PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نوواک جوکوویچ: می‌خواهم در تمام مسابقات مهم سال قهرمان شوم


PowerVu
02-02-2012, 12:23 AM
نوواک جوکوویچ: می‌خواهم در تمام مسابقات مهم سال قهرمان شوم


http://www.tennis-image.com/images/92369158679099753338.jpg


مرد شماره یک تنیس جهان پس از قهرمانی در رقابتهای گرنداسلم آزاد استرالیا در ملبورن گفت می‌خواهد در تمام مسابقات مهم در سال 2012 قهرمان شود.

نوواک جوکوویچ که برای سومین رویارویی پیاپی موفق شد رافائل نادال اسپانیایی و مرد شماره دو جهان را شکست دهد، در پایان فینال 5 ساعت و 53 دقیقه ای گفت : «من با وجود درد مسابقاتم را ادامه می‌دهم و گاهی این درد بسیار لذت بخش است.» رکورد قبلی طولانی‌ترین مسابقه فینال گرنداسلم سال 1988 در رقابتهای آزاد آمریکا و در 4 ساعت و 54 دقیقه میان متس ویلاندر و ایوان لندل برگزار شده بود.

جوکوویچ افزود: «می‌خواهم تمام گرنداسلمهای سال 2012 را قبضه کنم و همچنین در المپیک 2012 لندن قهرمان شوم. بنابراین باید از همین اولین فینال خیلی خوب ظاهر می‌شدم. رسیدن به فینال جام رولن گاروس نیز یکی دیگر از اهداف من است. من قبلا هرگز به فینال این گرنداسلم نرسیده ام. اما امسال احساس می‌کنم چنین توانی را دارم.

دو سال قبل من در اکثر دیدارهای نیمه نهایی و فینال از نادال و راجر فدرر شکست می‌خوردم و در وضعیتی که آنها اکنون قرار دارند، به کارم ادامه دادم. فکر می‌کنم در زمین به اندازه کافی تمرکز و تعصب نشان می‌دهم. اما متاسفانه مسابقات تنها یک قهرمان دارد.برای همین باید با صددرصد توان و تا آخرین لحظه جنگید.

نادال نیز که 7 فینال پیاپی را در مصاف با جوکوویچ از دست داده گفت :‌ «او اکنون بهترین تنیس‌باز جهان است و بازگشتهای او در جریان بازی در تاریخ این رشته بی نظیر است. من قبلا هرگز در برابر حریفی با چنین خصوصیاتی بازی نکرده ام. در این بازی با وجود شکست از عملکردم راضی هستم. در تمام دیدارهای سال 2011 مقابل جوکوویچ من با مشکل ذهنی و روحی مواجه بودم اما اینبار چنین احساسی نداشتم.»