PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ویمبلدون بنفش پوش شد


M∂hdi
07-11-2012, 02:03 PM
تهران - چهره اطراف زمین تنیس ویمبلدون ساعاتی بعد از هفتمین قهرمانی 'راجر فدرر' تغییر كرد و برای میزبانی مسابقات تنیس المپیك 2012 لندن به رنگ بنفش درآمد.

به گزارش منابع خبری، تغییر رنگ ورزشگاه ویمبلدون بخشی از برنامه رنگ آمیزی یكسان مكان های برگزاری مسابقات بازی های المپیك لندن است.

با این تغییر رنگ، كاری را كه 'آن وایت' با تلاش هایش، 'جان مك انرو' تنیس باز مشهور آمریكایی با انتقادهایش و 'ویكتوریا آزرنكا' با پوشیدن پیراهن زرد نتوانستند، المپیك موفق به انجامش شد.

علاوه بر اجرای تغییر رنگ زمین ویمبلدون، قانون سفید پوش بودن بازیكنان هنگام بازی در این زمین نیز در المپیك 2012 لغو خواهد شد و تنیس بازان با لباس هایی به رنگ پرچم كشورهایشان در مسابقات حضور خواهند یافت.


ایرنا | عکسها از رویترز


13240

13241 13242

13243 13244
Olympic hoarding is seen on Court Six of the All England Lawn Tennis Club (AELTC) as preparations are made for the London 2012
Olympic Games, in London July 9, 2012.

PowerVu
07-14-2012, 08:52 PM
شمارش معکوس برای آغاز مسابقات تنیس المپیک 2012 لندن




مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک حتی اجازه ندادند تا اشک‌های اندی ماری در زمین تنیس ویملبدون خشک شود و بلافاصله در حال آماده سازی ورزشگاه «All-England Club» برای رقابت‌های المپیک 2012 لندن هستند.

ستاد برگزاری المپیک 2012 لندن از روز سه‌شنبه یعنی تنها دو روز پس از برگزاری فینال ویمبلدون کنترل معروف‌ترین ورزشگاه تنیس جهان را در دست گرفته و به سرعت در حال آماده سازی آن برای برگزاری رقابت‌های تنیس المپیک است.

در حال حاضر تابلوی سبز رنگ سر در این ورزشگاه جای خود را به تابلوی دیگری که عبارت «لندن 2012» و حلقه المپیک روی آن درج شده، داده است و کارکنان ورزشگاه نیز در حال بازسازی چمن آن هستند که پس از دو هفته‌ رقابت ویمبلدون که با بارندگی همراه بود آسیب دیده است. قرار است کار بازسازی چمن تا روز یک‌شنبه به پایان برسد.

کلیر وود تنیس‌باز سابق بریتانیا که مسئول برگزاری رقابت‌های تنیس المپیک است، به رویترز گفت: ما از روز سه شنبه در ورزشگاه ویمبلدون مستقر شده‌ایم و ورزشکاران هم از دوشنبه به این ورزشگاه می‌آیند، به همین دلیل زمان خیلی خیلی کوتاهی در اختیار داریم.

رقابت‌های تنیس المپیک از تاریخ 28 جولای (7 مرداد) آغاز شده و 9 روز به طول خواهد انجامید. در این رقابت‌ها مدال‌هایی در رشته‌های انفرادی و دوبل مردان، انفرادی و دوبل خانم‌ها و برای نخستین بار از رقابت‌های المپیک 1924 پاریس، دوبل ترکیبی اهدا خواهد شد.