PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بیورن بورگ : بازی مدرن از دوران من دشوارتر است


M∂hdi
04-22-2012, 09:30 PM
12243

بازیکنان بزرگتر، قوی تر و ضربه به توپ در بازی امروز، بسیار سخت تر از آنچه در دوران او وجود داشت، بیورن بورگ رافائل نادال را به عنوان بهترین بازیکن این سطح (خاک رس) توصیف می کند.

بیورن بورگ، که در این هفته مسابقات تنیس مسترز مونته کارلو را تماشا می کند معتقد است بازی مدرن بسیار دشوارتر از دوران وی است. مرد سوئدی 55 ساله که موفق به کسب سی عنوان در زمین های خاک رس - از جمله شش عنوان آزاد فرانسه - شده است همچنین می گوید که رافائل نادال اسپانیایی را بهترین بازیکن جهان (تا به حال) بر روی خاک رس می بیند.


12244

بورگ در مصاحبه با برنامه رسمی برای تورنمنت مونته کارلو گفت : "من فکر می کنم در حال حاضر تمام شخصیت ها در تنیس وجود دارد و رقابت بین جوکوویچ، نادال، فدرر و ماری فوق العاده است. رقابت در تنیس مورد نیاز است. در زمان من، همین رقابت (بازی با کانرز، مک انرو و یا ویلاس) بود. شما به این نوع از مسابقات نیاز دارید زیرا انها بهترین بازی را از خودشان نشان می دهند و این چیزی است که مردم دوست دارند ببینند.

بازی امروز بسیار سخت تر از زمان من است. بازیکنان بسیار بزرگتر و ضربه زدن به توپ بسیار دشوارتر است. این یک بازی کاملا متفاوت است، به علاوه بازیکنان بسیاری وجود دارند و این شرایط سخت تری را رقم می زند. بازیکنان باید در بسیاری از مسابقات رقابت کنند، شاید حتی بیش از حد و مسابقات بسیاری در برابر بازیکنان قوی دارند به طوری که آنها می توانند در نهایت با آسیب های جدی مواجه شوند که این برای بازی چیز خوبی نیست.


12245

بورگ در مونته کارلو سه عنوان قهرمانی کسب کرده است در حالی که نادال با هدفِ کسب هشتمین عنوان پیاپی وارد مونته کارلو شده است. بورگ رکورد "شگفت انگیز" نادال را مورد ستایش قرار می دهد "رکورد پیروزی او در آزاد فرانسه، در موناکو و آزاد ایتالیا، فوق العاده است. آنچه او انجام داده را تا به حال هیچ کس بدست نیاورده است. شکست این رکورد سخت است. در ذهن من بهترین بازیکن دنیاست که در زمین خاکی دیده شده است. فکر می کنم چیزی که او در این سالها در بازیهای تنیس انجام داده، قابل توجه است.