PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نوروز شاهقلی ::: عضو تیم ملی ، قهرمان باشگاههای ایران


nanook
07-26-2012, 02:16 PM
نوروز شاهقلی متولد ۱۳۳۲ از سن چهارده سالگی با توپ تنیس آشنا گردید و در سال ۱۳۵۰ در مسابقات تنیس قهرمانی جوانان کشور شرکت نمود و قهرمان جوانان کشور گردید .
وی در سال ۱۳۵۱- ۱۳۵۲ به تیم ملی دعوت شد و درهمان سال به عضویت باشگاه دیهیم در آمد و همراه این تیم به مقام سوم باشگاههای تهران رسید . وی از سال ۱۳۵۲به بعد به عضویت باشگاه استقلال در آمد و همراه با تیم استقلال قهرمان باشگاههای ایران در جام راکت طلایی گردید . وی در همان سال بهمراه تیم نیروی هوایی ، قهرمان بازیهای ارتش گردید . در سال ۱۳۶۳ با تیم باشگاه عقاب قهرمان باشگاههای تهران شد و همچنین همراه با تیم دیویس کاپ ایران ، در تهران در مقابل تیمهایی چون رومانی و نروژ قرار گرفت .
او در مسابقات متعدد بین المللی چون گا لیا کاپ در یونان شرکت داشته و مقام دوم تیمی را بدست آورده است .در سال ۱۳۵۲ به اتفاق کامیزدرفشی جوان ،علی مدنی وحبیب صالح در یک دوره کلاس آموزش ومسابقات (bekens’ field ) در انگلستان شرکت داشته است .
نوروز شاهقلی در حال حاضر به شغل مربیگری در باشگاه تنیس استقلال مشغول می باشد .
http://tennistalkers.com/picture.php?albumid=80&pictureid=519