PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخبار مسابقات ATP 250 زاگرب


M∂hdi
02-01-2012, 02:10 PM
11105

ایوان لیوبیچیچ، سید برتر مسابقات، در نخستین دیدار خود برابر کارول بک به سختی افتاد. این مسابقه که روز دوشنبه در سالن سرپوشیده زاگرب برگزار می شد، در سه ست 6-7 6-3 3-6 به نفع کروات به پایان رسید .

لیوبیچیچ، قهرمان سال 2006 و فینالیست در سال های 2007 و 2008 از دشواری های این دیدار می گوید"این از نوع سخت بود، اما مهم این است که من برنده شدم" او که اولین مسابقه خود را پس از سه ماه انجام داد، گفت.

آندریاس سپی از ایتالیا، سید پنجم، پس از شکست دادن تنیسور آلمانی به دور بعد صعود کرد . در حالی که هاسه، سید هفتم، تنها به 57 دقیقه زمان نیاز داشت تا نخستین پیروزی فصل را در مقابل میساروس، وایلد کارد کرواسی کسب کند . هاسه 81 درصد از پوینت های سرو اول را در برابر 23 ساله کروات کسب کرد، کسی که در اولین تورنمنت ATP ظاهر می شد.

Germany's Matthias Bachinger defeated Izak Van Der Merwe of South Africa, 6-3 6-3, while another Slovak, Lukas Lacko, beat Italy's Potito Starace 7-6 (7-2) 6-7 (7-4) 6-3.


11106

در روز سه شنبه نیز مسابقات راند نخست با پیروزی سید دوم اغاز شد. الکس دولگوپولف از روسیه در برابر وایلدکارد میزبان به یک برد آسان 3-6 1-6 دست یافت. دولگو، فصل پیش به یک چهارم نهایی مسابقه راه یافته بود . او در ماه نوامبر تصمیم گرفت (به جای امریکا) برای روسیه، که محل تولداش است، بازی کند. جایی که او از سال 1992 در آن زندگی و آموزش دیده است. میخائیل یوژنی از روسیه، که سید سوم رقابتها محسوب می شود، قهرمان چهار سال پیش را با شکست مواجه کرد. او با غلبه بر استاخوفسکی از اوکراین، به دور دوم پیشرفت کرد. با هدر دادن دو مچ پوینت در زمانی که نتیجه 4-5 بود، یوژنی در تای بریک کار را تمام کرد .

مارکوس باقداتیس قبرسی، در یک رالی موفق شد لوکاس راسول از چک را کنار بزند. او که سید ششم بازیهاست، ست نخست را 6-4 واگذار کرد اما در ست های بعد با نتیجه مشابه 3-6 به برتری رسید.

Eighth-seeded Croat Ivo Karlovic, known for his hard serve, hit two aces less than his opponent Blaz Kavcic from Slovenia but still won in two sets 7-6 (7-2) 6-3.

یورگن ملتزر اتریشی نیز در برابر پتشنر آلمانی مشکلی نداشت و در دو ست 1-6 3-6 به پیروزی رسید.

در مهمترین دیدار امروز، لیوبیچیچ به مصاف برر از آلمان می رود .