PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات زنان چارلستن : پیروزی ویلیامزها، حذف یانکوویچ


M∂hdi
04-05-2012, 03:36 PM
بارتولی و لیسیکی با دشواری به دور سوم راه یافتند


11987

در راند دوم مسابقات Family Circle Cup، تنیسورهای برتر برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند و فقط یانینا ویکمایر بلژیکی، سید دوازدهم رقابتها، توسط یاروسلاو شودووا غافلگیر شد.
برای شودووا، 12 ماه گذشته طولانی بوده است. بازیکن سابق در جمع 30 نفر برتر، آغاز سال 2011 را با مصدومیت بزرگ زانو از دست داد و برای حضور دوباره در جمع مدعیان و بهبود رتبه، در دو رویداد 25هزار دلاری در مکزیک (کسب یک عنوان و فینالیست در دیگری) آی تی اف نیز شرکت کرد.

رتبه فعلی او شماره 150، که ممکن است گمراه کننده باشد. تنیسور قزاق، ست نخست را پس از 29 دقیقه، با برتری 2-6 به پایان برد و برای کسب پیروزی نیاز داشت در تای بریک ست دوم کار را تمام کند.


11988

دیدار بعدی او با سید شماره شش، سابینه لیسیکی از آلمان خواهد بود که ست نخست برابر چکی Andrea Hlavackova (بازنده خوش شانس) را واگذار کرد اما در ست های بعد 3-6 و 4-6 به پیروزی رسید. لیسیکی اولین عنوان حرفه ای خود را در سال 2009 و در همین تورنمنت بدست آورد.

برندگان دیگر : سید شماره 3 ماریون بارتولی، سید شماره 9 لوسی سافاروا، سید شماره 13 نادیا پتروا، سید شماره 14 پولونا هرکاگ، سید شماره 17 مارینا اراکوویچ و بازیکنان بدون سید، گالینا ووسکوبوئه‌وا، الکساندرا وزنیاک و کوالیفایر سوئیسی، استفانی ووگل.

بارتولی بیش از سه ساعت بازی کرد تا از نبرد برابر ویرا دوشه‌وینا 2-6 7-6 4-6 سربلند بیرون آید"گیم اول 22 دقیقه طول کشید" فرانسوی گفت. "دو سال گذشته در راند نخست باختم و من نمی خواستم دوباره از دست بدهم، بنابراین من واقعا سعی کردم. بهترین بازی من نبود اما من فقط مبارزه را نگه داشتم تا برنده شوم".

سرینا ویلیامز که هفته قبل دوباره به جمع ده تنیسور برتر پیوست، در برابر النا وزنینا از روسیه مشکلی نداشت و در دو ست به پیروزی رسید. اما وینس، خواهر او، که در ست نخست برابر یلنا یانکوویچ تا آستانه شکست پیش رفت، پس از نتیجه 4-5 (به نفع یانکوویچ)، نه گیم متوالی را با برتری به پایان برد. 5-7 0-6

سم استوزر، سید شماره دو مسابقات، پس از پیروزی مقابل جیمی همپتون امریکایی (0-6 5-7)، در راند سوم به مصاف ووسکوبوئه‌وا خواهد رفت.

اگنیژکا رادوانسکا، سید نخست به خاطر مصدومیت از مسابقات کناره گیری کرده بود.


دیدارهای دیگر راند سوم :

Lucie Safarova (9) vs. Aleksandra Wozniak
Venus Williams vs. Anastasia Rodionova
Vera Zvonareva (4) vs. Stefanie Voegele

Marion Bartoli (3) vs. Polona Hercog (14
Serena Williams (5) vs. Marina Erakovic (17
Anastasia Pavlyuchenkova (8) vs. Nadia Petrova


شبکه یورو اسپورت Euro Sport HD از امشب (http://tv.eurosport.com/tennis/wta-from-charleston_sto3221592/tvproduct.shtml) مسابقات را پوشش می دهد.