PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نگرانی لوبیچیچ برای اندی مـاری و اعتقاد او به راونیچ


Ahoura
10-17-2013, 11:33 PM
http://www.tennis-image.com/images/10352408015234164948.jpg (http://www.tennis-image.com/images/10352408015234164948.jpg)


مرد شماره 3 سابق جهان که اکنون مربی گری تنیسور جوان کانادایی میلوش راونیچ را بر عهده گرفته در مصاحبه که با Tennis Journal (http://www.tennis-journal.com/) انجام داد از تفاوت بین تنیسور های تاپ کنونی و بازکینان تاپ زمان خودش ( 1998 ) می گوید . بازیکنانی مانند : Pete Sampras, Pat Rafter, Michael Chang, Boris Becker, and Andre Agassi . ایوان لوبیچیچ در سال 2012 از بازی در دنیای حرفه ای تنیس کناره گیری کرد .
" میان بچه های تاپ الان و زمانی که من تنیس را آغاز کردم تفاوت وجود دارد . بازیکنان زمان ما ثباتشان غیر قابل باور بود . شما در هیچ امتیازی نمی تونستید کمی سطح بازی خود را پایین بیاورید زمانی که با کسی مانند سمپراس مسابقه میدادید . او در خاک هم همیشه در نزدیکی بهترین حالت خود بود. اکثر بازیکنان دوست داشتند که در زمین های خاکی با او رو به رو شوند . تمام بازیکنان آن دوره در قسمتی از فصل آسیب پذیر بودند و شکست می خوردند اما با تمام این حرفا باز هم سمپراس سال را با نامبر وانی به پایان می برد . 6 بار ؟!! نامبر وانی هدف پیت در یک فصل بود و به آن میرسید . در نسل جدید هدف فدرر ، نادال و جوکوویچ پیروزی در تمام مسابقات است اما در نسل قدیم همچین چیزی نبود. "
او همچنین اضافه کرد که نگران آینده اندی ماری به دلیل مصدومیت کمر است . در مورد بازگشت تنیسور تاپ بریتانیایی از عمل جراحی کمر لوبیچیچ می گوید : " یک مصدومیت چیزی است که شما ان را دوست ندارید . "
تنیسور سابقت کروات معتقد است میلوش راونیچ به زودی به تاپ 5 راه پیدا خواهد کرد .
" این یک هدف برای میلوش است البته نه اینکه فکر کنید او فردا به تاپ 5 میرسد . ولی در فصل آینده ممکن است این اتفاق بیوفتد .

Thursday, October 17, 2013 /by Matt Cronin (http://www.tennis.com/pro-game/list/matt-cronin/)