاه نظرهای منطقی و حقایق صحیح تر فراموش بشه !

roger 4 ever
11-04-2014, 09:40 PM
الله اکبر، الله اکبر و صد الله اکبر...بعضی از دوستان لامصب نماز جمعه می رفتن خطبه می خوندن خیلی بهتر بود خداییش همه نظرات تکبیر داره و لا غیر...بعضی وقت ها شک می کنم اصن شما در مورد تنیس دارین حرف می زنید یا مثلا فروم رو اشتباه اومدین آیا؟!!! هر روز لا مصب یه تئوری جدید می دن بیرون...

دوستمون می گه اگه نادال مصدوم نمی شد!!!!!!!!!!! آر یو کیدینگ می؟! نه جدا، انصافا، الحق، آر یو کیدینگ می؟! مرد مومن، برادر مومن، شما هنوز نمی دونی علت مصدومیت های نادال چیه بعد طرفدارش هم هستی ازش دفاع هم می کنی؟!!!! برو عزیزم برو نادال خجالت کشید از این حرفت....اگر نادال مصدوم نمی شد!!!!

بابا همین 3 روز پیش در جواب دوست عزیزم مانی جان 4 تا مطلب علمی براتون گذاشتم در مورد کند شدن سطوح، عالم و آدم می دونه این مساله رو و عالم و آدم هم می دونه این قضیه به نفع چه کسی و به ضرر چه کسی بوده...کام آن بابا، بی خیال شین دیگه چه اصراریه رنگ خورشید رو می خواین اشتباه بگین...دنیا داره به یه سمت دیگه حرکت می کنه شما کجا می گردین؟! دنیا می دونه و صد تا مطلب نوشته که چرا زمین ها رو کند کردن و کی سود برده این وسط ، وات د فاز خداییش؟!!...

طرف می گه بد شانسی و مصدومیت، یعنی مصدومیت نادال رو فقط به بدشانسی نسبت می ده...پس الان فدرر مصدوم نشده یعنی خوش شانس بوده فقط؟!!! عجیبا غریبا و دیگر هیچ...

Fakhruddin
11-04-2014, 10:17 PM
برادر جان با پنبه سر ميبرى ؟!!
منطقى نظر بدهيد ،نه از روى تعصب ، در عين حاليكه احترام و ادب حاكم باشه .

king of spin
11-04-2014, 10:41 PM
متاسفانه اگه کسی بر خلاف میلتون حرفی بزنه یا سفسطه و مغلطه میکنه یا چیزی از تنیس حالیش نیس یا .............. اخه مگه میشه پاریس فقط 2011 سریع بوده باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اقا سطوح کنده باشه میگم سریعش کنن تا دیگه راجر راحت به شاردی ببازه و نتونه دنبال توپ بدوه و چپ و راست اسمشاشو ریترن کنه. باشه میگم چمن ویمبلدون 2009 رو سریع تر کنن تا رادیک تو سه ست راجرو شکست بده؛ راجر تو اون چمن کند فقط یه بار رادیکو برک کرد و اونم که مچ پوینت بود. خیلی جاها این کند بودن زمین به نفع راجر شده. قبلا هم گفتم اگه سطوح خیلی سریع بودن هیچ تضمینی واسه یکه تازی راجر نبود و شاید خیلیا توانایی بردنشو داشتن.

Dariush.roger
11-04-2014, 11:00 PM
حالا هر چي بوده فدرر برترين تنيس بازه كل تاريخه چه با كند چه با تند موقعي كه مرغ يه پا داره واسه شما ناداليا هر چيم توضيح بديم چه فايده داره شما از كارشناسان تنيس بهتر ميفهميد حتما موقعي كه خودATP اعتراف ميكنه بخاطر راجر سطوح كند كرديم بعد شما مياين واسه خودتون دلايل ضعف فدرر و قدرت نادال حرف ميزنين نادال اگه سطح كند نميكردن نه استراليا ميگرفت يو اس اپن حالا خودتون پاره كنيد اگه بقول شما سطوح از اولش تغييري نكرده و فدرر با همين سطوح كند اين همه گرند گرفت چرا نتونست رولند بگيره اون موقع فدرر بقول خودتون خيلي اماده بود لطفا ديگه بحث نكنين اين دليلي واسه كل حرفاتون دنبال داستان نگردين

Dariush.roger
11-04-2014, 11:01 PM
البته بجز رولند ٢٠٠٩ كه نادال تو ١/٤ به سودرلينگ باخت و فدرر قهرمان شد

SOROOSH_RF
11-04-2014, 11:58 PM
بعضي ها معلوم نيست با خودشون چند چندن. ميگن اگه چمن ويمبلدون رو كند نميكردن فدرر سه هيچ به راديك ميباخت انگار خبر ندارن قبل از ٢٠٠٩ اون موقع كه هم سطح ويمبلدون سريع بود هم راديك خيلي آماده تر بود فدرر دو سال پشت سر هم خيلي راحت تر راديك رو برده.

king of spin
11-05-2014, 08:54 AM
بعضي ها معلوم نيست با خودشون چند چندن. ميگن اگه چمن ويمبلدون رو كند نميكردن فدرر سه هيچ به راديك ميباخت انگار خبر ندارن قبل از ٢٠٠٩ اون موقع كه هم سطح ويمبلدون سريع بود هم راديك خيلي آماده تر بود فدرر دو سال پشت سر هم خيلي راحت تر راديك رو برده.

فدرر تو سطح کند چمن 2009(به قول دوستان) فقط یه بار رادیکو برک کرد و اون دلیلش میتونه علاوه بر سرویسای خوب رادیک ریترن ضعیف راجر باشه. حالا حساب کن اگه سریع بود که شاید اصلا اون 7 تا فرصت برکو هم به دست نمی آورد! دقیقا ویمبلدون از کی کند شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا اگه رادیک توی فینالای 2004 و 2005 اماده تر بوده قطعا راجرم اون موقع خیلی بهتر بوده. هر دوشون افت کرده بودن ولی میزان دقیقش معلوم نبوده:434:
بهتره بگذریم از داستان؛ این بحثا هیچ فایده ای نداره.

Maani
11-05-2014, 10:34 AM
خب مشخصه وقتی اسپانیا این همه بازیکن خاک باز داره بخواد تنها مسترزشو رو خاک برگزار کنه !
جناب فرید من حرف شما رو قبول دارم نسبت به وجود حداقل یک مسترز چمن .
ولی من از شما سوال دارم که چرا کورت چمن تو دنیا و تو ایران کمه ؟

swiss express
11-05-2014, 04:42 PM
البته بجز رولند ٢٠٠٩ كه نادال تو ١/٤ به سودرلينگ باخت و فدرر قهرمان شد

دور چهارم (4th round or last 16)

king of spin
11-05-2014, 04:49 PM
یه سوال دیگه هم داشتم از دوستان و اون اینه که چرا از سال 2005 که رافا گرند اسلم برده تا به الان تمامی مسابقات اخر فصل توی سطوح ایندور برگزار شده؟؟؟؟؟!!!!! لطفا قبل از پاسخ گویی به تفاوت نیمکره شمالی و جنوبیم توجه کنید.

