PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شاراپووا از خاطرات دوران کودکی‌اش در سوچی می گوید


M∂hdi
02-06-2014, 11:46 PM
17545

سوچی، روسیه _ ماریا شاراپووا به شهر (اوایل) دوران بچگی خود که همچنین، یکی از به ظاهر گرم‌ترین مناطق روسیه و میزبان بازی‌های زمستانی است، بازگشت. شاراپووا که در سیبری به دنیا آمده، 6 سال را در سوچی گذراند، جایی که او اولین درس‌های تنیس خود را قبل از رفتن به آمریکا و ادامه‌ی پیشرفتش در بازی آموخت.

روز چهارشنبه، او به یکی از زمین‌های بازی در میان یک پارک پربرگ تفریحی در مرکز سوچی بازگشت و به دوباره باز شدن تجهیزات پیشرفته تنیس کمک کرد.

17546

شاراپووا، که به عنوان مجری مهمان از طرف شبکه اِن‌بی‌سی (NBC) آمریکا در سوچی حضور دارد، اظهار کرد که از دوران بچگی خود در اینجا خاطرات بسیار شیرینی دارد. او به یاد می‌آورد که برای دوستان آمریکایی، درباره‌ی مکانی در روسیه گفته است که مردم می‌توانند در دریای سیاه شنا کنند، به بالای کوه بروند و در همان روز اسکی بازی کنند.

او گفت: "هیچ کس واقعا من را باور نداشت". هم اکنون هر کسی که به مکان پخش تلویزیونی المپیک روی می آورد یا از بازی‌های زمستانی دیدن می کند، می تواند آنرا مشاهده کند.

17547

بیست‌ودومین دوره بازی‌های المپیک زمستانی از 7 تا 23 فوریه 2014 در شهر سوچی روسیه برگزار می‌شود.


By NATALIYA VASILYEVA / Associated Press