PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اتمام ساختن مجسمه ي رافائل نادال


Raf@vin
08-09-2012, 08:55 AM
رافائل نادال آخرین شخصیتی است که در چند روز اخیر مجسمه اش در موزه مادام توسو قرار گرفته است. مجسمه این تنیس باز اسپانیایی روز چهارشنبه در پارک لندن رونمایی شد. یک تیم 20 نفره از متخصصان بزرگ دنیا موفق شدند در مدت 4 ماه به صورت ماهرانه این مجسمه را تکمیل کنند. این مجسمه نشانگر چهره نادال در حال زدن ضربه بکهند اسلایس می باشد.
يك تيم متشكل از متخصصان مُد ، مجسمه سازان و هنرمندان در مدت چهار ماه اين مجسمه را تكميل كردند و ۲۳۶،۰۰۰ دلار هزينه ساخت آن شد. [ ليز ادواردز، سخنگوى موزهي مادام توسو ] : " چهار ماه طول ميکشد تا با يک تيم بيست نفره يك مجسمهي مومى در مادام توسو ساخته شود و تقريباً ۱۵۰،۰۰۰ پوند نيز هزينهي آن ميشود. روند ساختن يك مجسمه با بررسى صدها عكس توسط يك گروه مجسمه ساز آغاز مى گردد. سپس آنها يك مجسمهي گِلي از فرد را مى سازند كه چهار تا شش هفته طول مى كشد و سپس قالب گيرى و رنگ و مو گذارى مى كنند، دانه دانه موها كاشته مى شود و در مرحلهي بعد طراحان لباس نگاهى به شکل و شمايل او مي اندازند. "