PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر : هنوز هم می توانم نامبر وان شوم


Ahoura
02-25-2013, 01:19 AM
http://www.tennis-image.com/images/99361824008122104526.jpg (http://www.tennis-image.com/images/99361824008122104526.jpg)


نوواک جوکوویچ و اندی ماری دو غول جدید تنیس در دو گرند اسلم آخر به فینال راه پیدا کرده اند و این موضوع تصویری جدید را در ذهن عاشقان توپ و راکت به وجود آورده است. آیا واقعا دوران نابغه سوییسی و ماتادور مصدوم رو به اتمام است ؟ مرد سوییسی اینگونه فکر نمی کند... مرد شماره 2 تنیس جهان این موضوع را قبول ندارد. راجر فدرر 31 ساله که این هفته باید در تورنمنت دبی از قهرمانیش دفاع کند معتقد است که او تنیس را به عالی ترین شکل ممکن بازی می کند و بی پروا میگوید که باز هم می تواند جوکوویچ را از صدر جدول برترین مردان تنیس جهان پایین بکشد. او اذعان کرد برنامه محدودش در فصل 2013 شاید او را در رساندنش به این هدف دچار چالشی کند . فدرر چندین هفته قبل از آغاز فصل خاک استراحت خواهد کرد . " قطعا این موضوع به واقعیت تبدیل خواهد شد ، اگر شما یک تنیس عالی را در زمین ارائه دهید. " مرد 31 ساله سوییسی که در سال گذشته رکورد نامبر وانی پیت سمپراس را شکست می گوید. " زمان به زودی همه چیز را مشخص می کند. می دانم که این موضوع می توان اتفاق بیوفتد. میدانم که امکان دارد در تورنمنت های زیادی قهرمان شوم. اکنون مهم این است که تمام تمرکزم را در تورنمنت هایی که در آن ها حاضر می شوم بگذارم. "

http://www.tennis-image.com/images/35587588948964935746.jpg (http://www.tennis-image.com/images/35587588948964935746.jpg)


دلاور 31 ساله سوییسی فعلا هیچ برنامه ای برای کنار گذاشتن تنیس ندارد. او همچنان شاداب و سرحال است و برای قهرمانی های بیشتر هنوز هم تشنه به نظر می آید. قهرمانی های طلایی مانند فتح گرند اسلم های بیشتر- فتح ویمبلدون برای هشتمین بار . او این هفته به شهر زیبای دبی می آید تا برای ششمین بار قهرمان این تورنمنت شود.
قهرمان 17 گرند اسلم سال گذشته موفق شد در ویمبلدون به قهرمانی دست پیدا کند اما پس از آن در کوارتر یو اس اپن و سمی استرالیا مغلوب شد.
" به خودم این شانس را دادم که بتوانم تنیس را برای مدت طولانی بازی کنم. بله می توانم. بالاخره روزی مشخص خواهد شد که زمان خداحافظی فرا رسیده است اما اطمینان دارم اکنون موقع آن نیست. خیلی سریع همه چیز عوض میشود . شما باید برای این موضوع خود را آماده کنید. کاملا مشخص است که نمی توانم 15 سال دیگر تنیس بازی کنم اما این شانس را به خودم میدهم تا چند سال آینده با رقیبان مبارزه کنم. "
راجر می گوید اکنون اکثر تمرکز ها بر روی رقابت ماری و جوکوویچ است اما در سال گذشته در 4 گرند اسلم 4 قهرمان متفاوت داشتیم .
" آنها تعداد زیادی با هم بازی کردند و چند بازی بسیار خوب را برگزار کردند به همین دلیل طبیعی است که اکنون رسانه ها بر روی آنها زوم خواهند کرد. متوجه این موضوع هستم. "
نوواک جوکوویچ هم امسال به دبی آمده است تا برای چهارمین بار قهرمانی در این کشور عربی را تجربه کند. " من نمی توانم ماری رو خطرناک تر از رافا و راجر بدانم. هر سه آن ها حریفان جدی ای برای من به حساب می آیند. واقعا نمی توانم یکی از آن 3 را انتخاب کنم زیرا راجر و رافا افراد برجسته و خطرناکی در ورزش ما هستند و آن ها همچنان در تور حاضر و فعالند . " جوکوویچ گفت .
رقابت های دبی از امروز ( دوشنبه ) آغاز خواهند شد.