PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر سعی دارد در سینسی بار دیگر به بازیش قدرت ببخشد


Ahoura
08-12-2013, 01:14 AM
http://www.tennis-image.com/images/99090908539094646887.jpg


میسون ، اوهایو --- راجــر فدرر معمولا احساس خیلی خوبی دارد زمانی که می خواهد به سینسیناتی سفر کند زیرا او بیشتر از هر کس دیگری این مسترزرا فتح کرده است اما این هفته اینگونه نیست. شاید راجــر به خوش حالی هر سال نباشد.
فدرر قصد دارد در مسترزی که حضوری بی نظیر در آن داشته است بازی خود را از نو بسازد و بر مصدومیت کمر که برایش مشکل ساز شده غلبه کند. در سر تا سر کریرش او از این مسترز به عنوان یک سکوی پرتاب به سمت یو اس اپن استفاده کرده است.
پس از شکست ناباورانه در دور دوم ویمبلدون ، او در دو تورنمنت دیگر در مقابل 2 بازیکن با رنک پایین شکست خورد او همچنین از درد کمر نیز عذاب می کشید.
" اما اکنون بار دیگر آماده شده ام و از نظر ذهنی خودم را تحریک کردم. چیزی که در این قسمت از سال بسیار مهم است. " فدرر گفت .
راجــر بازی اول خود را باید با برنده مسابقه فیش و کولشرایبر در روز سه شنبه انجام دهد. تمام توجه ها این هفته به زوج بالای 30 سال سوییسی است . به جز راجــر ، ماترتینا هینگیس پس از 6 سال غیبت بار دیگر به تور پیوسته است ( فعلا فقط در بحش دابل ) . او که در ماه آینده 33 ساله میشود در بخش دابل به همراه دانیلا هانتوکووا مسابقه میدهد. این تیم در مسابقات کارلزبد نیز شرکت کرد که در دومین مسابقه شکست خوردند. همچنین در کانادا نیز در راند دوم از مسابقات حذف شدند. هینگیس اولین تنیسور در سینسیناتی است که به عنوان یک Hall of Famer به رقابت می پردازد .
فدرر امسال بر خلاف همیشه کمی زودتر به سنیسیناتی سفر کرد. او به دلیل بازیابی سلامتی و تمرکز بیشتر بر روی تمرین از راجــرز کاپ انصراف داد. این تابستان با فدرر مهربان نبود . او در هفته گذشته 32 ساله شد. راجر در راند دوم ویمبلدون از شماره 116 جهان ، استاخوسکی شکست خورد . این شکست پایان دهنده رکورد 36 کوارتر فینال پیاپی او در گرند اسلم بود. پس از ویمبلدون فدرر در دو تورنمنت خاکی شرکت کرد . در مسابقات هامبورگ مغلوب شماره 114 جهان ، فدرینکو دل بونیس شد و پس از آن در مسابقه ابتدایی گشتاد از شماره 55 جهان برندز شکست خورد. او راکت جدید خود که بزرگتر از قبلی است را در این مسابقات مورد آزمایش قرار داد و اکنون قصد دارد با آن وارد سینسیناتی شود.
" آماده بودم باخت در ویمبلدون رو هرچه زود تر فراموش کنم. یه استراحت کوتاه داشتم سپس دوباره تمرین را سخت آغاز کردم . همه چیز عالی بود. راکت جدید را تست کردم و آماده مسابقه دادن در هامبورگ و گشتاد بودم . من واقعا عاشق مسابقه دادن هستم ولذت می برم اما این بار بر خلاف همیشه نتوانستم از مسابقه تنیس لذت ببرم زیرا مشکلات زیادی در کمر و بدنم داشتم. دوباره دارم بازی خودم رو جم و جور می کنم . همینطور بدنم رو . احساس بهتری دارم. به سینسی باز میگردم و و با یک فکر مثبت مسابقه میدهم. اکنون کلید این است. "