PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس زنان ایندین‌ولز 2012 امریکا: راه‌یابی با اقتدار آزارنکا به نیمه‌پایانی؛ تساوی با رکورد سرینا ویلیامز/ چند پله تا شکست رکورد مارتینا هینگیس


PowerVu
03-15-2012, 05:34 AM
ویکا آزارنکا با اقتدار به دور نیمه‌نهایی مسابقات تنیس آزاد ایندین‌ولز راه یافت
دختر جوان بلاروس نزدیک‌تر به رکورد پیروزی‌های پی در پی


http://img.skysports.com/12/03/660x350/Aza_2733563.jpg


ویکتوریا آزارنکا تنیس‌باز شماره یک زنان جهان از بلاروس روز چهارشنبه به مرحله نیمه نهایی تنیس آزاد ایندین‌ولز صعود کرد. آزارنکای بلاروسی در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت بر اگنیشکا رادوانسکا لهستانی غلبه کرد. این تنیس‌باز بیست و دو ساله در دو ست با نتایج شش بر صفر و شش بر دو مقابل رادوانسکا به پیروزی رسید. او که بعد از قهرمانی در تنیس آزاد استرالیا در ماه ژانویه، نخستین عنوان خود در مسابقات «گرند اسلم»، تنیس‌باز شماره یک زنان جهان شده است، در مرحله نیمه نهایی با آنجلیک کربر آلمانی مسابقه خواهد داد که با خلق شگفتی موفق شد لی نا از چین؛ قهرمان مسابقات تنیس گرند اسلم آزاد فرانسه (رولند گاروس) را در دو ست پیاپی به زانو در آورد.


http://ep.imgci.com/PICTURES/CMS/35800/35869.2.jpg


آزارنکا با کسب بیست و یکمین پیروزی متوالی خود از ابتدای سال با رکورد سرینا ویلیامز آمریکایی در ابتدای فصل 2003 برابری کرد. او در صورتی که روز جمعه به فینال برسد باید برای رسیدن به رکورد مارتینا هینگیس سوییسی در سال 1997 (با سی و هفت پیروزی متوالی) تلاش کند.