289
11-05-2014, 09:03 PM
دوستان با اجازه تون بریم به استقبال بارکلیز
4 روز دیگه شروع میشه
به نظرم اولین بازی راجر آسانترینشه و اولین بازی نواک سخت ترینش
بنظرم ماری و نیشیکوری از طرفی و نواک و چیلیچ از طرف دیگه صعود میکنند
ماری و نواک فینال را برگزار میکنند و
نواک شماره یک دنیا و آماده ترین تنیسور این روزها سزاوارانه قهرمان میشه
این یک پیشبینیه نه توهین
لطفا جبهه نگیرید اگر مایل بودید منطقی بحث کنید

Mehdiii
11-05-2014, 09:56 PM
دوستان با اجازه تون بریم به استقبال بارکلیز
4 روز دیگه شروع میشه
به نظرم اولین بازی راجر آسانترینشه و اولین بازی نواک سخت ترینش
بنظرم ماری و نیشیکوری از طرفی و نواک و چیلیچ از طرف دیگه صعود میکنند
ماری و نواک فینال را برگزار میکنند و
نواک شماره یک دنیا و آماده ترین تنیسور این روزها سزاوارانه قهرمان میشه
این یک پیشبینیه نه توهین
لطفا جبهه نگیرید اگر مایل بودید منطقی بحث کنید
ما ها کی باشیم که با شما بحث منطقی بکنیم اونفدر پیش بینی منطقی به عمل آوردید که دیگه من به علم منطقی که تو کتابهاست اعتقادی ندارم ، منطق همان چیزیست که در این پست شما نهفته است . در نتیجه من بین اونایی که تو این سایت می شناسم آدمی با این منطقی که شما فرمودید سراغ ندارم . شما هم الکی دنبالش نگرد . بشین با خودت اختلاط کن ...
البته اینایی که گفتم فقط یه نظره نه توهین ، لطفاً جبهه نگیرید و اگه مایل بودید غیرمنطقی بحث کنید .

hooman3x
11-05-2014, 09:58 PM
دوستان با اجازه تون بریم به استقبال بارکلیز
4 روز دیگه شروع میشه
به نظرم اولین بازی راجر آسانترینشه و اولین بازی نواک سخت ترینش
بنظرم ماری و نیشیکوری از طرفی و نواک و چیلیچ از طرف دیگه صعود میکنند
ماری و نواک فینال را برگزار میکنند و
نواک شماره یک دنیا و آماده ترین تنیسور این روزها سزاوارانه قهرمان میشه
این یک پیشبینیه نه توهین
لطفا جبهه نگیرید اگر مایل بودید منطقی بحث کنید

همه اون موارد رو میشه با قرص مسکن تحمل کرد به جز اینکه گفتید سزاوارانه قهرمان میشه.
خدایی این دیگه بی نظیر بود یعنی یک تورنمنت رو تحلیل کردی قبل از شروع.

289
11-05-2014, 10:39 PM
مرسی:cool2:
سزاوارانه قهرمان میشه یعنی با قدرت و اقتدار
مثل پاریس:wine2::ps15:
نه شانسی و با امداد غیبی:sps:
هرچند که تو این تورنمنت بازیکنهای خنگ و گیجی که یک دفعه وا بدن نیستند:tt1:
البته این فقط یک پیشبینیه قرار نیست موبه مو اتفاق بیفته
یکدفعه دیدین برعکس شد کی به کیه!:bcry:

289
11-05-2014, 11:12 PM
..................

Dariush.roger
11-05-2014, 11:13 PM
مرسی:cool2:
سزاوارانه قهرمان میشه یعنی با قدرت و اقتدار
مثل پاریس:wine2::ps15:
نه شانسی و با امداد غیبی:sps:
هرچند که تو این تورنمنت بازیکنهای خنگ و گیجی که یک دفعه وا بدن نیستند:tt1:
البته این فقط یک پیشبینیه قرار نیست موبه مو اتفاق بیفته
یکدفعه دیدین برعکس شد کی به کیه!:bcry:
شتر در خواب بيند پنبه دانه

289
11-05-2014, 11:26 PM
راجر شانس بیاره بتونه رائونیچ را ببره و گرنه با سه تا شکست چمدوناش را میبنده
چوپانی هم بد نیست تو دامنه های سرسبز آلپ با اون گاوهای خوشگل و سرحال:434:

ضمنا مگر قراره در هر مسابقه ورزشی منطق حکمرانی کنه! مثلا نتیجه 1-7 برزیل آلمان منطقی بود!؟
اینجوری باشه فلسفه تورنمنت چیه؟ 4 نفر بیان بازی کنند برای یک گرند
ورزش جاییه برای اتفاقات غیرقابل پیشبینی مثل برد راجر بر نواک توی شانگهای که توی این سایت
10 درصد هواداران افراطی راجر هم جرات پیشبینیش را نداشتند

Dariush.roger
11-05-2014, 11:37 PM
دوستان با اجازه تون بریم به استقبال بارکلیز
4 روز دیگه شروع میشه
به نظرم اولین بازی راجر آسانترینشه و اولین بازی نواک سخت ترینش
بنظرم ماری و نیشیکوری از طرفی و نواک و چیلیچ از طرف دیگه صعود میکنند
ماری و نواک فینال را برگزار میکنند و
نواک شماره یک دنیا و آماده ترین تنیسور این روزها سزاوارانه قهرمان میشه
این یک پیشبینیه نه توهین
لطفا جبهه نگیرید اگر مایل بودید منطقی بحث کنید

اگه شما منطقي داشتين شانگهاي و پاريسو درست پيش بيني ميكردين از نظر منطق بهت بگم و اصولي بخوايم پيش بيني كنيم نواك و واورينكا از گروه يك و راجر و نيشيكوري يا ماري صعود ميكنن فينال هم شايد فدرر يا نواك اين درست ترين احتمال هستش چون نواك و راجر هم تجربه قهرماني دارن هم بهترين تنيسوراي حال حاضر از نظر رنكينگ و امادگي هستن به نظرم شما برو ٤ تا گوسفند بخر چوپانيو ياد بگير البته الانم هستي شما بحث فني نميكني فقط داري به راجر توهين ميكني واقعا متاسفم دارم با شما بحث ميكنم مجبورم چون داري به اسطوره تنيس توهين ميكني

Dariush.roger
11-05-2014, 11:47 PM
راجر شانس بیاره بتونه رائونیچ را ببره و گرنه با سه تا شکست چمدوناش را میبنده
چوپانی هم بد نیست تو دامنه های سرسبز آلپ با اون گاوهای خوشگل و سرحال:434:

ضمنا مگر قراره در هر مسابقه ورزشی منطق حکمرانی کنه! مثلا نتیجه 1-7 برزیل آلمان منطقی بود!؟
اینجوری باشه فلسفه تورنمنت چیه؟ 4 نفر بیان بازی کنند برای یک گرند
ورزش جاییه برای اتفاقات غیرقابل پیشبینی مثل برد راجر بر نواک توی شانگهای که توی این سایت
10 درصد هواداران افراطی راجر هم جرات پیشبینیش را نداشتند

دوست عزيز من اون پيام واسه كسي ديگه فرستادم بابت اون عذر خواهي ميكنم ولي راجر ايشالا نواكو له ميكنه مثل شانگهاي بهت قول ميدم با ٣٣ سال سن نزديك به نوامبر وان شدن به اميد قهرماني

mjrs
11-06-2014, 12:17 AM
دوستان عزیز
یک حقیقت خیلی واضح که میتونه کمک کنه به زندگی بهتر همگی اینه که : "لزومی نداره هر پستی رو نقل قول کنید، لزومی نداره همه آدم ها را قانع کنید، بعضی ها رو باید به حال خودشون رها کرده، اظهار نظرهای این دوستان هیچ تاثیری روی هیچ جای دنیا نداره!"

