PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسابقات تنیس WTA Premier بریزبن 2012 استرالیا: صعود سرینا، استوزر و پتکوویچ به دور دوم


PowerVu
01-02-2012, 07:12 PM
مسابقات تنیس بین‌المللی بریزبن (Brisbane Int'l)
سرینا ویلیامز، استوزر و پتکوویچ به دور دوم راه یافتند


http://tisfooon.tk/images/ogq0kygcn6bwot9la26.png

SEEDهای برتر مسابقات تنیس بین‌المللی بریزبن استرالیا با پیروزی مقابل حریفان به مرحله بعدی راه یافتند.

دوشنبه روز بسیار خوبی برای برترین‌های تنیس بانوان دنیا در مسابقات بین‌المللی بریزبن بود. سامانتا استوزر و آندریا پتکوویچ به همراه سرینا ویلیامز به دور دوم این رقابت‌ها راه یافتند.

http://6600.es/images/w5oolg4axlq9vi54qop.jpg


ویلیامز SEED چهارم این رقابت که پس از شکست مقابل استوزر در مسابقات تنیس آزاد آمریکا در سپتامبر گذشته برای اولین بار به میدان می‌رفت، با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 3 شنل اسکیپرز را از پیش رو برداشت.

بویانا یووانوسکی در دور دوم حریف ویلیامز خواهد بود. این دو بازیکن پیش از این تنها یک بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که سرینا توانست در زمان 51 دقیقه با نتایج مشابه 6 بر یک تنیس‌باز جوان صرب را شکست دهد.
http://6600.es/images/1rrfsincr7gfgyvif.jpg

پتکوویچ، SEED دوم مسابقات نیز با نتیجه 7 بر 6، یک بر 6 و 6 بر 3 بر شاهار پیر از اسرائـیل غلبه کرد.

سامانتا استوزر نیز شب گذشته با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 3 بر آناستازیا یاکیمووا غلبه کرد.

http://6600.es/images/f9ayoide1g803fc6lhf4.jpg


دیگر برندگان دور اول رقابت‌های تنیس بریزبن در روز گذشته یله‌نا یانکوویچ، آناستازیا پاولیوچنکووا، آنا ایوانوویچ، کایا کانپی، باربورا زاهلاووا استرایکووا، گالینا ووسکوبوا، وانیا کینگ و نینا براتچیکووا بودند.

یانکوویچ و ایوانوویچ تنیس‌بازهای شماره یک سابق جهان هستند. ایوانوویچ با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر 3 تامارین پاسِک را شکست داد و یانکوویچ نیز با برتری 6 بر 4 و 6 بر 2 مقابل کارلا سوآرز ناوارو به دور دوم راه یافت.