PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رافائل نادال: این محرومیت ورزشی نیست، بلکه می‌خواهند ورزش اسپانیا را تخریب کنند


PowerVu
02-07-2012, 01:26 PM
در واکنش به محرومیت کونتادور از المپیک ۲۰۱۲ لندن
رافائل نادال: این محرومیت ورزشی نیست
می‌خواهند ورزش اسپانیا را تخریب کنند



http://tisfoooon.tk/images/8jvf40klnr6h461qire.jpg


مرد دوم تنیس حرفه‌ای جهان محرومیت قهرمان دوچرخه‌سواری اسپانیا را غیر ورزشی دانست و گفت: به طرز واضحی می‌خواهند ورزش اسپانیا را تخریب کنند.


http://tisfoooon.tk/images/8upwc0sqn645b0g66u4.jpg
Alberto Contador


رافائل نادال تنیس‌باز شهیر اسپانیایی و مرد دوم جهان تنیس حرفه‌ای جهان تصریح کرد: درخواست تیم ملی فوتبال اسپانیا برای تغییر در تقویم بازی‌ها از سوی فیفا رد می‌شود اما خود فیفا به برخی کشورها نامه می‌فرستد تا اگر می خواهند تقویمشان تغییر کند اطلاع دهند!


http://tisfoooon.tk/images/4ln2w51bkmpj6of0tal.jpeg


وی ادامه داد: در تنیس نیز متاسفانه من و سایر هموطنانم با فدراسیون جهانی دچار مشکل شده‌ایم و حامیان مالی ما به خاطر فشردگی بالای رقابت‌ها اعتراض دارند.


http://tisfoooon.tk/images/sb1tazujxjfeee9zj6h9.jpg


نادال درخصوص محرومیت کونتادور گفت: اساسا دوپینگ را محکوم می‌کنم و قصد ندارم بی دلیل از کونتادور حمایت کنم اما این قضیه به ۲ سال پیش بر می‌گردد، در این مدت ۶ بار این ورزشکار بزرگ و پر افتخار را به دادگاه کشانده‌اند و بارها بر مصرف گوشتی که مسئول تدارکات اردوی اسپانیا تهیه کرده بود صحه گذاشته شد. این گوشت حاوی ماده‌ای نیروزا بوده و کونتادور اطلاعی نداشته است.


http://tisfoooon.tk/images/x9rnff274euo3wvegdf.jpg


نادال ادامه داد: محرومیت کونتادور در آستانه المپیک ۲۰۱۲ لندن هرگز ورزشی نیست و در راستای تضعیف ورزش کشور اسپانیا است.



España AS.com