PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارغوان رضایی مجبور به کناره‌گیری از تیم ملی تنیس زنان فد کاپ فرانسه شده بوده است!


PowerVu
02-05-2012, 09:02 AM
ارغوان رضایی مجبور به کناره‌گیری از تیم ملی
تنیس زنان فد کاپ فرانسه شده بوده است!


http://www.tennis-image.com/images/83467145828617966270.jpg


تنیس‌باز زن ایرانی الاصل فرانسه فاش کرد او را مجبور به کناره گیری از تیم این کشور در رقابتهای فدکاپ کرده اند. به گزارش رویترز از پاریس، ارغوان رضایی در گفتگو با روزنامه اکیپ چاپ فرانسه گفت، به علت اختلافی که با ژولین اسکود مربی (کاپیتان) تیم داشته، از تیم فرانسه کنار گذاشته شد.

نام رضایی به عنوان نفر ذخیره در فهرست تیم فدکاپ فرانسه برای بازی دور اول مقابل اسلواکی گنجانده شده بود اما پیش از سفر به براتیسلاوا نام او خط خورد. رقابتهای تنیس تیمی زنان جهان یا فد کاپ مشابه جام دیویس مردان در این رشته است.

اسکود گفت :«من دوست نداشتم با کسی که نمی خواهد در تیم بماند کار کنم.» رضایی اخیرا نتوانسته نتایج خوبی کسب کند بطوریکه از رده پانزدهم جهان در ماه اکتبر 2010 به رده 123 جهان در حال حاضر تنزل کرده است.

اما رضایی گفت: «من حتی پذیرفته بودم که از حضور در رقابتهای انتخابی WTA Premier آزاد فرانسه انصراف دهم تا بتوانم تیم فد کاپ فرانسه را همراهی کنم، اما به شکل زننده ای از من خواسته شد تا تمرینات را ترک کنم. من هم چاره ای جز این نداشتم.»