PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس میامی - ویلیامز و لی‌نا در فینال، محک جدی برای شماره یک جهان


M∂hdi
03-28-2014, 04:09 PM
دور نیمه‌نهایی رقابتهای تنیس زنان میامی با دو دیدار پیگیری شد. ابتدا سرینا ویلیامز به مصاف ماریا شاراپووا رفت و در دو ست 4-6 3-6 به پیروزی رسید. این در حالی بود که شاراپووا در ست نخست 1-4 از حریف امریکایی پیش افتاد اما پنج گیم بعدی را واگذار کرد. در ست دوم نیز باز هم این روسی 26 ساله بود که با یک بریک 0-2 از ویلیامز جلو افتاد ولی شماره یک زنان بازگشت و سلطه خود در برابر شاراپووا را به پانزده برد پیاپی گسترش داد. ویلیامز با این پیروزی، به نهمین فینال‌اش در تنیس میامی صعود کرد تا برای کسب هفتمین عنوان در کی‌بیسکین فلوریدا، شماره دو جهان از چین را پیشروی خود ببیند. در دیدار دوم این مرحله که بین فینالیست‌های آزاد استرالیا برگزار شد، لی‌نا به سه ست نیاز داشت تا از سد دومینیکا سیبولکووا از اسلواکی عبور کند. بدین ترتیب، دیدار نهایی زنان میامی بین سرینا ویلیامز از امریکا و لی‌نا چینی برگزار می‌شود.

http://www.tennis-image.com/images/60649405708484699932.jpg (http://www.tennis-image.com/images/60649405708484699932.jpg)

در قسمت مردان میامی، دو دیدار دیگر از مرحله یک‌چهارم نهایی برگزار شد که توماس بردیچ و رافائل نادال بر حریفان خود پیروز شدند. ابتدا بردیچ در دو ست حریف سرسخت خود الکساندر دولگوپولوف اوکراینی را مغلوب کرد تا به رده پنجم جهان صعود کند. در مسابقه آخر این مرحله، نادال برای صعود به نیمه‌نهایی با سد محکم تنیس‌باز کانادایی مواجه شد. نادال اسپانیایی که از چهار دیدار قبلی‌اش با میلوش رائونیچ ستی را از دست نداده بود، در ست نخست دیدار بامداد امروز، بعد از دو خطای سرویس 6-4 نتیجه را واگذار کرد اما در ست‌های دوم و سوم با بهبود بازی‌اش موفق شد پس از دو ساعت و سی‌وپنج دقیقه به برتری دست یابد. در دور نیمه نهایی مسترز مردان، امشب نواک جوکوویچ به مصاف کی نیشیکوری شگفتی‌ساز می‌رود و بامداد فردا نادال و بردیچ به دیدار یکدیگر خواهند رفت. نادال در بازی‌های رودررو برابر تنیس‌باز اهل جمهوری چک 17 به 3 (16 برد پیاپی) پیش است. رکوردداران کسب بیشترین عناوین در مسترزهای 1000 امتیازی مردان به ترتیب در اختیار نادال (26 عنوان)، فدرر (21)، آندره آغاسی و نواک جوکوویچ با 17 قهرمانی است:

17742


Nadal News / Bank Varzesh