PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : با آغاز مسابقات تنیس سیدنی 2012 جدال بر سر عنوان بانوی شماره یک آغاز شد


PowerVu
01-09-2012, 05:39 AM
با آغاز مسابقات تنیس سیدنی 2012
جدال بر سر عنوان بانوی شماره یک آغاز شد


http://tisfooon.tk/images/466yxmvdcbfgq8u32t0.jpg


تنیس‌بازهای شماره یک و دو جهان برای تصاحب عنوان بانوی اول تنیس دنیا در رقابت‌های سیدنی به میدان خواهند رفت.

این هفته 9 نفر از 10 بازیکن برتر دنیا به سیدنی می‌آیند تا در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی سیدنی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

http://tisfooon.tk/images/b23tkqbnx7iy9jeqzl5.jpg

کرولاین ووزنیاکی تنیس‌باز شماره یک حال حاضر بانوان جهان و پترا کویتووا که در رده دوم قرار دارد، رقابت‌های سختی را پیش رو خواهند داشت، زیرا کویتووا در صورتی که بتواند عنوان قهرمانی مسابقات را به دست بیاورد، با کنار زدن ووزنیاکی، بانوی شماره یک تنیس جهان خواهد شد.

http://tisfooon.tk/images/i5ndamhd9k45u0qm3d6g.jpg

ووزنیاکی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو است، در اولین دیدار به مصاف شوای پنگ یا دومینیکا سیبولکووا خواهد رفت؛ حریف احتمالی کویتووا نیز سابین لیزیکی خواهد بود.

http://tisfooon.tk/images/pid50x8zv8wvyu32mngn.jpg

ویکتوریا آزارنکا، نا لی، سامانتا استوسر، ویرا زواناروا، آگنیژکا رادوانسکا و ماریون بارتولی دیگر تنیس‌بازهای دارای Seed در این مسابقات هستند. استوسر و زوواناروا آزمون سختی در ابتدای این رقابت‌ها دارند. استوسر مقابل فرانچسکا اسکیاوونه به میدان خواهد رفت که در فینال رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه 2010 مغلوب وی شد؛ زواناروا نیز با اسوتلانا کوزنتسووا، دارنده دو عنوان قهرمانی مسابقات گراند اسلم و بانوی شماره 2 سابق جهان به میدان می‌رود.

http://tisfooon.tk/images/kyopr168y2eptn060b6q.jpg

این مسابقات از دیروز در سیدنی آغاز شد و مبلغ 367 هزار دلار جایزه نقدی نیز برای آن تعیین شده است. نا لی از چین مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به شمار می‌رود.