PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سرینا ویلیامز و ویکتوریا آزارنکا در دیدار نهایی مسابقات زنان آزاد امریکا


M∂hdi
09-09-2012, 03:00 PM
آزارنکا برای نخستین به فینال امریکا راه یافت


13860

جام جم آنلاين: سرینا ويليامز تنيسور نامدار آمريكايي و ويكتوريا آزارنكا تنيسور بلاروس و سيد يك جهان در مرحله نيمه نهايی تنيس بانوان گرنداسلم يو اس اوپن حريفان خود را شكست داده و به فينال آخرين گرنداسلم فصل جاری تنيس حرفه ای جهان راه يافتند.


13861

ویلیامز در سال های 1999 - 2002 - 2008 عنوان قهرمانی مسابقات یو اس اوپن را کسب کرده است


به گزارش روز شنبه جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، سرینا ويليامز در مرحله نيمه نهايي گرند اسلم يو اس اوپن در فلاشينگ مِدوز نيويورك سارا ارانی تنيسور ايتاليايي را در ديداري كه فقط يك ساعت و چهار دقيقه به طول انجاميد، در دو ست متوالی و با نتايج 1-6 و 2-6 درهم شكست و به مرحله فينال راه يافت.

ويكتوريا آزارنكا در اين مرحله با ماريا شاراپووا تنيسور روس سيد سه جهان روبرو شد و در ديداری كه دو ساعت و 42 دقيقه به طول انجاميد، در سه ست و با نتايج 6-3 ، 2-6 و 4-6 به پيروزی دست يافت.

ديدار فينال انفرادی بانوان گرنداسلم يو اس اوپن از ساعت 1:00 بامداد دوشنبه (به وقت ایران) (http://tennistalkers.com/showpost.php?p=74335&postcount=4) در فلاشينگ مِدوز نيويورك برگزار می شود.

این دیدار قرار بود دیروز برگزار شود اما به دلیل بارش باران، به روز بعد موکول شد.

سرینا ويليامز در صورت پيروزی به پانزدهمين عنوان خود در گرنداسلم ها دست خواهد يافت و چهارمين عنوان خود در يو اس اوپن را به مجموعه افتخاراتش خواهد افزود.


مترجم: بهرام افتخاری.