PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شروع رقابت‌های فصل 2012 تنیس خانم‌ها؛ استرالیا میزبان ستاره‌های تنیس


PowerVu
12-31-2011, 05:38 AM
شروع رقابت‌های فصل 2012 تنیس خانم‌ها
استرالیا میزبان گردهمایی ستاره‌های تنیس در آغاز سال نو

http://www.joelapompe.net/wp-content/uploads/2009/09/tennis2009.jpg


ستاره‌های تنیس بانوان در آغاز سال نو میلادی برای شروع رقابت‌های فصل 2012 در استرالیا گرد هم جمع می‌شوند.

با آغاز فصل 2012 تنیس و تورهای جهانی آن، کورت‌های مسابقات تنیس بریزبِن استرالیا، اوکلند نیوزیلند برای شروع رقابت‌ها در اول ژانویه 2012 (11 دی) آماده اند.

بانوان تنیس‌باز که در ماه‌های نوامبر و دسامبر استراحت داشتند و برای شرکت در رقابت‌های سال 2012 خود را آماده می‌کردند، در اولین روز از سال جدید در رقابت‌های 655 هزار دلاری بریزبن به میدان می‌روند.

این رقابت‌ها به مدت 8 روز در مرکز تنیس کوئینزلند استرالیا برگزار خواهد شد.

10 ستاره برتر تنیس بانوان جهان از جمله سامانتا استوزر، آندریا پتکوویچ و 6 بازیکنی که اغلب در میان 20 بازیکن برتر جهان به چشم می‌خورند، مانند فرانچسکا اسکیاوونه، سرینا ویلیامز، کیم کلایسترز، یلنا یانکوویچ، آناستازیا پاولیوچنکووا و دومینیکا سیبولکووا در میان شرکت کنندگان در رقابت‌های تنیس بریزبِن به چشم می‌خورند. ویلیامز و کلایسترز پس از فصل هاردکورت در تابستان اولین تورنمنت خود را تجربه می‌کنند.

در میان کسانی که به اوکلند سفر می‌کنند، 4 ستاره با نام‌های سابین لیزیکی، پنگ شوای، اسوتلانا کوزنتسووا و فلاویا پنه‌تا نیز حضور دارند. یانینا ویکمایر و گرتا آرن دو قهرمان سابق این مسابقات نیز در میان شرکت‌کنندگان قرار دارند.

تیم دوبل شماره یک جهان متشکل از کویتا پشکه و کاته‌رینا سربوتنیک، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات ویمبلدون در اوکلند از عنوان خود دفاع خواهند کرد. این تیم دوبل 6 بار در مسابقات جهانی قهرمان شده‌اند.

آنا ایوانوویچ، دانیه‌لا هانتوچووا، یلنا دوکیچ و کیمیکو داته‌کروم نیز هفته آینده در میدان حاضر می‌شوند، ایوانوویچ، هانتوچووا و داته‌کروم در بریزبِن و دوکیچ در اوکلند شرکت می‌کنند.