PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فدرر به دنبال تکمیل افتخاراتش در مسابقات تنیس المپیک 2012 لندن


PowerVu
07-27-2012, 05:37 AM
فدرر به دنبال تکمیل افتخاراتش در مسابقات تنیس المپیک 2012 لندن



http://www.london2012.com/mm/Photo/sport/General/01/30/61/41/1306141_M01.jpg



راجر فدرر بعد از پايان دو سال ناکامي در رقابت‌هاي تنيس و بازگشت به صدر رده‌بندي تنيس مردان جهان بار ديگر اطمينان بالاي خود را ابراز مي‌دارد. او منتقدان خود را که مدعي بودند اين ورزشکار 30 ساله يک قدرت روبه افول است و توجه او بيشتر معطوف خانواده‌اش است تا مقابله با تهديد دوگانه از جانب جوکوويچ و نادال‌، خاموش کرد.

فدرر معتقد است آخرين قهرماني ويمبلدون در سني که بيشتر ورزشکاران هم‌سن او بازنشسته شده‌اند و در دوراني که جوکوويچ، نادال و اندي ماري که هر سه از او جوانترند و رقابت شديدي بين آن‌ها براي عناوين قهرماني در جريان است اهميت خاصي دارد. وي با اشاره به ناکامي‌هاي سال گذشته که مانع از صعود او به رده اول تنيس مردان شد، گفت: «من هيچ وقت دلسرد نشدم و به وي‍ژه در ويملبدون که فشار در آنجا بسيار بالاست بازي بهتري انجام دادم.»

اکنون فدرر مي‌تواند با افزودن يک مدال طلا يکي از بهترين ماه‌هاي فعاليت حرفه‌اي خود را به پايان برساند. او در المپيک 2008 پکن مدال طلاي تنيس دو نفره مردان را با واورينکا تصاحب کرد، اما طلاي انفرادي مردان تنها افتخار بزرگي است که نصيب فدرر نشده است. بهترين عملکرد او در المپيک 2000 سيدني بود که چهارم شد.