PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخبار مسابقات آزاد مونپلیه


M∂hdi
02-03-2012, 03:29 PM
سید شماره 1 در یک چهارم نهایی


11108
Tomas Berdych was playing his first match since
reaching the Australian Open quarter-finals.

توماس بردیچ در عرض 56 دقیقه، فلورنت سرا را با شکست مواجه کرد تا به یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند. شماره 7 جهان فقط دو گیم را در ست دوم به حریف فرانسوی واگذار کرد.
بردیچ که سید نخست رقابتهاست، %83 امتیازات سرو نخست را کسب کرد و 9 امتیاز سرویس (ایس) داشت .

این اولین مسابقه چکی پس از رسیدن به یک چهارم نهایی آزاد استرالیا (باخت به نادال) بود. حریف بعدی او، نیکلاس ماهوت از کشور میزبان است که سید ششم مسابقات، فلورین مایر را در 83 دقیقه 6-7 3-6 به چالش کشید. این نخستین دیدار این دو تنیسور پس از آزاد 2008 سونی اریکسون در میامی بود .

گائل مونفیلس، مدافع عنوان قهرمانی نیز بازگشت آتشینی داشت. او در برابر مایکل راسل امریکایی، 17 امتیاز سرویس را کسب کرد و در %84 امتیازات سرو نخست موفق بود. فرانسوی، فصل پیش در دیدار نهایی بازیها (اکتبر 2010) لیوبیچیچ را در سه ست شکست داد. مونفیلس با یارکو نیمینن فنلاندی برای ورود به نیمه نهایی مبارزه خواهد کرد. نیمینن، پل آنری متیو، وایلد کارد فرانسوی را در دو ست مغلوب کرد تا به یک چهارم نهایی پیشرفت کند. تنیسور فنلاندی دومین عنوان حرفه ای خود را ماه گذشته در سیدنی (پیروزی برابر بنه‌تو) کسب کرد .

از مهمترین دیدارهای امروز، می توان به رویارویی گاسکه با کولشرایبر اشاره کرد .