بعضی ها هستن که در عین گستاخی، طرفدارای فدرر رو متوهم خطاب کردن، پیش بینی های درپیت می کنند، جالبه اینکه باید بگم، در کمال پررویی باز هم خیلی ریلکس بر میگردن و به کار همیشگیشون و پست های متوالی و صد من یه غاز و پیش بینی های گرانبهاشون ادامه میدن!

در شرح حال بعضی دیگر از دوستان، یادمه چند وقت پیش افشین یک حرفی زد، اون هم اینکه کند کردن زمین ها تو بعضی از بازی های راجر با بعضی از بازیکن های خاص به خاطر مسائل مربوط به مچ آپ، به راجر کمک کرده که حرف درستیه، این ها یک چیز رو یاد گرفتن و اون رو گسترش دادن و یک فکت عجیب و غریب ساختند: "اگه زمین ها سریع بودند راجر کمتر گرند می گرفت یا کمتر تایتل می گرفت!" جل الخالق

بعضی ها هم در اینکه راجر استاد شرایط ایندور هست شک دارن، 6 تا مسترز کاپ، 6 تا بازل، 2 تا روتردام، یک پاریس، یک مادرید!

بیخیال دوستان، زندگی رو سخت نگیرید!

Maani
11-06-2014, 09:35 AM
بچها مسترز كاپ حتما بايد تو سطح ايندور برگزار بشه ؟

sina1993
11-06-2014, 09:50 AM
دوستان با اجازه تون بریم به استقبال بارکلیز
4 روز دیگه شروع میشه
به نظرم اولین بازی راجر آسانترینشه و اولین بازی نواک سخت ترینش
بنظرم ماری و نیشیکوری از طرفی و نواک و چیلیچ از طرف دیگه صعود میکنند
ماری و نواک فینال را برگزار میکنند و
نواک شماره یک دنیا و آماده ترین تنیسور این روزها سزاوارانه قهرمان میشه
این یک پیشبینیه نه توهین
لطفا جبهه نگیرید اگر مایل بودید منطقی بحث کنید
الان شما بحث منطقی کردی؟ شما اول برو ببین منطق یعنی چی بعدش از بقیه توقع بحث منطقی داشته باش


اینطور که به نظر میاد، شما با مفهوم منطق آشنایی ندارین، اگه قرار باشه پیش بینی منطقی درست درنیاد، پس 2+2 نباید 4 بشه و همین کامپیوترهایی که بر اساس ساختار منطقی تولید شدن، نباید کار کنن. بد نیست شما دست کم یه مقاله از همین ویکی پدیا در مورد منطق بخونی تا بفهمی که بحث منطق با بحث احتمالات فرق داره. همونطور که نمی تونی به طرز منطقی بگی وقتی یه سکه رو بالا میندازی شیر میاد یا خط، در مورد نتیجه ی بازی ها هم نمی شه ادعای منطقی کرد. تنها بخشی از منطق که درباره ی نتیجه ای غیر از صفر و یک بحث می کنه منطق فازیه که اونم اینجا کاربردی نداره، چون نتیجه ی یه مسابقه یا برده یا باخت و حالت سومی نداره.

بعدشم که نواک قهرمان نشد باز بیا بگو هر پیشبینی منطقی حتما درست درنمیاد آخرش آرزو به دل میمونیم که یه بار برای حرفهایی که میزنی دلیل بیاری

mspayam
11-06-2014, 10:47 AM
بچها مسترز كاپ حتما بايد تو سطح ايندور برگزار بشه ؟

نه مانی جان، اگه به این لینک نگاه کنی می بینی که در بعضی سال ها هم از جمله هوستون در سال های 2003 و 2004 که فدرر در هر دو سال قهرمان شد، این مسترز زمین های غیرسرپوشیده بوده.
http://en.wikipedia.org/wiki/ATP_World_Tour_Finals#Venues

به نظر من شاید دلیل اینکه این تورنمنت در سالن سرپوشیده برگزار می شه اینه که هوای لندن در این موقع سال بسیار متغیره و احتمالاً بارندگی زیاده و اگه مسابقات در سالن سرپوشیده برگزار نشن احتمال تغییر برنامه های زیاده.

mspayam
11-06-2014, 11:07 AM
الان شما بحث منطقی کردی؟ شما اول برو ببین منطق یعنی چی بعدش از بقیه توقع بحث منطقی داشته باش


بعدشم که نواک قهرمان نشد باز بیا بگو هر پیشبینی منطقی حتما درست درنمیاد آخرش آرزو به دل میمونیم که یه بار برای حرفهایی که میزنی دلیل بیاری

من به همه ی دوستان عزیزی که در حمایت از فدرر با این کاربر 289 بحث می کنن، توصیه می کنم که وقتشون رو با این کار هدر ندن و مثل بیشتر طرفدارای فدرر توی این فوروم که قبل از من به همین نتیجه رسیدن، پست های ایشون رو اصلاً نخونن که نخوان جواب بدن.
دلیل این پیشنهاد من هم بسیار ساده است، ایشون نه تنها فرق منطق و احتمالات رو نمی دونه، بلکه نصف بیشتر پست های ایشون این روند کلی رو دنبال می کنه:

همه ی تورنمنت ها
نواک: قهرمان
فدرر: شکست در راندهای ابتدایی

هر اتفاق دیگه ای هم که بیافته، به شانس و امدادهای غیبی ربط داره، چون از دید ایشون وقتی طرفدارای فدرر به مقدار کافی دعا کنن، یه دستی میاد و توپ فدرر رو از روی تور رد می کنه و توی زمین حریف فرود میاره. خود من هم راستش بدم نمیاد بدونم چطوری می شه با امداد غیبی برنده ی یه بازی شد، تا توی مسابقه های خودمم از این امداد استفاده کنم.:350:

علاوه بر همه ی این ها خیلی دوست دارم بدونم، وقتی نادال از عمل جراحی برگرده و توی تورنمنت ها شرکت کنه، این 289 چه پیش بینی ای واسش می کنه. آیا طبق پیش بینی های ایشون نادال هم همون راندهای پایین می بازه یا دست کم بهش اینقدر ارزش می ده که بگه نادال توی فینال به جوکر می بازه.

king of swiss
11-06-2014, 11:12 AM
باز این اقای 289 پیش بینی کررررررررد......بابا توکاروزندگی نداری ...........اه اه اه..........اقا این پیش بینی که من میکنم سرش شرط میبندم.............ازگروه یک چلیچ وواورینکاااااااا ازگروه دوهم راجرررررونیشیکورری .....چون چیلچ کلا یه ماه توهیچ تورنومنتی شرکت نکرده والان امادگی کامل داره مخصوصا با اون سرویساش وقهرمانی توus open .......ولی الان نواک توباددقهرمانی توپاریس خوابیده وخستش..........فینال هم بین راجرونیشیکوریه.......

