PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اشتباه عامدانه داوران؟ ایوو کارلوویچ تنیس‌باز کروات خواستار عذرخواهی انگلیسی‌ها شد


PowerVu
07-02-2012, 08:46 AM
اشتباه عامدانه داوران؟!
ایوو کارلوویچ تنیس‌باز کروات خواستار عذرخواهی انگلیسی‌ها شد



http://www.dehek.us/images/00227313978465905658.jpg (http://www.dehek.us/)



ایوو کارلوویچ تنیس‌باز اهل کرواسی از مسوولان برگزاری مسابقات ویمبلدون خواست به خاطر خطاهای به اشتباه گرفته شده‌ی Foot-Faultـش در امتیازات مهم و کلیدی بازی که در جریان شکستش از اندی ماری اعلام شد، عذرخواهی کنند. او طی اظهاراتی بحث برانگیز اعتبار قضاوت‌های داوران خط در ویمبلدون را زیرسوال برد و آن را مخدوش شده دانست.


تنیس‌باز کروات پنجشنبه شب در جریان رقابت های دور دوم تنیس ویمبلدون از اندی ماری شکست خورد و مدعی است برخی خطاهای قرار داشتن پای او بر روی خط Base-line در هنگام زدن سرویس را به اشتباه اعلام کرده‌اند و در عین حال مسوولان برگزاری مسابقات را به جانبداری از تنیس‌باز شماره یک این کشور یعنی اندی ماری متهم کرد. کارلوویچ به حدود 11 خطای Foot-Fault گرفته شده طی مسابقه با اندی ماری از خودش اشاره کرد اما بیشتر اهالی تنیس در بریتانیا عدد 11 را اغراق‌آمیز دانستند و او را به خاطر این اظهارات به‌زعم آن‌ها «غیر منصفانه» سرزنش کردند.


http://www.dehek.us/images/58072700112423445457.jpg (http://www.dehek.us/)



او جمعه نیز به همراه «فرانک موسر» در دور نخست بخش دوبل مسابقه داد اما با وجود برد در این بازی، احساسش در مورد بی عدالتی در قضاوت‌ها، شدت بیشتری گرفت. کارلوویچ، تنیس‌باز 33 ساله در مورد شکایت رسمی از داوری بازی با ماری گفت: «این کار را خواهم کرد. مسوولان برگزاری مسابقات باید رسما از من عذرخواهی کنند چون شایستگی رسیدن به Set پنجم را داشتم.»

کارلوویچ که در استادیوم اصلی ویمبلدون موسوم به Centre Court طی چهار Set و با نتایج 7-5, 6-7 (5), 6-2, 7-6 (4) مغلوب اندی ماری شد، این پرسش را مطرح کرد که اگر تنها 10 مورد را به جای خطا می‌توانست با سرویس‌های سهمگین به امتیاز تبدیل کند، چه کسی ممکن بود برنده‌ی مسابقه شود؟ جالب آن‌که یکی از این Foot-Faultها را در Tie-Break ست پایانی بر علیه کارلوویچ اعلام شده است.


http://www.dehek.us/images/84054077798169539279.jpg (http://www.dehek.us/)



وی از شبکه تلویزیونی بـی.بـی.سـی که در پوشش این مسابقه به بازپخش صحنه‌های کمی از خطاها پرداخت نیز انتقاد کرد و افزود: «از اینکه بـی.بـی.سـی با این همه امکانات و تجهیزات صحنه‌ها را نشان نداد خیلی تعجب می‌کنم!»