PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وقتی مارادونا به نوواک جوکوویچ درس می دهد؛ تنیس مارادونا از فوتبال من بهتر است


PowerVu
01-01-2012, 05:39 AM
وقتی مارادونا به نوواک جوکوویچ درس می دهد
جوکوویچ: تنیس مارادونا از فوتبال من بهتر است

جوکوویچ در مورد دیداری که با مارادونا داشت می‌گوید: برای دیه‌گو فرقی ندارد اندازه توپی که با آن بازی می کند، چقدر باشد. برای من دیدار با او افتخار بزرگی بود.


http://6600.es/images/jp0190o2fvumtk5owt2v.jpg

رقابت‌های تنیس ابوظبی در امارات دیروز به پایان رسید. رافائل نادال، راجر فدرر، داوید فرر، جو ویلفرد سونگا و نوواک جوکوویچ از جمله تنیس‌بازان مطرحی هستند که در این تورنمنت شرکت کردند. در طول این رقابت‌ها، نوواک جوکوویچ یک ملاقات بسیار ویژه داشت. دیه‌گو مارادونای اسطوره ای که در حال حاضر در امارات مربی گری می کند، به دیدنش رفته بود. به این ترتیب مرد شماره یک تنیس جهان و اسطوره فوتبال دنیا در یکی از زمین‌های تمرین همدیگر را دیدند، با هم تنیس بازی کردند و توانایی‌هایشان را به رخ یکدیگر کشیدند.

در این دیدار مارادونا به سنت همیشگی اش پایبند بود و تنیس باز صرب را به تماشای یکی از آن شیرین کاری‌هایش مهمان کرد. دیه‌گو با توپ تنیس روپایی می زد و آنقدر این کار را پشت سرهم و بدون وقفه انجام داد که جوکوویچ را هم به هیجان آورد.

نوله در صفحه «توئیتر» اش در این مورد نوشت: «برای دیه‌گو فرقی ندارد که اندازه توپی که با آن بازی می کند، چقدر باشد. برای من دیدار با او افتخار بزرگی بود. او مارادونای بزرگ است! دست خداست! افسانه فوتبال به ما نشان داد که در استفاده از راکت هم چه توانایی‌هایی دارد. تنیس او از فوتبال من بهتر است.»


این اولین باری نبود که تنیس، این دو مرد بزرگ ورزش را کنار هم قرار می داد. در آخرین رقابت‌های مسترز کاپ لندن که بهترین‌های تنیس را در کنار هم جمع کرده بود، مارادونا به همراه نامزدش «ورونیکا اوخدا» برای تماشای بازی جوکوویچ و بردیچ رفت و در نهایت هیجان، برای هر امتیازی که نوله بدست می آورد، به هوا می پرید و شادی می کرد. جوکوویچ هم که این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت، در کنفرانس مطبوعاتی پس از آن به شوخی به خبرنگاران گفت : « چی؟ نمی دانستید؟ دیه‌گو مربی جدید من است!»

ویدئوی مربوط به هنرنمایی دیه‌گو مارادونا با توپ تنیس را در ایـنـجـا (http://www.marca.com/2011/12/30/tenis/1325231742.html) ملاحظه کنید



مدت زیادی از خوشگذرانی مارادونا با تنیس باز برتر دنیا نگذشته بود که خبر بدی به دستش رسید. او متوجه شد که فدراسیون فوتبال امارات برایش (9000 درهم) 2500 دلار جریمه در نظر گرفته است. اسطوره آرژانتینی و مربی کنونی الوصل امارت بعد از بازی تیمش مقابل العین در لیگ امارت، به مربی این تیم «کازمین اولارویئو» توهین کرده و به همین دلیل هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او را مجازات کرده است. مارادونا مربی تیم حریف را «بی ادب» خوانده است و استفاده از چنین لفظی در دنیای عرب، توهین بزرگی محسوب می شود.

به گفته یکی از مسئولین کمیته انضباطی، علاوه بر جریمه نقدی، به مارادونا به خاطر رفتارش هشدار هم داده شده است. بعد از باخت تیم الوصل برابر العین، مارادونا از اولارویئو و اعضای کادر فنی اش به این دلیل که پیروزی تیمشان را با حرکت به سوی او جشن گرفته اند، گله کرده است.

مارادونا این حرکت سرمربی رومانیایی را کاری غیرحرفه ای خواند و گفت: «یک سرمربی این اجازه را دارد که پیروزی تیمش را جشن بگیرد اما می شود این کار را بدون بی احترامی به تیم حریف انجام داد.» سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین علاوه بر این در مورد کارلوس بیلاردو، مدیرفنی کنونی آرژانتین گفت: «بیایید کمی جدی باشیم. من، خودم بیلاردو را به تیم ملی بردم و او هم به جان دخترش قسم خورد که وقتی من از تیم بروم، او هم با من خواهد آمد. حالا ببینید او کجاست و من کجایم.»