PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ابراز امیدواری راجر فدرر سوییسی برای بهبود هر چه زودتر مصدومیت رافائل نادال اسپانیایی


PowerVu
09-02-2012, 06:14 PM
ابراز امیدواری راجر فدرر سوییسی برای بهبود
هر چه زودتر مصدومیت رافائل نادال اسپانیایی


http://www.tennisworldusa.org/Editor/Img/Roger-Federer-and-Rafael-Nadal-img5797_500.jpg


راجر فدرر تنیس‌باز سوئیسی باوجود نگرانی ‌ها درباره مصدومیت رافائل نادال اسپانیایی و عدم حضور او در مرحله نیمه نهایی جام دیویس و دیگر رقابت‌های سال 2012، امیدوار است نادال هر چه زودتر بهبود یابد.



نادال؛ قهرمان هفت دوره تنیس آزاد فرانسه، پس از خروج از دور دوم رقابتهای ویمبلدون در ماه ژوئن دیگر در هیچ رقابتی ظاهر نشده است. او به سبب مصدومیت زانو همچنین مجبور شد از حضور در المپیک 2012 لندن منصرف شود. او همچنین رقابت‌های آزاد آمریکا را نیز از دست داد. راجر فدرر مرد شماره یک تنیس جهان درباره عدم حضور نادال از همه رقابت‌های باقی مانده سال 2012، گفت: «مطمئناً این خبر خوبی نیست.»

بدین ترتیب رافائل نادال در مرحله نیمه نهایی جام دیویس در مقابل تیم آمریکا در گیخون در روزهای چهاردهم تا شانزدهم ماه سپتامبر و احتمالا دیدار نهایی در ماه نوامبر حضور نخواهد داشت. نام نادال در فهرست تیم اسپانیا برای مرحله نهایی جام دیویس به چشم نمی خورد. فدرر گفت: «از شنیدن این خبر شوکه نشدم. هنوز امیدوارم او برای ادامه رقابت ‌ها بهبود یابد.»


http://www.tennis-image.com/images/83631814004770903155.jpg (http://www.tennis-image.com/)



فدرر و نادال به رغم رقابت هشت ساله و تلاش برای کسب عنوان شماره یک تنیس جهان و همچنین رقابت‌های گرند اسلم با یکدیگر رابطه نزدیکی دارند. این دو قهرمان بیست و چهار رقابت از سی رقابت مهم تنیس در جهان شده اند. فدرر گفت او نادال هرگز درباره مشکلات مصدومیت گفتگو نکرده اند و اگر هم حرفی زده شده خصوصی بوده است. او گفت: «فکر می کنم این موضوع شخصی است. اما ما با یکدیگر صادق هستیم. هنگامی که از او درباره پرسیدم او گفت حالش خوب نیست،‌خسته و کمی آسیب دیده است.»

او افزود: «رازی وجود ندارد. من و او رابطه خوبی داریم و این رابطه بر اساس اعتماد است.» روز شنبه فدرر در غیاب رقیبش نادال، به مرحله یک هشتم نهایی تنیس آزاد آمریکا راه یافت.