PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر : از نظر ذهنی برای رقابت در چمن آماده هستم .


Ahoura
06-02-2014, 08:40 PM
http://www.tennis-image.com/images/88408437580137625237.jpg (http://www.tennis-image.com/images/88408437580137625237.jpg)


راجـر فدرر امسال سریع ترین وداع را با هواداران فرانسوی خود از سال 2004 به بعد داشت . فدرر روز گذشته در راند چهارم در یک مسابقه 5 سته بازی را به ارنست گولبیس واگذار کرد و اولین شکست 5 سته خود را در پاریس تجربه کرد . استاد سوییسی آمادگی خود را برای آغاز رقابت در فصل چمن اعلام کرد .
" از نظر روحی و ذهنی کاملا برای مسابقه دادن در چمن آماده هستم . صادقانه بگویم ، فصل خاک برایم بیشتر شبیه به سرگرمی است اما اکنون در ان قرار داریم و باید تا پایان پیش برویم . خاک بیش از این به من احتیاج نداره . "
" به دنبال شرکت کردن در مسابقات هاله و سپس در ویمبلدون هستم . حس میکنم واقعا میتوانم در آنجا پیروز باشم . بخاطر شانسی که در انجا دارم بسیار هیجان زده هستم . طبیعتا ابتدا باید بر روی هاله تمرکز کنم و از قهرمانی سال قبلم دفاع کنم . حس بسیار خوبی دارم از اینکه میخواهم بجایی برگردم که در انجا هر چیزی را فتح کردم . "
" فکر میکنم اگر مانند الان و چند ماهی که گذشت کاملا سالم باشم میتوانم بازی های بیشتری نسبت به سال قبل انجام دهم . از شانسی که در ویمبلدون امسال دارم بسیار هیجان زده هستم . "
راجـر فدرر 32 ساله با 6 قهرمانی در هاله و 7 قهرمانی در ویمبلدون بیشترین درصد برد/باخت را بر روی سطح چمن در Open Era با خود به همراه دارد . او همچنین با فتح 13 تایتل بیشترین قهرمانی در زمین های چمنی را در تمام تاریخ دارد .
فاتح 17 گرند اسلم معتقد است انتقال از فصل خاک به چمن چیز جدید نیست ، فدرر میگوید فصل طولانی خاک باعث شده است که او بیشتر برای رقابت در شرایط سریع چمن آماده شود.
" با آغاز فصل چمن همه چیز تغییر میکند ، این موضوع کمی شرایط سختی را به وجود می آورد ، ما فرصت کمی برای آماده شدن برای چمن داریم . "

فدرر به همراه رافائل نادال و میلوش رائونیچ 3 تنیسور حاضر در تاپ 10 هستند که در مسابقات هاله شرکت خواهند کرد .