PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نوواک جوکوویچ پس از شهرت: غذای بهتری می‌خورم و به چشم مردم خوش‌تیپ‌تر به نظر می‌آیم


PowerVu
03-12-2012, 04:58 PM
نوواک جوکوویچ پس از شهرت: غذای بهتری می‌خورم
و به چشم مردم خوش‌تیپ‌تر به نظر می‌آیم


http://www.vecernji.hr/slika-500x329/tenis/dokovic-dobio-avion-vrijedan-11-5-milijuna-dolara-slika-476782


نوواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس دنیا این روزها بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار دارد. او این‌بار در ماه مارس روی جلد مجله ایتالیایی جی‌کیو رفت و در گفت‌وگویی که با این مجله داشت از شرایطش در روزهایی گفت که مشهور‌تر از گذشته شده است: «از زمانی که مشهور شده‌ام بهتر غذا می‌خورم، با هواپیمای درجه یک به مسافرت می‌روم و از همه مهم‌تر اینکه به چشم مردم هم خوش‌تیپ‌تر به نظر می‌آیم.»


http://www.hellomagazin.rs/wp-content/uploads/2012/03/ana-ivanovic-i-novak-djokovic-e1331300329537.jpg


شاید چنین اعترافاتی برای مردی که بهترین تنیس‌ها را در این روزها به نمایش می‌گذارد، کمی عجیب به نظر برسد با این حال «نوله» خوشحال است که می‌تواند در هر قهرمانی نام کشورش، صربستان را مطرح کند: «لذت قهرمانی‌ها زیاد است چراکه اول افتخار می‌کنم به اینکه یک صرب هستم و دوم اینکه خوشحالم که زحماتم به بار می‌نشیند. اینها دلایلی هستند که خوشحالی زایدالوصف من پس از هر قهرمانی را توجیه می‌کند. من باید اشاره‌ای هم به این کنم که جنگ باعث شد تا من تنیس بهتری را به نمایش بگذارم و شخصاً در زندگی شخصی و البته حرفه‌ای‌ام پیشرفت زیادی کنم. جنگ باعث شد تا من ارزش واقعی مسایل را درک کنم و بدانم که افتخار بدون زحمت به دست نمی‌آید. من قول داده‌ام به همه مردم دنیا نشان دهم که صرب‌ها آدم‌های خوبی هستند.»


http://rs.seebiz.eu/novak-dokovic-dobio-luksuzni-privatni-avion/ar-28899/upload/seebiz_eu/upload/sc_autogenerated/article/ar_28899/novak-djokovic-learjet_1468_0_0_468X10000.jpg


جوکوویچ که در سال 2011 موفق شد 10 عنوان قهرمانی در رقابت‌های مختلف به دست بیاورد و از طرفی در سال 2012 هم در اولین گرنداسلم سال قهرمان شد در ادامه اشاره‌ای هم به سطح بالای تنیسش می‌کند: «با تیم همراهم برنامه بلندمدتی چیده‌ایم که هم در استقامت و هم در انعطاف‌پذیری به من کمک زیادی می‌کند. نمی‌توانم چیز بیشتری در این‌باره به شما بگویم و باید اشاره کنم که رمز و رازی در کار نیست. با این حال تنیس برای من فقط در این خلاصه نمی‌شود که به کارهای بدنسازی برسم و در این مورد پیشرفت کنم.»