PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کلیپ ویدیویی ورود سنجاب بازیگوش به زمین مسابقات تنیس گرند اسلم 2012 آزاد امریکا


PowerVu
09-02-2012, 06:27 PM
کلیپ ویدیویی ورود سنجاب بازیگوش به زمین
مسابقات تنیس گرند اسلم 2012 آزاد امریکا


13788


رقابت‌های گرنداسلم تنیس یو اس اوپن یکی از چهار گرنداسلم فصل حرفه‌ای تنس جهان است که تنیس‌بازان حرفه‌ای جهان از اقصی نقاط دنیا برای حضور موفق در آن به مدت دو هفته در نیویورک جمع می‌شوند.



13789


به گزارش دیلی پیکز، ژولی‌یَن بنه‌تو از فرانسه و اولیویه روشو از بلژیک در Set دوم مسابقه دور نخست، رقابت حساسی را دارند. در Set اول بنه‌تو با دشواری و با نتیجه 6-7 به پیروزی رسیده است و در Set دوم نیز با گرفتن Break از حریف تمام حواسش را برای پیروزی متمرکز کرده.


13790


ناگهان یک سنجاب به وسط زمین تنیس می‌دود. بازی متوقف شده و همه به جانور کوچولو چشم دوخته‌اند. سنجاب به این سو و آن سو می‌دود. دو تنیس‌باز، توپ جمع‌کن‌ها، داوران‌خط و مسئولان فقط چشمشان به سنجاب است و به فکر بازی که به دلیل این سنجاب متوقف شده هستند.


13791


اما این کوچولو برای حدود یک دقیقه نقش ستاره اصلی را در کورت مسابقه دارد. سرانجام سنجاب راه خروج را یافته و با تشویق تماشاگران صحنه را ترک می‌کند.

برای تماشای حرکات جالب این سنجاب بازیگوش نیویورکی، پس از دانلود فایل، فایل یک دقیقه‌ای ویدیویی با پس‌وَند AVI را از حالت فشرده ZIP خارج کنید.