PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تنیس 2012 بریزبن استرالیا؛ خانم کلایسترز سال میلادی را با برد آغاز کرد


PowerVu
01-01-2012, 06:04 PM
مسابقات تنیس بانوان Brisbane International
کیم کلایسترز سال 2012 را با پیروزی آغاز کرد

http://www.thefinancialexpress-bd.com/images/news_image_2012-01-02_27673.jpg

تنیسور بلژیکی با کسب اولین برد در مسابقات تنیس آزاد بریسبین، سال نو میلادی را با پیروزی آغاز کرد.

دور اول نخستین مسابقات فصل 2012 تنیس بانوان، امروز در بریسبین استرالیا آغاز شد و کیم کلایسترز یکی از برندگان این مرحله نام گرفت.

کلایسترز آخرین بار فاصله چندانی با شماره یک تنیس بانوان جهان نداشت. وی ماه آگوست در مسابقات راجرزکاپ در تورنتو به مقام دوم رسید. تنیسور بلژیکی که با مصدومیت مواجه شده بود، در ادامه فصل به میدان نرفت و با قرار گرفتن در مکان سیزدهم جهان، فصل 2012 را آغاز کرد.

وی ظهر امروز به مصاف سیمونه هالپ رفت و توانست با نتیجه 6 بر یک و 6 بر 4 به برتری برسد. او در دور بعدی به مصاف برنده دیدار آنا ایوانوویچ و تامارین پاسِک خواهد رفت.

بویانا یوانوسکی با نتیجه 6 بر 4 و 6 بر 2 کیسی دلاکوا را از پیش رو برداشت؛ ایوتا بنه‌سووا با نتیجه 2 بر 6، 7 بر 5 و 7 بر 5 لوسی سافارووا از جمهوری چک را پشت سر گذاشت و فرانچسکا اسکیاوونه، Seed سوم این رقابت‌ها نیز سنیا پرواک را شکست داد.

در زیباترین مسابقه امروز دانیه‌لا هانتوچووا با نتیجه 3 بر 6، 6 بر 4 و 6 بر 3 بر دومینیکا سیبولکووا، Seed هشتم رقابت‌ها غلبه کرد. این دیدار میان دو تنیسور اهل اسلواکی برگزار شد، سیبولکووا با رنکینگ 18 جهان و هانتوچووا با رنکینگ 24 جهانی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

وانیا کینگ، ورا داشووینا، الکساندرا پانووا و نینا براتچیکووا نیز با کسب پیروزی مقابل حریفان حضور خود را در دور بعدی مسابقات قطعی کردند.