PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شرایط بازی


Farid
08-22-2012, 01:40 PM
U.S. Open
مسابقات U.S. Open در Flushing Meadows بر روی یک سطح Hard از نوع Decoturf و با سرعت متوسط/سریع ( Medium/Fast ) برگزار می شود , اگرچه هر ساله سطح برگزاری مسابقات از نو کار گذاشته می شود و در هفته اول کمی کندتر از هفته دوم عمل می کند.
Hewitt گفت:
" مطمئنا سرعت این سطح Hard مابین متوسط تا سریع ( Medium to Fast ) است. "
انچه که ما می توانیم انتظار داشته باشیم انست که بازیکنان امریکائی از شرایط سریع بازی سود می برند. همچنین در این مسابقات از توپهای فوق العاده سریع Wilson Extra Duty استفاده می شود که به نفع بازیکنانیست که از ظربات Flat استفاده می کنند و Big Server هستند.
Nadal در سال 2007 اشاره کرد که:
" توپها بر روی این نوع سطح انقدر که باید و شاید Spin نمی گیرند. "
Ferrero بر نظرات نفر سوم جهان صحه گذاشت:
" توپهای مورد استفاده در این مسابقات به من کمکی نمی کنند زیرا من دوست دارم با Spin فراوان ظربه بزنم اما وقتی که شما به توپ ظربه می زنید انگار که انها مرده اند, " Ferrero چنین گفت و ادامه داد:
" اگر شما بتوانید سرویس قوی بزنید و به توپها Flat ظربه بزنید , بهتر است. "
Ashe

سال 2008 Roddick اشاره کرد که:


" من زمین Stadium را دوست دارم. من حس می کنم که توپ پس از برخورد با زمین ارتفاع زیادی می گیرد. من همیشه در انجا واقعا احساس راحتی می کنم. "
Armstrong
زمین Armstrong به مراتب کوچکتر از Ashe است ( مکان کمتری پشت Baseline وجود دارد ) که مناسب بازیکنان Deep - Standing نمی باشد و باعث می شود تا جواب دادن سرویس سختتر شود.

مسابقات U.S. Open تنها Grand Slam یست که در ست پنجم Tiebreak دارد.