PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رای دادن در مسابقه ی انتخاب بهترین بازیکن به انتخاب طرفداران در سایت ATP


mspayam
10-24-2013, 08:54 AM
خوب عنوان این موضوع نیازی به توضیح نداره. برای انتخاب بازیکنی که به نظرتون در طول سال بهترین بازیکن بوده اینجا (http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2013/Moet-ATP-Awards/2013-ATP-Awards-Fan-Favourite-Voting.aspx) رو کلیک کنید.

من هم یه نظر سنجی اینجا اضافه کردم و گفتم شاید بد نباشه یه نظر سنجی هم بین اعضای این سایت برگزار بشه تا ببینم چقدر نتیجه ی نهایی با نتیجه ای که توی سایت ATP انتخاب می شه فرق داره

mspayam
10-24-2013, 09:01 AM
اگر بازیکن مورد نظرتون هم توی اون گزینه های بالا که بر اساس رتبه بندی فعلی بازیکن ها مرتب شدن، نیست لطفاً خودتون اسمش رو به صورت پست اینجا اضافه کنید.

Behr@d
10-24-2013, 11:33 AM
به نظر ن پاسخ این نظرسنجی کاملا واضح و مشخصه و هیچ کس نمیتونه که انکار کنه سال 2013 یک سال رویایی برای نادال بوده ... حتی اگر در مسابقات پاریس و آخر سال هم خوب نتیجه نگیره ... تنیسوری که از بند مصدومیت 7 ماهه آزاد میشه و پس از بازگشت در تورنمنت هایی همچون ایندین ولز ، مونترال ، سینسیناتی ، رم ، مادرید ، رولند گاروس ، یو اس اوپن و .... قهرمان میشه بدون شک بهترین عملکرد سال رو داشته و به هیچ وجه نمیشه از این موضوع چشم پوشی کرد ....

Pouya
10-24-2013, 11:38 AM
برای بار دوم:

بخش اعلانات، مربوط هست به اعلام خبر یا مطلبی مهم در مورد خود "سایت" ، نه اخبار تنیس نه نظرسنجی، نه تبریک نه تسلیت و ... . این تاپیک ها مکانش اینجا نیست. مکانش در قسمت های دیگر انجمن هست. اگر هم قبل از این همچین تاپیک هایی در اعلانات زده شده، اشتباه بوده. از این به بعد اگر خواستید هر تاپیکی در اعلانات بزنید، حتما قبلش باید به یکی از ناظران سایت اطلاع بدید و پس از موافقت تاپیک رو بزنید. بخش اعلانات به نوعی ویترین سایت هست. تاپیک هایی که لازم هست به عنوان موضوعات مهم درش زده شده، اگر تاپیک های دیگری هم لازم باشه مدیران می زنند. می تونید از بخش بحث آزاد استفاده کنید.

این مطلب رو خیلی وقت بود می خواستم بگم. لطفا ازین به بعد رعایت کنید. این تاپیک هم به زودی به قسمت گفتگو منتقل خواهد شد. با سپاس

Najmeh5576
10-24-2013, 07:59 PM
سلام
بنظر من امسال نادال واقعا مهارنکردنی بود از هر نظر که بگی انگیزه مهارت پشتکار. اما پشتکار و تلاش فدرر ستودنی بود هر چند که نتایج بسیار ضعیفی داشت. امروز داشتم یکسری هایلایتهایی که از همین سایت گرفتم نگاه میکردم اگر امسال بودن این نظرسنجی را بذاریم کنار بنظرم به فدرر رای میدادم چون اون مهارتی که در به چالش کشوندن بازی داره- توانایی اجرای یک بازی قشنگ و تماشایی که داره و تنوع تکنیک واقعا منحصر بفرده. از آنجا که در سایت ای تی پی فیوریت بودن هم مد نظر هست اونجا فدرر را انتخاب میکنم چون فیوریت شماره یک من هست بعد از اون ناداله .مطمینم از این به بعد شاهد برگشت فدرر به دوران اوج خودش خواهیم بود با تجدید نظری که مسلما در روند کارش میکنه. قطعا این پروسه زمان میبره امیدوارم این زمان بسیار کوتاه باشه.فقط کافیه خواستن باشه توانستن پشتش خواهد آمد :)

Behr@d
10-25-2013, 12:05 AM
الان میفهمم منظور محمد جان از آوردن کلمه ی "معلوم الحال" چی بود ..... :434:

http://picxure.com/images/24167748827457014540.png

mspayam
10-26-2013, 05:09 AM
الان میفهمم منظور محمد جان از آوردن کلمه ی "معلوم الحال" چی بود ..... :434:

http://picxure.com/images/24167748827457014540.png
بهراد جان، من هم به نادال رای دادم، اما به نظر من کار درستی نیست که اون طرفدارای فدرر رو معلوم الحال خطاب کنی و با این عبارت مسخره شون کنی. برای من قابل درک نیست که چرا فکر می کنی باید به آدمایی که مثل تو فکر نمی کنن توهین کنی. اگه قرار بود صرفاً براساس رتبه بندی بازیکن ها بهشون جایزه بدن که دیگه نظر سنجی معنایی نداشت و اصل نظرسنجی واسه ی اینه که هر کسی بیاد نظرش رو بگه.
فرض کنیم که نادال 5 سال، نه اصلاً 10 سال دیگه تو اوج باشه. ولی سال یازدهم بیاد و نتایجی بگیره که ضعیفتر از نتایج این سالها هستن ولی همچنان خودش رو توی تاپ 8 نگه داره، آیا خود تو حاضری توی نظرسنجی ای که اون سال یازدهم در مورد بهترین بازیکن برگزار می شه به کسی غیر از نادال رای بدی؟ اگه طرفدار واقعی نادال باشه جوابت به احتمال زیاد منفیه چون از طرفی سالیان سال طرفدارش بودی و از طرف ذیگه ممکنه همینکه نادال تونسته با وجود بالا رفتن سنش خودش رو در همین تاپ 8 هم نگه داره اون رو برای تو به بهترین بازیکن سال تبدیل کنه. حالا اگه اون موقع یه نفر دیگه بیاد و بهت بگه معلوم الحال چه حسی بهت دست می ده؟



"اگر نظر مخالف شما را عصبانی می‌کند، نشان آن است که شما ناخودآگاه می‌دانید که دلیل خوبی برای آنچه فکر می‌کنید درست است ندارید. اگر کسی اصرار کند که جمع دو با دو برابر پنج است یا ایسلند روی خط استوا قرار دارد؛ شما بیشتر احساس دلسوزی می‌کنید تا خشم، مگر اینکه آنقدر کم از حساب و جغرافی بدانید که نظر او عقیده ی شما را به لرزه درآورد!
برتراند راسل- پیرامون مزخرفات روشنفکرانه- 1943"

Behr@d
10-26-2013, 03:08 PM
حق با شماست پیام جان .... بنده فقط خواستم یه شوخی کرده باشم و اون کلمه ی بحث برانگیز محمد جان رو دوباره مطرح کنم که فقط یه کم بخندیم ... اسمایلی ته جملم هم نشانه ی همینه .... بازم از تمام کسانی که این شوخی رو باهاشون کردم عذر میخوام ... :443: