PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس رقابت‌های المپیک تابستانی 2012 لندن: تغییر رنگ در ویمبلدون با طعم المپیک


PowerVu
05-16-2012, 03:47 PM
مسابقات تنیس رقابت‌های المپیک تابستانی 2012 لندن:
تغییر رنگ در ویمبلدون با طعم المپیک اجتناب ناپذیر است!


http://cf.juggle-images.com/fit/white/600x600/wg-london-1-5.jpg


رنگ سبز تیره‌ی پرده‌های اطراف زمین مسابقات تنیس ویمبلدون در جریان المپیک تغییر خواهد کرد. علاوه بر این قانون سفید پوش بودن بازیکنان هنگام بازی تنیس نیز در المپیک لندن لغو خواهد شد.



فرانسوآ ریچی بیتی رییس فدراسیون بین المللی تنیس در این باره گفت: "اطراف زمین‌های مسابقات ویمبلدون نیز همانند لباس بازیکنان، رنگ المپیک به خود می گیرد و طبق قوانین مربوط به بازی‌ها با رنگ آمیزی بیشتری مزین خواهد شد."

وی افزود: "برخی ممکن است این تغییر رنگ را دوست نداشته باشند اما به نظر من اکثریت با آن موافقند. این تغییر رنگ اتفاقی خاطره‌انگیز خواهد بود."


http://a.espncdn.com/photo/2012/0420/ten_g_williamss_600.jpg



وینس ویلیامز که کسب سه مدال طلای رقابت های تنیس بازی های المپیک را در کارنامه دارد، ضمن استقبال از تغییر رنگ لباس بازیکنان و همچنین اطراف کورت‌های ویمبلدون گفت: "ویمبلدون در بازی های المپیک دیگر «ویمبلدون» نخواهد بود. ما هم لباس های رنگی سرخ و سفید و آبی تیم امریکا را بر تن می‌کنیم. امیدوارم «رنگ طلا» هم بدان اضافه شود."


http://l.yimg.com/a/p/sp/editorial_image/99/995ea73c9e2b638ca39542dd46c75c18/photo_gallery_happy_th_birthday_serena_williams.jpg



وینس به همراه خواهرش سرینا ویلیامز، در المپیک 2000 سیدنی تمام مدال‌های بخش زنان را جارو کردند و در تنیس انفرادی و دوبل موفق به کسب مدال طلا شدند. آنها در المپیک 2008 پکن نیز در تنیس دوبل به قهرمانی رسیدند. وی در بازی‌های لندن به دلیل اضافه شدن مسابقه دوبل مختلط، قصد دارد سه مدال طلا کسب کند.


http://www.time2.co.uk/assets/Uploads/2011/Jun/Wimbledon-Ryan-2.jpg



ریچی بیتی در مورد برگزاری مسابقات تنیس المپیک در ویمبلدون به اجرای تدابیر امنیتی شدیدتر اشاره کرد و گفت: "در جریان برگزاری بازی‌ها ورودی های جداگانه‌ای برای بازیکنان و تماشاگران در نظر گرفته خواهد شد."