Mehdiii
11-06-2014, 11:34 AM
من به همه ی دوستان عزیزی که در حمایت از فدرر با این کاربر 289 بحث می کنن، توصیه می کنم که وقتشون رو با این کار هدر ندن و مثل بیشتر طرفدارای فدرر توی این فوروم که قبل از من به همین نتیجه رسیدن، پست های ایشون رو اصلاً نخونن که نخوان جواب بدن.
دلیل این پیشنهاد من هم بسیار ساده است، ایشون نه تنها فرق منطق و احتمالات رو نمی دونه، بلکه نصف بیشتر پست های ایشون این روند کلی رو دنبال می کنه

همه ی تورنمنت ها
نواک: قهرمان
فدرر: شکست در راندهای ابتدایی

هر اتفاق دیگه ای هم که بیافته، به شانس و امدادهای غیبی ربط داره، چون از دید ایشون وقتی طرفدارای فدرر به مقدار کافی دعا کنن، یه دستی میاد و توپ فدرر رو از روی تور رد می کنه و توی زمین حریف فرود میاره. خود من هم راستش بدم نمیاد بدونم چطوری می شه با امداد غیبی برنده ی یه بازی شد، تا توی مسابقه های خودمم از این امداد استفاده کنم.:350:

علاوه بر همه ی این ها خیلی دوست بدارم وقتی نادال از عمل جراحی برگرده و توی تورنمنت ها شرکت کنه، این 289 چه پیش بینی ای واسش می کنه. آیا طبق پیش بینی های ایشون نادال هم همون راندهای پایین می بازه یا دست کم بهش اینقدر ارزش می ده که بگه نادال توی فینال به جوکر می بازه.
درسته مهدی جان . ولی چیکار کنیم وقتی میای تو فوروم مجبوری همه چیزو بخونی ، نه میشه رده سنی برای فوروم تعریف کرد و نه رده عقلی .

mspayam
11-06-2014, 01:29 PM
درسته مهدی جان . ولی چیکار کنیم وقتی میای تو فوروم مجبوری همه چیزو بخونی ، نه میشه رده سنی برای فوروم تعریف کرد و نه رده عقلی .

راستش من خودم رو مقید نمی دونم که همه پست های اینجا رو بخونم، مخصوصاً روزایی که سرم شلوغ باشه تند تند رد می شم از خیلی پست ها، اما اگه شما مجبوری همه رو بخونی، بد نیست به نوشته های ایشون به چشم مطالب طنز و سرگرمی نگاه کنی، نه مطالب جدی ای که حتماً خودت رو مجبور به جواب دادنشون بکنی.

King Rojer Federer
11-06-2014, 09:13 PM
راجر شانس بیاره بتونه رائونیچ را ببره و گرنه با سه تا شکست چمدوناش را میبنده
چوپانی هم بد نیست تو دامنه های سرسبز آلپ با اون گاوهای خوشگل و سرحال:434:

ضمنا مگر قراره در هر مسابقه ورزشی منطق حکمرانی کنه! مثلا نتیجه 1-7 برزیل آلمان منطقی بود!؟
اینجوری باشه فلسفه تورنمنت چیه؟ 4 نفر بیان بازی کنند برای یک گرند
ورزش جاییه برای اتفاقات غیرقابل پیشبینی مثل برد راجر بر نواک توی شانگهای که توی این سایت
10 درصد هواداران افراطی راجر هم جرات پیشبینیش را نداشتند
برگی از یک نوشته:254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254::254:

Farid
11-06-2014, 10:23 PM
متاسفانه اگه کسی بر خلاف میلتون حرفی بزنه یا سفسطه و مغلطه میکنه یا چیزی از تنیس حالیش نیس یا .............. اخه مگه میشه پاریس فقط 2011 سریع بوده باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! اقا سطوح کنده باشه میگم سریعش کنن تا دیگه راجر راحت به شاردی ببازه و نتونه دنبال توپ بدوه و چپ و راست اسمشاشو ریترن کنه. باشه میگم چمن ویمبلدون 2009 رو سریع تر کنن تا رادیک تو سه ست راجرو شکست بده؛ راجر تو اون چمن کند فقط یه بار رادیکو برک کرد و اونم که مچ پوینت بود. خیلی جاها این کند بودن زمین به نفع راجر شده. قبلا هم گفتم اگه سطوح خیلی سریع بودن هیچ تضمینی واسه یکه تازی راجر نبود و شاید خیلیا توانایی بردنشو داشتن.
مسابقات هر ساله Resurface میشند و پاریس فصل ۲۰۱۱ سطحشو سریع کرد و بلافاصله فصل بعد برگشت به همون سطح بیش از حد کند قبل
حالا شما چون اطلاعات ندارید براتون خیلی عجیبه که یک مسابقه فقط در یک فصل خاص سطحش سریع شده باشه
راجع به بازی با چاردی هم بحث کردم که
Federer always starts the tournament slowly
ضمنا Chardy انقدر Swing ش طولانیه که سطح مورد علاقش خاک رسه و اینجا هم انقدر کند بود که یه جورایی شبیه بود به خاک رس و اگر سطح سریع باشه فدرر دو ست راحت میزنتش و اصلا رکورد خوبی روی سطوح سریع نداشته

باز هم حرفهای شما از روی بی اطلاعاتیست
Roddick نه یک Serve and volleyer ه ( البته توی یک برهه از دوران بازیگریش سعی کرد بیشتر به روی تور بیاد اما از volley های خوبی برخوردار نبود )
نه یک بازیکن ultra aggressor
و نه حتی یک بازیکن با سبک Controlled aggressoion
Roddick یک بازی بی نهایت Passive رو ارایه می کرد که شبیه ترین بازیکن به وی Monfils ه از لحاظ سبک بازی
بهترین Shot ش هم Top Spin فرهندش بود که به هیچ وجه ظربه مناسبی برای عبور توپ از حریفان نبود و من که به شخصه یاد ندارم تا به حال ۱۰ بار فرهند Flat توی دوران بازیگریش زده باشه بکهندشم که تعطیل بود.
و کلا در این دسته از بازیکنان قرار می گیره:
Big servers who play passively
که بهترین بازیکن در این دسته Murray ه
حالا شما حساب کنید کند شدن چمن ویمبلدون به نفع Federer بوده یا Roddick
سرویسش هم انقدر Big بود که براش مهم نبود سطح کند باشه یا سریع و تاثیر انچنانی کند بودن سطوح در سرویس هاش نداشت همانطور که برای امثال Raonic نداره مثلا Raonic انقدر که توی Rome TMS تونست به بهترین Return of serve جهان یعنی Djokovic ایس بزنه توی پاریس نزد.

