PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : جسارت در اوج: بازی تنیس بر فراز ابرها


PowerVu
08-30-2012, 03:36 PM
جسارت در اوج: بازی تنیس بر فراز ابرها


13761


جسارت و حس نام‌آوری در بشر انتها ندارد تا آنجا که حاضر است دست به خطرناک‌ترین کارها بزند تا نامی از خود در تاریخ ثبت کند.



در سال 1925 «ایوان اونگر/Ivan Unger» و «گلادیس روی/Gladys Roy» دست به عملی زدند که تا پیش از آن به ذهن هیچ انسانی نرسیده بود، این دو انسان جسور سوار بر یک هواپیما به آسمان رفتند و روی بال‌های آن تنیس بازی کردند.

در دهه 1920 میلادی نمایش‌هایی هوایی با نام AirShow به وسیله هواپیما مرسوم بودند که یکی از انواع این نمایش‌ها، Wing Walking یا به اصطلاح حرکت بر روی بال‌ها هواپیمای در حال پرواز بود.

این دو بدل‌کار/Stuntman یا Air Walker پرجرأت و مشهور در نمایش‌های هوایی، آن روز تمام خطرات را به جان خریدند تا نامشان در تاریخ ثبت شود و بدون شک اکنون پس از گذشت حدود 90 سال همه ما می‌بینیم که به هدف خود رسیده‌اند. البته از یاد نباید برد که عکاس این لحظه نیز با امکانات ایمنی آن روز‌ها، دستِ کمی از جسارت و دلیری این دو مرد نداشته است.