PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس مسترز ایندین‌ولز - پیروزی فدرر و نادال، حذف ویکتوریا آزارنکا


M∂hdi
03-09-2014, 04:14 PM
17614

رقابتهای تنیس ایندین‌ولز از عصر روز گذشته تا بامداد امروز به وقت ایران با انجام چند دیدار پیگیری شد.

در قسمت مردان که نخستین مسترز 1000 امتیازی فصل به شمار می‌آید، رافائل نادال، استنیسلاس واورینکا، اندی ماری و راجر فدرر بازی‌های خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته و به دور سوم تورنمنت صعود کردند.

17616

رافا نادال مرد شماره یک تنیس جهان و مدافع عنوان قهرمانی، جدال سختی با رادک استپانک در اولین مسابقه خود تجربه کرد اما بعد از باخت دو بر شش در ست نخست، در ست‌های بعد شش بر چهار و هفت بر پنج به پیروزی رسید. این دیدار دو ساعت و بیست‌و‌سه دقیقه به طول انجامید.

17615

راجر فدرر نیز پس از قهرمانی در تورنمنت دوبی، اولین دیدار خود را در کالیفرنیا با پیروزی مقابل پل‌آنری متیو آغاز کرد. فدرر سوئیسی بخت هفتم کسب عنوان در دو ست و با نتایج شش بر دو و هفت بر شش بر تنیس‌باز فرانسوی غلبه کرد.

17617

اما هموطن فدرر، استنیسلاس واورینکا که در ماه ژانویه قهرمان گرنداسلم استرالیا شد، مشکل چندانی برابر ایوو کارلوویچ کروات نداشت و با نتایج شش بر سه و هفت بر پنج به برتری دست یافت. واورینکا بخت سوم کسب عنوان قهرمانی در ایندین‌ولز است.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم بامداد امروز، اندی ماری بریتانیایی از شکست چهار بر شش در ست نخست برابر لوکاس راسول، برد شش بر سه و شش بر دو در ست‌های بعدی ساخت. لیتون هیوئیت استرالیایی و کهنه‌کار نیز که برای ثبت ششصدمین پیروزی حرفه‌ای خود مقابل کوین اندرسون قرار گرفته بود، در پایان شش بر هفت و چهار بر شش بازی را به تنیس‌باز اهل افریقای جنوبی واگذار کرد.

در بخش زنان ایندین‌ولز، که در رده WTA Premier محسوب می‌شود، ماریا شارپووای روس و مدافع عنوان قهرمانی با حساب شش بر یک و شش بر چهار از سد یولیا گورگس آلمانی عبور کرد. اما لی نای چینی بخت نخست کسب عنوان، شش بر یک و هفت بر پنج هموطن خود جی ژنگ را مغلوب کرد و انجلیک کربر آلمانی سید پنجم رقابتها در سه ست نتیجه را به تنیس‌باز گمنام اسپانیایی واگذار کرد و خیلی زود حذف شد.

سرینا ویلیامز شماره یک زنان دنیا و خواهرش وینس، این تورنمنت را از 13 سال پیش تاکنون بایکوت کرده‌اند (http://www.tennistalkers.com/showthread.php?t=6605).

اما در روزهای نخست ایندین‌ولز، شکست ویکتوریا آزارنکا بخت دوم قهرمانی برابر یک امریکایی شگفتی بزرگ زنان را رقم زد. او که در شرایط آرمانی خود به سر نمی‌برد با حساب صفر بر شش و شش بر هفت به لورن دیویس 20 ساله باخت.

در مهمترین دیدارهای امروز و بامداد فردا، بردیچ به مصاف روبرتو بائوتیستا می‌رود، نواک جوکوویچ صرب و مرد شماره دو جهان با ویکتور هانسکو دیدار می‌کند و فلیسیانو لوپز، خوان مارتین دل‌پوتروی آرژانتینی را پیش‌روی می‌بیند. دل‌پوترو فینالیست فصل پیش ایندین‌ولز، در هفته‌های اخیر از آسیب‌دیدگی مچ‌دست رنج می‌برد و تورنمنت دوبی را به همین علت ناتمام رها کرد.

در قسمت زنان نیز، اگنیشکا رادوانسکا بخت دوم قهرمانی، با آنیکا بک آلمانی دیدار می‌کند و کرولاین وزنیاکی دانمارکی، فینالیست فصل پیش تورنمنت، به مصاف یاروسلاوا شه‌ودووا از قزاقستان می‌رود.

17618
کوین اسپیسی بازیگر مشهور هالیوود از تماشاگران ویژه مسابقات در روز شنبه بود

مبلغ جایزه نقدی این تورنمنت (http://www.tennistalkers.com/showthread.php?t=6682) در بخش مردان 6,169,044 دلار امریکاست و در بخش زنان به میزان 5,946,740 دلار است. قهرمان مردان 1000 امتیاز به علاوه جایزه نقدی یک میلیون دلاری، و برنده بخش زنان هم به همین ترتیب 1000 امتیاز و جایزه مالی به ارزش یک میلیون دلار امریکا را به خانه خواهد برد.

رقابتهای ایندین‌ولز از ششم تا شانزدهم ماه مارس 2014 در ایالت کالیفرنیا امریکا برگزار می‌شود.


Bank Varzesh