PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : احتمال اعتصاب تنیس‌بازان حرفه‌ای جهان در مسابقات مسترز ایندین‌ولز


PowerVu
01-17-2012, 03:30 PM
احتمال اعتصاب تنیس‌بازان حرفه‌ای جهان در مسابقات مسترز ایندین‌ولز



http://tisfoooon.tk/images/slt6pse0dgc50woc3d3g.jpg



نیكولای داویدنكو تنیس باز سابق شماره 3 جهان از احتمال اعتصاب تنیس بازان در مسابقات ایندین ولز خبر داد.

این مسابقات كه حضور تمامی تنیس بازان در آن اجباری است، ماه مارس در كالیفرنیا برگزار خواهد شد.

برخی تنیس بازان پیش از این نیز به دلیل اعتراض نسبت به جوایز نقدی مسابقات، تهدید به اعتصاب در اولین مسابقه گرند اسلم سال جدید میلادی موسوم به رقابت های آزاد استرالیا كرده بودند اما این تهدید پس از نشست آنها با مسوولان اتحادیه تنیس بازان حرفه ای (ATP) در پشت درهای بسته عملی نشد.

داویدنكو اظهار داشت: بازیكنان باید نشست دیگری برگزار كنند و خواستار واكنش اتحادیه شوند. آنها باید از اكنون تا زمان آغاز مسابقات ایندین ولز كاری بكنند.


http://tisfoooon.tk/images/m71cd4jqpu19afzbvpqo.jpg



سرگِی استاخوفسكی تنیس باز شماره 65 جهان از اوكراین نیز درباره این نشست گفته بود: برخی از بازیكنان گفتند كه در مسابقات استرالیا شركت نمی كنند و تعدادمان هم برای اینكه مسابقات برگزار نشود، كافی بود اما كار درستی نبود چون به استرالیا آمده بودیم و عدم حضورمان در این رقابت ها هم نمی توانست چیزی را تغییر بدهد.

وی افزود: بیش از 80 درصد بازیكنان مطرح در این مورد هم عقیده اند و می گویند مبلغ جوایز نقدی مسابقات گرند اسلم پایین است. به عنوان مثلا من اگر در مسابقات ایندین ولز و مایمی كه حضور در آن اجباری است، در دور اول حذف شوم، نه تنها درآمدی نخواهم داشت بلكه باید هزینه هم بدهم. برای این مسابقات باید چهار هفته در آمریكا بمانیم و هزینه های هواپیما و هتل را بپردازیم ولی اگر در دور اول حذف شویم حتی نمی توانیم پول مربی را بدهیم.

استاخوفسكی تأكید كرد: هر اعتصابی باید از قبل و با دقت برنامه ریزی شود. نمی توان صبح از خواب برخواست و گفت ما بازی نمی كنیم. باید خواسته هایمان را اعلام كنیم. ابتدا روی كاغذ و سپس قانونی. مطمئنم می توانیم تغییراتی را ایجاد كنیم.