PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اظهارات بزرگان تنیس مردان جهان نسبت به قرعه خود در مسابقات تنیس گرند اسلم 2012 ویمبلدون


PowerVu
06-25-2012, 10:37 AM
اظهارات بزرگان تنیس مردان جهان نسبت به قرعه خود
در مسابقات تنیس گرند اسلم 2012 ویمبلدون



[/URL]http://www.dehek.us/images/68036346994357225190.jpg (http://www.dehek.us/)



راجر فدرر تنیس‌باز شماره سه مردان جهان از سوئیس گفت قصد دارد جام رقابت‌های تنیس ویمبلدون را بالای سر ببرد. فدرر در کنفرانسی خبری در بریتانیا اظهار داشت: من کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس ویمبلدون را در ذهن می‌پرورانم و این موضوع را انکار نمی‌کنم. در دوره‌‌های پیشین این رقابت‌ها دو بار در مرحله یک چهارم‌نهایی حضور داشته‌ام اما امسال می‌خواهم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارم و مطمئنم می‌توانم به مراحل بالا صعود کنم.


http://www.wimbledon.com/images/pics/thumbs/m_q06_federer_18_aeltc_n_tingle.jpg (http://www.wimbledon.com/images/pics/thumbs/m_q06_federer_18_aeltc_n_tingle.jpg)



وی افزود: باید بگویم در دوره‌‌های قبل تا اندازه‌ای بدشانش بوده‌ام و یا شاید رقبای من بهتر بوده‌اند و شاید شرایط بدنی من همیشه بهترین نبوده است اما امسال خیلی امیدوارم که به عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها برسم که بسیار هیجان انگیز خواهد بود. فدرر در ادامه اظهار داشت: اعتماد به نفس خوبی دارم من در بسیاری از رقابت‌های بین‌المللی و جهانی تنیس قهرمان شده‌ام و سال گذشته در تورنمنت‌های زیادی حضور داشته‌ام و احساس می‌کنم از هر لحاظ برای حضور در این رقابتها آماده ام.


http://www.wimbledon.com/images/pics/thumbs/m_nadal_2306.jpg (http://www.wimbledon.com/images/pics/thumbs/m_nadal_2306.jpg)



رافائل نادال تنیس‌باز شماره دو مردان جهان هم درباره حضورش در رقابت‌های تنیس ویمبلدون گفت: در ماه‌‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده‌ام و از این موضوع خوشحالم اما نمی‌توانم درباره‌ی کسب عنوان در این رقابت‌ها قول بدهم و پیش‌بینی داشته باشم و تنها قصد دارم در تمرینات خود، برای حضور در این رقابت‌ها به صورت منظم شرکت کنم.


[URL="http://www.dehek.us/images/40816446788455623910.jpg"]http://www.dehek.us/images/40816446788455623910.jpg (http://www.dehek.us/)



اندی ماری تنیس‌باز شماره چهار مردان جهان از اسکاتلند نیز درباره‌ی رقابت‌های تنیس ویمبلدون گفت: بسیاری بر این عقیده اند که وقتی شما در کشور خود به میدان می‌روید از امتیاز خوبی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارید، اما چون توقعات از شما به طرز قابل توجهی افزایش می‌یابد، در نتیجه فشار زیادی را تحمل می‌کنید که این موضوع باعث می‌شود تا تمرکز خود را در این رقابت‌ها از دست بدهید و نتوانید نتیجه لازم را کسب کنید. اما باید بگویم که من نظر عکس را دارم و معتقدم بدون هیچ گونه فشاری به اهداف خود در این رقابت‌ها می‌توانم برسم و تلاش من بر این است که از جنبه‌‌های مثبت استفاده کنم و به نتیجه لازم برسم.

دور نخست رقابت‌‌های تنیس ویمبلدون از روز دوشنبه در نزدیکی لندن آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها رافائل نادال به دیدار توماز بلوچی از برزیل می‌رود، نوواک جوکوویچ از صربستان با خوآن کارلوس فررو از اسپانیا روبرو می‌شود، راجرفدرر از سوئیس با آلبرت راموس از اسپانیا بازی می‌کند و اندی ماری از کشور میزبان در مقابل نیکولای داویدنکو از روسیه به میدان می‌رود.