Farid
11-06-2014, 10:39 PM
ولی من از شما سوال دارم که چرا کورت چمن تو دنیا و تو ایران کمه ؟
علتش نگهداری سخت و هزینه نگهداری نسبتا بالاشه
فکر کنم یه Club بیشتر در دنیا نیست که شما بتونید به عنوان یک بازیکن برین و تجربه بازی توی چمن رو پیدا کنید که اون هم در امریکاست.

Farid
11-06-2014, 10:44 PM
بچها مسترز كاپ حتما بايد تو سطح ايندور برگزار بشه ؟
فکر کنم البته مطمین نیستم به خاطر فصل برگزاریش گه توی پاییزه بله
مگر اینکه میزبانی رو به استرالیا بدند و یا یک کشور امریکای جنوبی
که انقدر لندن میزبان خوبی بود این چند ساله که همگان تقاضا کردند که قرارداد تمدید بشه

swiss express
11-07-2014, 01:44 AM
Roddick یک بازی بی نهایت Passive رو ارایه می کرد که شبیه ترین بازیکن به وی Monfils ه از لحاظ سبک بازی
بهترین Shot ش هم Top Spin فرهندش بود که به هیچ وجه ظربه مناسبی برای عبور توپ از حریفان نبود و من که به شخصه یاد ندارم تا به حال ۱۰ بار فرهند Flat توی دوران بازیگریش زده باشه بکهندشم که تعطیل بود.




یادمه اون اوایل به علت شباهت زیاد سرویس موشن مونفیس به اِی راد می گفتند مونفیس سرویس موشن رادیک رو کپی کرده که البته خودش انکار می کرد.

البته درسته که مونفیس یه counter puncher یا اصطلاحا pusher هست (بازیکن هایی مثل گائل مونفیس که بی نهایت athletic هستند توانایی پوشر بودن و مون بالینگ رو دارن) اما به اندازه رادیک پسیو نیست کما اینکه زمانی که اسلایدرمن aggressive بازی میکنه (که بارها دیدیم وقتی به یکباره ضربه هجومی میزنه حریف به شدت غافلگیر میشه چون قبلش گائل پسیو بوده ) بر خلاف رادیک توانایی گرفتن وینر از هر جای زمین و ایجاد پیس تو ضربات گراند استروکش رو داره.

اگه اشتباه نکنم یادمه aussie open 2007 بازی با مارکوس بگدتیس یه فورهند وینر 190 کیلومتری زد.

بهترین شاتِ رادیک هم فورهندش نبود بلکه بکهند اسلایسی بود که به معنای واقعی کلمه استادانه execute میکرد.اگرچه رادیک هیچ وقت timing خوبی برای net approach نداشت.

Farid
11-07-2014, 12:52 PM
یادمه اون اوایل به علت شباهت زیاد سرویس موشن مونفیس به اِی راد می گفتند مونفیس سرویس موشن رادیک رو کپی کرده که البته خودش انکار می کرد.

البته درسته که مونفیس یه counter puncher یا اصطلاحا pusher هست (بازیکن هایی مثل گائل مونفیس که بی نهایت athletic هستند توانایی پوشر بودن و مون بالینگ رو دارن) اما به اندازه رادیک پسیو نیست کما اینکه زمانی که اسلایدرمن aggressive بازی میکنه (که بارها دیدیم وقتی به یکباره ضربه هجومی میزنه حریف به شدت غافلگیر میشه چون قبلش گائل پسیو بوده ) بر خلاف رادیک توانایی گرفتن وینر از هر جای زمین و ایجاد پیس تو ضربات گراند استروکش رو داره.

اگه اشتباه نکنم یادمه aussie open 2007 بازی با مارکوس بگدتیس یه فورهند وینر 190 کیلومتری زد.

بهترین شاتِ رادیک هم فورهندش نبود بلکه بکهند اسلایسی بود که به معنای واقعی کلمه استادانه execute میکرد.اگرچه رادیک هیچ وقت timing خوبی برای net approach نداشت.
من یادمه که Tsonga یکبار تو مصاحبش گفته بود که من و Gael از بچگی میشستیم و فیلم بازیهای Roddick رو می دیدیم و سعی می کردیم servie motion رادیک رو کپی برداری کنیم که حتی Monfils که دیگه واقعا سعی در این کپی برداری کرده از پا جفت کردنش تا ...
یه مصاحبه از Federer در فصل ۲۰۰۸ قبل از بازی با Monfils که به Passive بودن Monfils اشاره می کنه که:
He always gives you a chance to play aggressive because he doesn't like to do that game himself," said Federer of Monfils

بله Monfils هم گه گداری سعی می کنه چشماشو ببنده و Winner بزنه ولی چون سبک بازیش نیست و با این روش راحت نیست از ۱۰ تا توپ ۸ تاشو میزنه تو تور و بیرون و دوتاش هم میخابه
اما به گفته Federer که استناد کنیم این سبک بازی ای نیست که باهاش راحت باشه داشتن توانایی با Execute کردن صحیح دو چیز متفاوته
در گذشته از Slice برای حمله ور شدن به روی تور استفاده می شد اما حالا این shot تبدیل به یک shot دفاعی شده Roddick زمانهایی که سعی می کرد به صورت cross cpurt با اسلایس Approach کنه که البته این غلطه چون شما وقتی کلا به صورت Crosscourt اپروچ می کنید خودتون رو Expose می کنید به Angles به راحتی Pass می شد
بهترین Shot ش همون فرهندش بود که البته گفتم چون خیلی Top Spin روش میزاشت در Court های کند نمی تونست توپ رو از حریفان هنگامی که یک توپ Short بهش می دادند عبور کنه و ره به جایی نمی برد.

swiss express
11-07-2014, 01:11 PM
من یادمه که Tsonga یکبار تو مصاحبش گفته بود که من و Gael از بچگی میشستیم و فیلم بازیهای Roddick رو می دیدیم و سعی می کردیم servie motion رادیک رو کپی برداری کنیم که حتی Monfils که دیگه واقعا سعی در این کپی برداری کرده از پا جفت کردنش تا ...
یه مصاحبه از Federer در فصل ۲۰۰۷ قبل از بازی با Monfils که به Passive بودن Monfils اشاره می کنه که:
He always gives you a chance to play aggressive because he doesn't like to do that game himself," said Federer of Monfils

بله Monfils هم گه گداری سعی می کنه چشماشو ببنده و Winner بزنه ولی چون سبک بازیش نیست و با این روش راحت نیست از ۱۰ تا توپ ۸ تاشو میزنه تو تور و بیرون و دوتاش هم میخابه
اما به گفته Federer که استناد کنیم این سبک بازی ای نیست که باهاش راحت باشه داشتن توانایی با Execute کردن صحیح دو چیز متفاوته
در گذشته از Slice برای حمله ور شدن به روی تور استفاده می شد اما حالا این shot تبدیل به یک shot دفاعی شده Roddick زمانهایی که سعی می کرد به صورت cross cpurt با اسلایس Approach کنه که البته این غلطه چون شما وقتی کلا به صورت Crosscourt اپروچ می کنید خودتون رو Expose می کنید به Angles به راحتی Pass می شد
بهترین Shot ش همون فرهندش بود که البته گفتم چون خیلی Top Spin روش میزاشت در Court های کند نمی تونست توپ رو از حریفان هنگامی که یک توپ Short بهش می دادند عبور کنه و ره به جایی نمی برد.



