PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بازگشت یلنا دوکیچ به مسابقات تنیس


Ahoura
10-30-2013, 12:29 PM
[/URL][URL="http://www.tennis-image.com/images/92333759295920308813.jpg"]http://www.tennis-image.com/images/92333759295920308813.jpg (http://www.tennis-image.com/images/92333759295920308813.jpg)


یلنا دوکیچ 3 ماه پس از عمل جراحی مچ دست آسیب دیده اش در شرایطی ترسناک قرار گرفت . صحبت هایی شد که شاید دیگر زن استرالیایی هیچوقت نتواند به مسابقات تنیس بازگردد.
تنیسور 30 ساله استرالیایی و شماره 4 سابق جهان از آپریل 2012 در هیچ تورنمنتی حاضر نشده است . او اکنون با Todd Woodbridge کار می کند تا بتواند هر چه زود تر وضعیت خوب خود را بار دیگر بدست بیاورد و هدفش حضور در گرند اسلم استرالیا با وایلد کارت است . او می گوید همچنان عاشق تنیس است اما این را هم به خوبی میداند که بازگشت به مسابقات ، پیدا کردن ریتم بازی و قرار گرفتن در بهترین فرم چقدر کار دشواری است .
" برای انجام دادن این کار تمام زندگیم را گذاشتم . یکبار دیگر می توانم در یک تورنمنت تنیس مسابقه دهم . به زودی باز خواهم گشت . با توجه به مچ دستم فکر می کردم پس از عمل جراحی دیگر امکان ندارد بتوانم راکت در دست بگیرم . عمل جراحی برای از بین بردن کیست های میان مفصل ها و باز سازی تاندون ها در 3 انگشتم انجام شد . یک روز پس از عمل جراحی نمی توانستم دستم را حرکت بدهم . 3 ماه بعد از عمل همچنان نمی توانستم با دستم چیزی بنویسم و قطعا تنیس هم نمی توانستم دیگر بازی کنم . با توجه به آن وضعیت و آن دیدی که من از آینده داشتم الان بسیار خوش شانس هستم که دوباره می توانم به زمین تمرین بروم و تنیس بازی کنم . "
دوکیچ می گوید او هرگز از تنیس ریتایر نکرد بلکه دچار مصدومیت های بلند مدت شده بود . یکی از آن مصدومیت ها ، مشکل در ناحیه شانه بود .
" من فکر می کنم این کار نیاز به کمی زمان دارد . باید تعدادی مسابقه دهم . در چند تورنمنت شرکت کنم . برای مدت طولانی است که مشکلی ندارم . فکر می کنم الان همه چیز خوب است . چند ماه طول میکشد تا بتوانم به طور کامل بازگردم . من به دنبالش هستم تا این کار را انجام دهم . "
پس از حاشیه های فراوان اکنون یلنا می گوید که رابطه اش برای مدت طولانی با پدرش خوب شده و با هم آشتی هستند .
" خیلی از چیز ها تغییر کرده است . من اکنون در نقطه دیگری از زندگی قرار دارم . با تجربه های بسیار بیشتر از گذشته . من از تمام چیز های منفی زندگی درس گرفتم و اکنون با گذشته متفاوت هستم . تجربه بیشتری دارم نه فقط در تنیس بلکه در زندگی اصلی هم دیگر مانند گذشته نیستم . من خیلی خوش حالم که در گذشته خوب و بد را تجربه کردم . تنها چیزی که در زندگی خیلی سخته از دست دادن سلامتی است . "

نویسنده خبر :

17257
David Sygall ( Sports reporter ) -- October 30, 2013 - 6:09PM