PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخبار مسابقات تنیس بوینس آیرس


M∂hdi
02-24-2012, 06:35 PM
11443

نیکولاس الماگرو به راحتی 2-6 و 3-6 از سد کوالیفایر آرژانتینی گذشت و پای به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات گذاشت. مدافع عنوان قهرمانی هیچ فرصتی به حریف برای شکستن گیم اش نداد در حالی که 3بار از شش فرصت بریک پوینت استفاده کرد . او 86 درصد از پوینت های سرو نخست اش را کسب کرد و در 74 دقیقه به برتری رسید .

ایگور اندریف نیز فرناندو ورادسکو، سید هفتم رقابتها را (3)6-7 و 3-6 از پیش روی برداشت. پس از مسابقه‌ی یک ساعت چهل دقیقه‌ای، روسی در دور بعد به دیدار الماگرو می رود .

ژیل سیمون، سید سوم، با نمایشی ضعیف نتیجه را 6-2 و 6-1 در زمان 66 دقیقه به Carlos Berlocq واگذار کرد . فرانسوی فقط 40 درصد پوینت های سرو اش را کسب کرد و پنج بار گیم اش شکسته شد. شماره 12 جهان، هفته قبل در آزاد برزیل توسط نلبندیان حذف شده بود. خروج سیدها ادامه دارد : عصر روز پنجشنبه، داوید نلبندیان شماره 3 سابق جهان، 3-6 و 1-6 هموطن خود خوان موناکو را را با شکست مواجه کرد . او سه بریک پوینت را سیو کرد و از 12 فرصت بریک کردن حریف، چهار بار موفق بود تا پیروزی خود را در یک ساعت و 29 دقیقه تضمین کند.

"شما همیشه در انتظار یک بازی دشوار در مقابل خوان هستید، به خصوص در اینجا، انگیزه بازی در خانه، اما من فکر می کنم بازی را بسیار خوب آغاز کردم" نلبندیان گفت.
نلبندیان، کسی که آکاسوسو را در فینال 2008 شکست داد، برای پنجمین سال متوالی به یک چهارم نهایی مسابقات راه یافت.


11444
Jose Acasuso retired from professional tennis in Buenos Aires on Thursday

از دیدارهای مهم این مرحله می توان به رویارویی فرناندو گونزالز (تنیسوری که پس از مسترز میامی از دنیای تنیس بازنشسته می شود) با داوید فرر، سید نخست بازیها اشاره کرد. گونزالز شیلیایی که در راند دوم به دو تای بریک نیاز داشت تا آلبرت راموس را شکست دهد، در یک چهارم نهایی یک اسپانیایی دیگر را ملاقات خواهد کرد. این دیدار از ساعت 2 بامداد شنبه به وقت ایران آغاز می شود .

جدال واورینکا با نیشیکوری، دیگر دیدار جذاب این مرحله است.