اون حرف فدرر برای سال 2008 هست و مونفیس تغییرات زیادی از اون زمان به بعد تو بازیش داده.کما اینکه نادال هم با گذشت زمان بازیش evolve پیدا کرده و بیشتر وینر میزنه به خصوص ضربه forehand down the line ش خیلی بهتر شده..البته من منکر baseliner و counter puncher بودن مونفیس نیستم. ولی زمانی که aggressive بازی میکنه واقعا بازیش لذت بخشه.winner after winner کاری که رادیک تقریبا هیچ وقت توانایی انجام دادنش رو نداشت.

رادیک بکهند خوبی نداشت (البته یادمه وقتی لری استفانکی رو به عنوان مربی اورد استفانکی خیلی سعی می کرد بکهند رو aggressive تر کنه و کلا بکهند رادیک تا حدودی بهبود پیدا کرده بود) اما یادمه همون موقع خیلی ها می گفتند کاش استفانکی به رادیک می گفت اصلا بکهند نزنه و فقط از اسلایس بکهند استفاده کنه.

این فقط حرف من نیست خیلی ها هنوز گرند گرفتن رادیک تو یو اس اپن 2003 و year end world number one تموم کردن همون سال رو بعد از سرو به اسلایس بکهند های رادیک مربوط میدونن و کردیت میدن.که به قول خیلی از کارشناس ها شاید بعد از فدرر بهترین بکهند اسلایس بوده (ماری هم استادانه این ضربه رو میزنه)

چون رادیک بکهند خوبی نداشت اسلایس بکهند بارها و بارها به نجاتش می اومد. گفتم تایمینگ رادیک برای net approach اکثرا ضعیف بود و کلا بازیکن کند و sluggish بود وگرنه میتونست با همچین اسلایسی (مثل old school tennis) بیشتر chip and charge کنه

Farid
11-07-2014, 02:14 PM
اون حرف فدرر برای سال 2008 هست و مونفیلس تغییرات زیادی از اون زمان به بعد تو بازیش داده.کما اینکه نادال هم با گذشت زمان بازیش evolve پیدا کرده و بیشتر وینر میزنه به خصوص ضربه forehand down the line ش خیلی بهتر شده..البته من منکر baseliner و counter puncher بودن مونفیس نیستم. ولی زمانی که aggressive بازی میکنه واقعا بازیش لذت بخشه.winner after winner کاری که رادیک تقریبا هیچ وقت توانایی انجام دادنش رو نداشت.

رادیک بکهند خوبی نداشت (البته یادمه وقتی لری استفانکی رو به عنوان مربی اورد استفانکی خیلی سعی می کرد بکهند رو aggressive تر کنه و کلا بکهند رادیک تا حدودی بهبود پیدا کرده بود) اما یادمه همون موقع خیلی ها می گفتند کاش استفانکی به رادیک می گفت اصلا بکهند نزنه و فقط از اسلایس بکهند استفاده کنه.

این فقط حرف من نیست خیلی ها هنوز گرند گرفتن رادیک تو یو اس اپن 2003 و year end world number one تموم کردن همون سال رو بعد از سرو به اسلایس بکهند های رادیک مربوط میدونن و کردیت میدن.که به قول خیلی از کارشناس ها شاید بعد از فدرر بهترین بکهند اسلایس بوده (ماری هم استادانه این ضربه رو میزنه)

چون رادیک بکهند خوبی نداشت اسلایس بکهند بارها و بارها به نجاتش می اومد. گفتم تایمینگ رادیک برای net approach اکثرا ضعیف بود و کلا بازیکن کند و sluggish بود وگرنه میتونست با همچین اسلایسی (مثل old school tennis) بیشتر chip and charge کنه
یک مصاحبه دیگه از فدرر:
They try to change things here and there but they always play much the same way when they came on ATP Tour " , Federer said
من که به شخصه خیلی به این گفته فدرر معتقدم چون توی این چند ساله صد ها مربی رو دیدم که خواستند سبک بازیکنان خود رو تغییر بدند و نتونستند و کارو خرابتر کردند
بنابراین بازیکنان counter puncher هر چقدر هم سعی کنند نمی تونند سبک بازیشون رو در اون سطح تغییر بدند چون با این شیوه بازی راحت نیستند و منجر به دادن خطا های زیاد میشه
اون خیلی ها اشتباه می کنند
به عنوان مثال:
Fernando Gonzalez همواره Slice می کشید و به ندرت backhand top spin میزد اتفاقی که می افتاد این بود که در برابر بازیکنان serve and volleyer همواره به مشکل بر می خورد چون اونها یک approach خوب که به سمت backhand ش می کردند وی نمی تونست کاری جز slice کشیدن بکنه و اونها هم با یک volley بسیار ساده و زمان کافی برای مستقر شدن به روی تور مواجه می شدند
Gonzalez هیچ وقت رکورد خوبی در برابر serva & volleyer ها نداشت.

roger 4 ever
11-07-2014, 07:33 PM
1 - مهم ترین مشکل اندی رادیک ضعف تاکتیکیش بود. به نظر من رادیک از لحاظ شرایط فیزیکی و شرایط روحی و روانی یکی از بهترین بازیکنان تنیس در دوران خودش محسوب می شد اما متاسفانه ضعف تاکتیکی مانع از کسب عناوین بیشتر شد...بازیکنی که سرو های استثنایی داره و همچنین بکهندشم افتضاحه، طبیعتا باید به فکر هر چه کوتاه تر کردن امتیازها و بازی هر چه بیشتر روی تور باشه اما متاسفانه اندی نتونست هیچ گاه از لحاظ تاکتیکی در این مسئله به بلوغ برسه...تایمینگ ضعیف و همچنین قدرت تصمیم گیری ضعیف در روی تور اومدن ها یکی از مهم ترین ضعف های رادیک محسوب می شه و گرنه بازیکنی با توانایی های فیزیکی رادیک خیلی خوب می تونه از ضربات overhead استفاده کنه و همین مسئله می تونست باعث بشه رادیک روی تور با خیالی آسوده تر حضور پیدا کنه...آره بکهند ضعیف رادیک یکی از مهم ترین ضعف های «تکنیکیش» بود اما از اون مهم تر همون طور که گفتم ضعف های تاکتیکی هستش...کلا می شه این طوری رتبه داد که رادیک از لحاظ فیزیکی و روحی روانی عالی بود، تکنیکی متوسط بود و تاکتیکی افتضاح...

