PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر آماده برای بازگشت دوباره


Mehdiii
12-05-2013, 02:32 PM
سال ناامید کننده فدرر با شکست در برابر رقیب قدیمی خود در نیمه نهایی فینال تور جهانی در ماه گذشته به پایان رسید، جایی که در آن نادال او را برای اولین بار در کورت هارد ایندور شکست داد .
اما در مصاحبه هفته گذشته که با اسپانسرCredit Suisse داشت فدرر معتقد است که پایان سالش نکات زیادی داشت و هیچ عذر و بهانه ای برای پایان دادن به تنیسش ندارد ."من هیچ دلیلی نمی بینم که چرا نباید دوباره در سال 2014بهتر بازی کنم و پیروزیهای بزرگی داشته باشم "فدرر گفت :"من هنوز برخی اهداف بزرگ دارم زیرا مطمئننا فراموش نکرده ام که چطور تنیس بازی کنم ". من پاییز فصل پیش نامبروان بودم ، آخر فصل امسال هم که برای اولین بار وضعیت سلامتی کمرم بهتر بود نتایجم بهتر شد . به فینال بازل و سمی فینال بارکلیز و پاریس رسیدم و تونستم و بدون اینکه بهترین بازیم را انجام بدم تونستم تنیسورای تاپ 10 رو شکست بدم ، اگر کمی سرویس و فرهندم solid تر بشه نتایجم خیلی بهتر خواهد شد ".
وقتی که از او در مورد اهدافش در فصل بعد سوال شد ، فدرر گفت "من می خوام در حدود 5 تورتمنت رو برنده شوم و تو فینال های بزرگی بازی کنم این چیزیه که منو بسیار خوشحال خواهد کرد . رتبه من در رنکینگ اهمیت کمی برایم دارد مگر اینکه نامبر وان باشم ، البته بهترخواهد بود برای داشتن سید خوب که تو تاپ4 یا تاپ8 باشم .
قهرمان 17گانه گرنداسلم این روزها تو شهر دوبی برای فصل بعد آماده می­شود ، فدرر هشتم ژانویه سال بعد در یک دیدار نمایشی با سونگا در رود لیور آرنا بازی خواهد کرد .

منبع:http://www.tennisworldusa.org