2 - در مورد اینکه کدوم ضربه بهترین ضربه یک بازیکن هست خب همیشه بحث های زیادی وجود داره و خیلی هم نمی شه در این مورد به نظری قطعی رسید...بکهند اسلایس های رادیک بدون شک یکی از بهترین ضرباتش محسوب می شه، واقعا چشم نواز بود این ضربات رادیک و هیچ فردی نمی تونه این مساله رو انکار کنه... به عنوان مثال تماشای بکهند اسلایسی که رادیک در استرالیای 2009 به فدرر زد، انسان رو خیلی شیک می تونه در حالت «خلسه» فرو ببره...بسیاری از کارشناسان و و تنیس نویسان به اون ضربه رادیک عنوان یکی از بهترین ضربات اسلایس تاریخ رو دادن...

3 - مونفیس بازیکنیه که همه اون و تحت همون عنوان counter puncher می شناسن ولی خب طی سال های اخیر خیلی سعی کرده که از این وضعیت نامناسب با توجه به توانایی های فوق العاده زیادش، فاصله بگیره...البته به اعتقاد من هنوز نتونسته این شرایط رو به اون شکلی که باید، تغییر بده و مسیر زیادی مونده...اینکه می تونه بعضی مواقع یه سری حرکات از خودش نشون بده زیاد به نظر من برای اینکه اون و از دسته counter puncher ها خارج کنیم، کافی نیست...کلا یک counter puncher همون طور که گفتن بسیار دشواره که بتونه وضعیت خودش رو تغییر بده، البته مونفیس از اون جا که کلا از یک سیاره دیگه اومده شاید بتونه نسبت به بقیه موفق تر باشه اما فعلا که نتونسته به اون مرحله برسه...

king of the courts
11-08-2014, 08:34 AM
بهترین عکس منتشرشده درتاریخ تنیس

Maani
11-08-2014, 09:43 AM
بهترین عکس منتشرشده درتاریخ تنیس

عکسی که ماتادور توش نباشه 2 زار نمیارزه!!

Sorou$h
11-08-2014, 11:22 AM
با قهرمانی نواک جوکوویچ در مسترز پاریس حالا همه نگاهها به فینال تورهای atp در لندن است تا مشخص شود که چه کسی سال را با عنوان شماره یکی به پایان خواهد رساند.با قهرمانی نواک در پاریس در حال حاضر اختلاف امتیازی نوله و راجر فدرر به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده اش به 1310 امتیاز رسیده است.در زیر نگاهی به احتمالات میندازیم :

- اگر جوکوویچ یک بازی از مرحله گروهیش در لندن را ببرد ، او همچنان مرد شماره یک تنیس دنیا خواهد ماند و در صورتیکه راجر فدرر موفق شود بدون باخت قهرمان مسابقات شود ، باید منتظر نتایج راجر در فینال دیویس کاپ باشیم.

- اگر نوله هیچکدام از بازیهای مرحله گروهیش را نبرد ، فدرر باید بدون باخت در مرحله گروهی قهرمان مسابقات شود تا مرد شماره یک تنیس جهان شود.

- اگر نوله سه بازیش را در لندن ببرد ، راجر فدرر تحت هیچ شرایطی نمی تواند مرد شماره یک تنیس جهان شود.


http://tennis-image.com/images/70663511760501121222.jpg (http://tennis-image.com/images/70663511760501121222.jpg)

Najmeh5576
11-08-2014, 12:35 PM
سلام

در قسمت گروهی مگه همه باهم در یک گروه بازی نمیکنند ؟ اگه اینجوره چرا در برنامه بازی فقط دو بازی اول هر گروه مشخصه و بازی بقیه روزها نه ؟ قانون خاصی داره ؟

ممنون

Farid
11-08-2014, 01:17 PM
سلام

در قسمت گروهی مگه همه باهم در یک گروه بازی نمیکنند ؟ اگه اینجوره چرا در برنامه بازی فقط دو بازی اول هر گروه مشخصه و بازی بقیه روزها نه ؟ قانون خاصی داره ؟

ممنون
بله قانونش برای جلوگیری از همون گاو بندی خودمونه
بازی اول در هر گروه بین بالاترین سید و پایینترین سید برگزار میشه و دیگر بازی بین سید ۲ و ۳ همان گروه
مثلا در گروه فدرر
بازی اول بین بالاترین سید گروه و اخرین سید گروه که اینجا میشه بین Federer , Raonic
و بازی دیگر بین سیدهای میانی جدول که میشه بین Murray , Nishikori
این از بازی اول
بازی دوم:
بین برنده بازیهای اول و بازنده بازیهای اول برگزار میشه که هنوز معلوم نیست مثلا فدرر بازی دومش با کیه
به عنوان مثال:
اگر فدرر از راونیچ ببره و ماری هم نیشیکوری رو شکست بده بازی های دور دوم این گروه بین فدرر و ماری و در انسو بین نیشیکوری و راونیچ برگزار میشه

SOROOSH_RF
11-08-2014, 11:38 PM
[QUOTE=Sorou$h;103975][CENTER]با قهرمانی نواک جوکوویچ در مسترز پاریس حالا همه نگاهها به فینال تورهای atp در لندن است تا مشخص شود که چه کسی سال را با عنوان شماره یکی به پایان خواهد رساند.با قهرمانی نواک در پاریس در حال حاضر اختلاف امتیازی نوله و راجر فدرر به عنوان نزدیکترین تعقیب کننده اش به 1310 امتیاز رسیده است.در زیر نگاهی به احتمالات میندازیم :

- اگر جوکوویچ یک بازی از مرحله گروهیش در لندن را ببرد ، او همچنان مرد شماره یک تنیس دنیا خواهد ماند و در صورتیکه راجر فدرر موفق شود بدون باخت قهرمان مسابقات شود ، باید منتظر نتایج راجر در فینال دیویس کاپ باشیم.

- اگر نوله هیچکدام از بازیهای مرحله گروهیش را نبرد ، فدرر باید بدون باخت در مرحله گروهی قهرمان مسابقات شود تا مرد شماره یک تنیس جهان شود.

- اگر نوله سه بازیش را در لندن ببرد ، راجر فدرر تحت هیچ شرایطی نمی تواند مرد شماره یک تنیس جهان شود.


[SIZE=3][URL="http://tennis-image.com/images/70663511760501121222.jpg"]http://tennis-image.com/images/70663511760501121222.jpg[/
ديويس كاپ چند امتياز داره؟

Farid
11-09-2014, 12:14 AM
این نوشته سروش اشتباه داره حالا از کدام منبع ترجمه کرده من نمی دونم
شما هر بازی Single ی که در فینال Davis cup ببرید ۷۵ امتیاز می گیرید البته اگه Live rubber باشه
بنابراین فدرر اگر سوییس مثلا ۳-۰ نبره و دو تا بازی Live rubber بهش بخوره می تونه ۲ تا ۷۵ امتیاز بگیره و چون در بازیهای این فصل تونسته با احتساب این دو بازی ۷ بازی Live rubber رو برده باشه و تیمش هم قهرمان شده ۷۵ امتیاز دیگه هم می گیره که مجموعا می تونه ۲۲۵ امتیاز بگیره
و اگر در مسابقات لندن بدون باخت در مرحله گروهی قهرمان بشه Undefeated champion می تونه ۱۵۰۰ امتیاز دیگه بگیره که جمعا میشه ۱۷۲۵ امتیاز
در حال حاظر دیوکوویچ ۱۳۱۰ امتیاز پیشه
هر بازی در مرحله گروهی مسابقات لندن ۲۰۰ امتیاز داره
بنابراین:
فدرر در یک صورت میتونه اول بشه و اون اینه که دیوکوویچ حداکثر ۲ بازی از مرحله گروهیشو ببره و در نیمه نهایی مثلا یا به فدرر ببازه یا به ماری و فدرر هم اینجا بدون شکست قهرمان بشه و هم در دیویس کاپ ۲ بازی Live rubber رو ببره و تیمش هم قهرمان بشه
که خیلی سخته و تقریبا بعید اما همین که فدرر در این سن این شانس حتی کوچک رو داره باورنکردنیه

NovaK.No.1
11-15-2014, 07:05 PM
با درود
من مجددا ثبت نام کردم
متاسفم از سیاست مدیر یا ناظری که اصرار عجیبی در مسدود کردن من داره
واقعا دیکتاتوری و جانبداری تا چه حد!؟
از کسانی تعجب میکنم که وقتی من تریبونی برای دفاع نداشتم اومدند به راحتی
توهین کردند تهمت زدند و تحقیر کردند بدون هیچ مواخذه ای پستهاش هم موجوده

یک توضیح در مورد خودم بدم
من انسان بی تربیتی نیستم تحصیلکرده و مهندس عمرانم و تقریبا میانسال
اگر بی تربیت و بی فرهنگ بودم وقتی هفته پیش اون کاربر بی تربیت و بی فرهنگ
من را مورد هجوم فحشهای ناموسی و تهدید قرارداد میتونستم مثل خودش و بدتر
از خودش جوابش را بدم ولی چنین اجازه ای به خودم ندادم میدونم با اسم دیگه ای هم هنوز فعاله!
اما من به همین بهانه مسدود شدم انگار که کسی منتظر چنین بهانه ای بود
چیزی که بیشتر از همه مجابم کرد که ناظر بیطرف و عادل نیست به غیر از مسدود شدن
بیجهت دیروز خودم مسدود شدن king 88 و King Rojer Federer بود
که با هم بحثی داشتند که شروع کننده و محرکش King Rojer Federer بود
با خودم گفتم حداقل عدالتی برقرارشد اینجا اما در کمال تعجب دیدم
نیم ساعت بعد King Rojer Federer رفع مسدودی شد واعجبا!
این یک دلیل بیشتر نداره و اونهم طرفداری به سبک فوتبالی ایشون از راجره! که مورد پسند ناظره!

به هرحال با اینگونه جانبداریها فقط سایت به قهقهرا میره و فقط چندنفر طرفدار افراطی و هوراکش راجر
میمونند دورهمی که میشینند خاطرات اسطوره شون را ورق می زنند


این هم نوشته قبلی با آیدی Novak. که به سرعت نور حذف شد


کاربر گرامي

قوانین ثبت نام در سایت و استفاده از مطالب

با تشکر از اينکه سايت ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين را وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات ، مقالات ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مديران انجمن ها و... اجرا خواهند شد.. پس از خواندن دقيق اين قوانين گزينه "ضمن مطالعه دقیق اساسنامه ، با همه موارد موافقم" را تيك بزنيد و سپس كليد "ثبت نام" را بفشاريد . شما ميتوانيد براي خواندن قوانين به بخش قوانين سايت نيز مراجعه نماييد.

..............................................


قانون شماره 22) در صورت ملاحظه هرگونه مسايل خلاف قوانين انجمن از يک کاربر در صورت تمايل آدرس تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا سريعا به موضوع رسيدگي‌ شود، چنانچه کاربري خود بجاي مدير در زمينه اي تصميم گيري و شخصا با کاربر ديگري برخورد کند سريعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد

قانون شماره 23) در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز، توهين آميز و يا مسايل و مشکلات شخصي‌ در مورد يک کاربر و يا يک مدير در انجمن ها آن ارسال سريعا حذف و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

قانون شماره 24) هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي و سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد

قانون شماره 25) هرگونه بحثي‌ که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي‌ خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي‌ که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي‌ شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.

قانون شماره 26) لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث اذيت كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت حذف خواهد شد

قانون شماره 27) در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي‌ آنرا براي آن مدير ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا فقط از طريق پيغام خصوصي‌ براي مدیریت سایت‌ : ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي‌ و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود. همچنين ميتوانيد از قسمت تماس با ما براي مدير انجمنها ايميل ارسال کنيد

قانون شماره 28) قانون كپي : در صورتي كه ميخواهيد از مباحث و آموزشهايي كه در اين انجمنها ذكر شده است در جايي ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و در صورت امكان لينك پيغام را هم براي اطلاعات بيشتر ذكر نماييد

با خواندن اين قوانين شما مسئوليت رفتار و ارسالهاي خود را در سايت به عهده خواهيد گرفت. در صورتي که از قوانين مذکور حمايت نکنيد (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سايت حذف خواهد شد.

با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده اين سايت براي شما.










مدیریت محترم...نظارت محترم
با درود
آیدی اسبق من 289 به دلیل فحاشی یک کاربر تازه که مطمئنم آیدی دوم یا چندم! یکی دیگه از کاربران بود
و جواب خویشتن دارانه من مسدود شد که واقعا جای تعجب داشت
در چندماهی که عضو بودم بارها و بارها به جرم طرفداری از نواک و نقد عملکرد راجر مورد تمسخر و حتی توهین
قرارگرفتم
خوشبختانه جز قوانین انجمن چیزی به عنوان طرفدار دوآتیشه بودن فدرر وجود نداره
مگر اینکه جز قوانین نانوشته باشه!
یعنی دموکراسی اینجا اینقدر ضعیفه که فقط باید تعریف و تمجید و چاپلوسی فدرر را کرد

ناظر یا مدیری که من را مسدود کرد مطمئنم خودش طرفدار افراطی فدرره که نمیتونه تحمل انتقاد از حضرت ایشون را داشته باشه!
برای مدیریت ایمیل فرستادم و علت را جویا شدم هیچ جوابی نیامد!

زشته خیلی زشته
آیدی Novak. را ایجاد کردم فقط برای اینکه علاقمند به شرکت در مباحث ویادگیری در این انجمن بودم
اما ظاهرا باز هم همان رویه قبلی برقراره همان هجمه و جنگ روانی از سوی تعدادی از کاربران فدرر پرست!
که تحمل حضور یک علاقمند به نواک را ندارند

بعدازظهر یک کاربر به من توهین کرد تا من را تحریک به پاسخ دهی کنه
جوابش را ندادم و گزارش کردم جالبه من هم مسدود شدم

واقعا چه خبره تو این سایت!؟
به اطلاعتون برسونم تا وقتی جز قوانین سایت طرفداری از فدرر نباشه!
در صورت حذف بی دلیل بازهم ثبت نام میکنم



این نوشته قبل از نمایش عمومی برای تعدادی از مدیران و اعضا خصوصی ارسال میشه
چون می دونم اون ناظر خاص سریع حذفش میکنه!